עבור לתוכן

פרסום|סיפור של מימוש אחריות בtms. נשאר קצת טעם רע בפה.

Featured Replies

פורסם

אז גם לך "אסור" להביע את דעתך בנושא כי החלטת שדעתי לא אובייקטיבית ונגוע ב... לא יודע, תגיד לי אתה.

  • תגובות 216
  • צפיות 49.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הפורום הזה באותה מידה שהוא מעלה ומעודד רכישה בחנויות הוא גם צריך לדעת "להפיל" חנויות .. לכל המתחנחנים פה שמגנים על TMS כאילו יש להם מניות שם, במקרה הזה הלקוח צודק וTMS מנסה לחסוך עליו כמה שקלים אז ששש..

ואני לא מבין את כל המגננה הזאת על החנות, עשיתי עשרות קניות ולא היה לי תאקל אפילו פעם אחת עם KSP זה לא אומר שאני יבוא ויסנגר עליה במקרה שהיא תדפוק אחרים או ידחוף המלצה בכל מקום שרק אפשר רק בגלל שקניתי שם פעם מוצר והיה בסדר, חנויות בעיקר בארץ יש להם נטייה להגדיל רווחים על חשבון הלקוח, עובדים על שם טוב וכשהולך להם אז מרשים לעצמם לנפנפף זכויות של לקוחות.. לזכות KSP אף פעם לא היה אכפת להם מהשם שלהם :)

אני מקבל את התחושה שTMS מתחילים לתפוס תחת על הלקוחות ועוד השפה הילדותית הזאת של קיריל פה בפורום שבפוסט אחרי פוסט שלו רק מזלזל בלקוחות, מה זה השטויות האלה ? וזה רק בגלל הפרסום שהיא מקבלת פה מאנשים מסוימים וצריך להחזיר את הרגליים שלה לקרקע ואולי גם ככה היא תחזור לשירות שנתנה לה את השם החיובי הזה מלכחתילה..

לא הגיוני הצורך להפוך את החנות הזאת למועדפת, ובאופן כללי לא הגיוני שתהיה רק חנות אחת כזאת.

באותה מידה שמהללים חנות גם צריך להעמיד אותה על מקומה.. השרות קודם לכל.

נ.ב

לא רכשתי מעולם בTMS או התעסקתי עם השרות שלהם, ולפי ההתנהלות של החנות במקרה זה אני גם חושב שעשיתי חכם,

לא הייתי רוצה להיות במקומו.

פורסם

יניב, תנסה לבדוק את המקרה שלך מול חנות אחרת שעובדת עם אותו יבואן.

אחרי זה תבין אם קיריל ניסה לפתור את הבעיה או שלא טרח כלל.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה של החנות אותי לה מעניין כמה עלה ירד מרווחים מפסידים גם אני לא יכול לדעת את זה

מה שמעניין אתי בתור לקוח עם אני יקבל מוצר שווה ערך מבחינת ביצועים ולא כסף כי אני לה יכול לדעת כמה עלה להם והם מרווחים מפסידים

גם המחיר שונה בין החניות אבל הביצועים הם אתו דבר וכן זה מה שקובע ואין סיבה לתרץ תירוצים ולהמציא המצאות הכול לא תופס גם בבת המשפט זה לא תופס

פורסם
אני לא מבין מה הבעיה של החנות אותי לה מעניין כמה עלה ירד מרווחים מפסידים גם אני לא יכול לדעת את זה

מה שמעניין אתי בתור לקוח עם אני יקבל מוצר שווה ערך מבחינת ביצועים ולא כסף כי אני לה יכול לדעת כמה עלה להם והם מרווחים מפסידים

גם המחיר שונה בין החניות אבל הביצועים הם אתו דבר וכן זה מה שקובע ואין סיבה לתרץ תירוצים ולהמציא המצאות הכול לא תופס גם בבת המשפט זה לא תופס

לפי החוק מה שקובע הוא המחיר ואם אין את המוצר חובה על החנות לספק מוצר חליפי שווה ערך או בהפרש של 10%.

ביצועים לא מעניינים את החוק, רק את הצרכנים. לא לכל מוצר יש ביצועים.

זה יתרון וחיסרון ואין מה לעשות.

חלק שקנו דיסקים קשיחים לדוגמה ואחרי שנתיים הדיסק מת, מספקים להם באחריות דיסק בדגם חדש יותר, סדרה טובה יותר וכו'.

כנ"ל בנושא כאן, כרטיסי מסך.

ובהקשר ליבואן, כשהמוצר הוא מיבואן יש את החוקים והכללים שלו ועם כל החנויות התשובה של היבואן תהיה זהה.

