עדכון 4.3 של סמסונג ל- i9300 - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון 4.3 של סמסונג ל- i9300


catsmonster

Recommended Posts

שלום,

התקנתי את העדכון החדש I9300XXUGMK7_I9300OJKGMK1_ILO, ונתקלתי בבעיה מעצבנת מאוד... קודם כל, אני צריך להגדיר ידנית את ה- APN שלי (אני שייך ל- YouPhone), אבל זה החלק הפשוט, החלק היותר מעצבן הוא שכאשר אני מחובר ל- Wifi של הבית, הוא כותב לי "Your connection is unstable" עם הלוגו של wifi ובתוכו סימן שאלה ועם השם של הרשת הביתית שלי. אין לי גישה לאינטרנט דרך ה- Wifi של הבית, וממש לא מתחשק לי לגלוש בבית על 3G... הייתי פעמיים עם הגרסה הזאת, ופעמיים חוויתי את אותה בעיה. בפעם הראשונה התקנתי את הגרסה הזאת אחרי הגרסה I9300XXUGML2_I9300VFGGML2_VD2 שגם עשתה לי בעיות, אבל אחרות, ועכשיו זאת הפעם השנייה, אחרי שהייתי איזה שבועיים עם CM 11 (שגם עשתה לי בעיות, אבל בעיקר בקטגוריה של בזבוז נוראי של ואתחולים רנדומליים). עכשיו התקנתי עוד פעם את הגרסה I9300XXUGMK7_I9300OJKGMK1_ILO, ואותה בעיה עם ה- Wifi (לא יודע על עוד בעיות, כי לא בדקתי אותה עוד לעומק). כמובן שביצעתי factory reset, אפילו wipe cache partition, בתקוות שווא שזה יעזור לי במשהו... מיותר לציין שהבעיה היא לא ב- Wifi של הבית שלי, ואני יודע את זה בתור עובדה, כי כל שאר המכשירים הניידים בבית מתחברים בלי בעיות, וגם כאשר השתמשתי בגרסה הקודמת CM 11 ממש לפני כמה דקות, האינטרנט עבד מצוין. עכשיו החלק הביזארי, התקנתי את אותה גרסה בדיוק (אותו קובץ, אותו Odin, אותו מחשב) על המכשיר של חבר שלי, שגם כן היה מותקן עליו CM 11 לפני שעדכנתי לו, והוא לא חווה את הבעיות שאני חווה.

למישהו יש מושג מה אפשר לעשות? תודה מראש.

עדכון: התקנתי עכשיו שוב את הגרסה I9300XXUGML2_I9300VFGGML2_VD2 (אחרי data wipe, ו- cache partition wipe) ועדיין אני חווה את אותה בעיה בדיוק גם עם הגרסה הזאת.

עדכון נוסף: הצלחתי לפתור את הבעיה של ה- Wifi, כנראה שזו הייתה התנגשות בין ראוטרים בבית של ה- Wifi (טיפה מוזר שכן מכשירים אחרים עבדו מצוין) אבל לאחר שהחלפתי את הערוץ שבו משדר הראוטר הבעיה נפטרה. החלפתי חזרה לגרסה I9300XXUGMK7_I9300OJKGMK1_ILO וכעת יש לי בעיה חדשה שבכל פעם שאני מפעיל מחדש את המכשיר הוא לא מצליח להתחבר ל- YouPhone, רק ידנית כ-5 דקות אחרי האתחול, הסוללה נעלמת לי בקצב מטורף (מתחרה עם cyanogenmod 11 גוזל הסוללה), נתקע כאשר אני מפעיל את האפליקציה של הגלריה, ועושה אתחולים רנדומליים. אה כן, גם היה איזה קטע שהמצלמה לא הצליחה להתחבר. כל הכבוד לסמסונג על עדכון מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...