אני אישית מעדיף לקנות מחנות שקונה מיבואן מסודר ולא בייבוא עצמי כי אז עניין האחריות באמת יהיה יותר גרוע.

פורסם
לפי החוק מה שקובע הוא המחיר ואם אין את המוצר חובה על החנות לספק מוצר חליפי שווה ערך או בהפרש של 10%.
ממש לא נכון.

החוק לא מציין שום דבר על הפרש של 10%, זה רק בתקנון של TMS.

אם אתה רוצה לראות מה החוק אומר בנושא, קרא את התגובה שלי בעמוד 11, כתבתי על זה בפירוט.

פורסם

חברים אתם חופרים.

אין שום סיבה שהלקוח יוסיף אפילו שקל אחד.

החנות חייבת לכבד החוזה בינה לבין הלקוח.

קרי-כרטיס מסך חדש שביצועיו +- 10% .

מאחר והחנות מנסה לדחוף ללקוח כרטיס מסך נחות משמעותית שלא בהתאם לחוזה-אין ספק שהיא פועלת בחוסר תום לב ומנסה להונות את הלקוח.

הונאה\רמאות\שקרנות.....תחליטו אתם.

פורסם

אין פה עברה על החוק.

החוק מחייב כל חנות להחליף מוצר למוצר זהה , דומה , ובעל ערך שווה.

מכיוון שמבחינת החנות אין להם שום אפשרות להחליף את המוצר למוצר דומה (במקרה של כרטיס מסך נגיד שזה fps ) או שהם לא מעוניינים בכך , אז הם יכולים להחזיר את הכסף שהלקוח שילם.

עד פה זה החוק , ולפי מה שאני רואה החנות לא עשתה מעל ומעבר בשביל הלקוח , אלא רק את חובתה על פי חוק (שבארץ זה גם טוב...).

באופן אישי אני יכול להגיד שtms היא בין 2 חנויות המחשבים שאני מעדיף , ובעיקר בגלל השירות האדיב.

ובלי קשר , זה בזבוז להוסיף כסף בשביל הX , ממש לא שווה את זה מבחינת ביצועים.

פורסם

התנהלות של TMS נראת לי לא הוגנת ומזלזלת, אני בעבר הייתי קונה בTMS ומאז שהם עברו למרכז חיכיתי לבדוק אם חל שינוי בהתנהלות שלהם כדי לדעת אם להמשיך לקנות בTMS. לפי כמה מקרים שונים שנוכחתי לראות שיש שינוי בהתנהלות אני מעדיף לחסוך לי צרות ולא לקנות בה בעתיד . מקווה שהמקרה יגמר במהרה בצורה הגונה .

http://www.consumers.org.il/category/defective-products

אולי הם יעזרו לך לפתור את הבעיה

http://www.consumers.org.il/category/complaint-form

במקרה הכי גרוע, לך לתביעות קטנות שסיימו את העניין .

פורסם

ההתנהלות של החנות הייתה שגויה מלכתחילה:

מכרו כרטיס חזק מאוד (7990) (שלפני כמה חודשים כנראה נמכר באיזור ה3500~4000 ש"ח), במחיר נמוך מאוד(2350 ש"ח)

ואז כבלו את עצמם למצב שבו אם וכאשר הלקוח יצטרך להחליף (ואגב, חוסר תום הלב מתחיל בזה שהם לא הבהירו לו שזה כרטיס שכבר אין אותו במלאי או שאם הוא יצטרך לממש עליו אחריות, סביר להניח שלא יוכל לקבל כרטיס חלופי באותה רמה - אפילו אם זה יהיה בתקופה הקרובה),

הם יאלצו לתת לו כרטיס מסך הרבה יותר חלש או להפסיד כסף בעצמם.

אז במקום להפסיד כסף הם מעדיפים לגלגל את ההפסד אל הלקוח, שוב - בחוסר תום לב,

ועוד מציירים את זה כאילו הם עושים לו "טובה" שהם לא גובים ממנו אקסטרה 40 ש"ח על ההפרש במחיר.

ביזיון די גדול לטעמי.

אבל החוצפה לא תמה פה: הלקוח, שנקלע למצב ביש - בסה"כ ביקש להוסיף כסף כדי לקבל את ה-290X (והשאלה אם זו החלטה הגיונית או מוצדקת מבחינה טכנולוגית היא לא רלוונטית לנושא הדיון), וביקש שאותה הנחה שקיבל על כך שרכש מהם מחשב חדש, תינתן לו גם כעת - כלומר, שהוא ישלם 400 ש"ח ולא 600 ש"ח.

אז כדי להוסיף חטא על פשע, החנות סירבה גם לבקשה הסבירה והמוצדקת הזו, כדי להרוויח עליו עוד 200 ש"ח מעבר להפסד הכספי שגלגלו לפתחו (כפי שהוא בא לידי ביטוי בירידה בביצועים).

במובן מסויים אני די סקרן לדעת מה היה קורה אם המקרה הזה היה מגיע לבית משפט.

פורסם

אחרי דיון סוער פה הגיע זמן לסכם את הדברים לפחות מצד TMS.

הקדמה - כל מקרה נשקל ונבדק עם שיקולים הרוולנטים הקשורים לאותו מקרה ככה שאין נוסחה אחידה לכל המקרים.

לגופו של העניין:

א. לקוח שקנה מוצר במסגרת קניית מחשב יהיה זכאי בעת החלפה/שדרוג במסגרת האחריות לשלם את ההפרש ממחיר המוצר המוצע במחיר מוזל בקניית מחשב חדש. זה שונה מהחלטה/דעה הראשונה שלנו, ראינו את הדעות השונות והגענו להחלטה. ההחלטה הראשונה שלנו הייתה שגויה. גם דברים כאלה מתרחשים - אין מה לעשות . סליחה עם מישהו נפגע מזה אישית. הצעה לשדרוג בעלות כפי שביקש פותח התרד נשלחה עליו לפני 24 שעות, עדיין ללא מענה.

ב. אם לקוח מחליט שהוא רוצה לקבל זיכוי כספי - זיכוי יהיה בסכום שלקוח שילם בעת הרישה כי

* נבדק בעבר בבית משפט

* אנו תמיד מציינים שזה מחיר מצבע/חיסול ככה שכל הלקוחות יודעים שהם קונים במחיר מוזל.

* לפי הגיון של כמה אנשים פה - בו שניה נהפוך את הסיפור. אני נכנס לחנות של יוסי לקנות מטען לאוטו לנייד, משלם עבורו 100 שקל,נכנס לאוטוומחבר את המטען אך הוא לא עובד. חוזר לחנות להחליף. יוסי טעון שזה מטען האחרון והוא צריך להחזיר לי את כסף, אבל בחנות של אבי בהמשך הרחוב אותו מטען נמכר ב- 80 שקל ככה שיוסי מחזיר לי 80 שקל ואני הולך לאבי. בסוף יום אבי ויוסי מתחלקים. שמדובר בהחזר כפי - סכום שהוחזר שווה לסכום ששולם. מי שחושב אחרת צר לי לאכזב אותו.

אעדכן ברגע שפותח תרד יתן תשובה להצעה שקיבל.

יש פה כמה משתמשים באטרף שנעולים על דעה שלהם ולא עוברים על ההודעות קודמות.

המשך ערב מצויין לכולנו

פורסם

א. לקוח שקנה מוצר במסגרת קניית מחשב יהיה זכאי בעת החלפה/שדרוג במסגרת האחריות לשלם את ההפרש ממחיר המוצר המוצע במחיר מוזל בקניית מחשב חדש. זה שונה מהחלטה/דעה הראשונה שלנו, ראינו את הדעות השונות והגענו להחלטה. ההחלטה הראשונה שלנו הייתה שגויה. גם דברים כאלה מתרחשים - אין מה לעשות . סליחה עם מישהו נפגע מזה אישית. הצעה לשדרוג בעלות כפי שביקש פותח התרד נשלחה עליו לפני 24 שעות, עדיין ללא מענה.

:goodposting:

יופי, אני באמת שמח לקרוא שהגעתם להחלטה הנכונה בעניין הזה ובעניינים דומים להבא.

פורסם

רק לציין - ב99% מהמקרים עדיף החזר כספי בעת הרכישה. הרוב המוחלט של מוצרי המחשב מאבד מערכו מהר מאוד.

פורסם

דבר ראשון - נראה שהסיפור הגיע לסוף טוב, מקווה שמבחינת כל הצדדים.

דבר שני - שאלה לקיריל:

יש נקודה שלא הובהרה עד הסוף והיא מעניינת אותי.

TMS, כמו כל חנות אחרת, כנראה, תלויה ביבואן של אותו מוצר. אם יש פריט תקול באחריות,למשל - הוא יוחלף דרך היבואן, תקול תמורת תקין\מחודש.

בסיפור הנוכחי, האם יש מצב שהיבואן קבע מה יוחלף תמורת מה וזה בעצם מה ש-TMS הציעה לקונה בהתחלה ?

אם הלקוח מבקש לשנות את מה שהוא מקבל, זה גם תלוי במילה האחרונה של היבואן ?

(אם זו בעיה לענות, אז לא חובה...).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים