עבור לתוכן

פרסום|סיפור של מימוש אחריות בtms. נשאר קצת טעם רע בפה.

Featured Replies

פורסם

אין בעיה לענות - זיכוי כספי (ששולם בפועל עבור הכרטיס)

  • תגובות 216
  • צפיות 49.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מדבר על כסף \ עלות המוצר התקול. האופציה של החזר כספי היא די ברורה מאליו.

אני מדבר על פריט A תקול מוחזר לחנות\יבואן.

פריט B מוצע ע"י החנות בתור תחליף, ללא תשלום, אחד תמורת אחד (האם היבואן קובע שההחלפה תהיה דווקא פריט B )?

הלקוח מעדיף פריט C שמחירו גבוה יותר, תמורת הוספת שארית התשלום. (האם היבואן קובע גם כאן משהו )?

פורסם

אתן לך תשובה בפרטי.

פורסם
  • מחבר
אחרי דיון סוער פה הגיע זמן לסכם את הדברים לפחות מצד TMS.

הקדמה - כל מקרה נשקל ונבדק עם שיקולים הרוולנטים הקשורים לאותו מקרה ככה שאין נוסחה אחידה לכל המקרים.

לגופו של העניין:

א. לקוח שקנה מוצר במסגרת קניית מחשב יהיה זכאי בעת החלפה/שדרוג במסגרת האחריות לשלם את ההפרש ממחיר המוצר המוצע במחיר מוזל בקניית מחשב חדש. זה שונה מהחלטה/דעה הראשונה שלנו, ראינו את הדעות השונות והגענו להחלטה. ההחלטה הראשונה שלנו הייתה שגויה. גם דברים כאלה מתרחשים - אין מה לעשות . סליחה עם מישהו נפגע מזה אישית. הצעה לשדרוג בעלות כפי שביקש פותח התרד נשלחה עליו לפני 24 שעות, עדיין ללא מענה.

ב. אם לקוח מחליט שהוא רוצה לקבל זיכוי כספי - זיכוי יהיה בסכום שלקוח שילם בעת הרישה כי

* נבדק בעבר בבית משפט

* אנו תמיד מציינים שזה מחיר מצבע/חיסול ככה שכל הלקוחות יודעים שהם קונים במחיר מוזל.

* לפי הגיון של כמה אנשים פה - בו שניה נהפוך את הסיפור. אני נכנס לחנות של יוסי לקנות מטען לאוטו לנייד, משלם עבורו 100 שקל,נכנס לאוטוומחבר את המטען אך הוא לא עובד. חוזר לחנות להחליף. יוסי טעון שזה מטען האחרון והוא צריך להחזיר לי את כסף, אבל בחנות של אבי בהמשך הרחוב אותו מטען נמכר ב- 80 שקל ככה שיוסי מחזיר לי 80 שקל ואני הולך לאבי. בסוף יום אבי ויוסי מתחלקים. שמדובר בהחזר כפי - סכום שהוחזר שווה לסכום ששולם. מי שחושב אחרת צר לי לאכזב אותו.

אעדכן ברגע שפותח תרד יתן תשובה להצעה שקיבל.

יש פה כמה משתמשים באטרף שנעולים על דעה שלהם ולא עוברים על ההודעות קודמות.

המשך ערב מצויין לכולנו

לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד.

לפי התקנון שלכם מגיע לי כרטיס שווה ערך בטווח של 10% ביצועים. הכרטיס (r9 290) אשר מוצע לי חלש ב35%. הכרטיס (r9 290x)שמציעים לי לשדרג אליו חלש גם הוא ב25-30%. מה שנאמר לי בטלפון שהhd 7990 שווה לr9 290 וr9 290x חזק מhd 7990. ואני מתמימות ככה חשבתי מדובר פה בהונאה. בשביל לעשות כסף על הלקוח והם לא מכבדים את התקנון שלהם ודורשים ממני להוסיף כסף עבור כרטיס שחלש מhd 7990 ב30%. אפשר לשמוע פה את השיחה שהוקלטה להעביר ל10:00 ולשמוע את עובד tms משקר לגבי ביצועי הכרטיס בשביל למכור לי אותו:

http://yourlisten.com/shon10030/ZiYmExMz

האחריות

1. חברת וולקום טכנולוגיות בע"מ (להלן-החברה) אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים, לתקופה הנקובה באתר האינטרנט של החברה ו/או חשבונית הקנייה (להלן-תקופת האחריות) שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר. עם זאת, האחריות לכל סוג מוצר לתנאיה הספציפיים הינה תלוית יצרן/יבואן. תקופת האחריות מתחילה מיום מסירת המוצר ללקוח.

2. במוצרים עבורם ניתן שירות/אחריות ישירות ע"י היבואן יפנה הצרכן ישירות לנקודות השירות של היבואן. לא תהיה לחברה אחריות כלשהי עבור מוצרים אלו.

3. בתקופת האחריות תתקן החברה ו/או תחליף, ללא תשלום, מוצר אשר לפי שיקול דעתה בלבד ימצא פגום ואשר נעשה בו שימוש סביר בתנאים רגילים ו/או שקיים פגם ביצורו. האחריות במעבדת החברה בלבד.

4. על אף האמור בסעיף 3 לעיל רשאית החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לזכות את הלקוח עבור מוצר לא תקין לפי מחיר הרכישה שלו בניכוי ירידת ערך / זמן השימוש במוצר.

5. במידה ולא קיים המוצר במלאי החברה ו/או נפסק יצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו (בטווח של 10%) למוצר הפגום, בתוך זמן סביר, תלוי בזמינות הפריט. החברה אינה מתחייבת לתת מוצר זהה למוצר הפגום.

קניתי כרטיס מסך מtms שעולה 3 אלף שקל וקיבלתי עליו אחריות 3 שנים. אחרי שנתיים וחצי הכרטיס נשרף. לא מייצרים כבר את אותו דגם אז אני יקבל כרטיס שעולה 3 אלף שקל? לא!. אני יקבל כרטיס חדש עם טכנולוגיה חדשה ששווה ערך לביצועי הכרטיס שעלה לי לפני שנתיים וחצי 3 אלף שקל.

יש פה סטירה בתקנון בין סעיף 4 לסעיף 3. יש משהו לא חוקי. והונאה על הלקוח בקשר לביצועים(נאמר שr9 290x יותר חזק מהhd 7990) בשביל להתנער מאחריות ואם הם לא יבואו לקראתי את זה נסגור בבית משפט.

פורסם

shon10030,

האם פספסת את מה שקיריל אמר בבירור?

א. לקוח שקנה מוצר במסגרת קניית מחשב יהיה זכאי בעת החלפה/שדרוג במסגרת האחריות לשלם את ההפרש ממחיר המוצר המוצע במחיר מוזל בקניית מחשב חדש. זה שונה מהחלטה/דעה הראשונה שלנו, ראינו את הדעות השונות והגענו להחלטה. ההחלטה הראשונה שלנו הייתה שגויה. גם דברים כאלה מתרחשים - אין מה לעשות . סליחה עם מישהו נפגע מזה אישית. הצעה לשדרוג בעלות כפי שביקש פותח התרד נשלחה עליו לפני 24 שעות, עדיין ללא מענה.

אם באמת שינתה TMS את עמדתה וכיום מוכנה לאפשר לך לשדרג לכרטיס היותר חזק בהפרש המחיר כפי שביקשת, מה הבעיה בעצם?

מדוע אתה מתעלם מההצעה (האם זה לא בדיוק מה שרצית מלכתחילה?) וממשיך להתקטנן על פרשנויות של פרטים מהתקנון?

פורסם
  • מחבר
shon10030,

האם פספסת את מה שקיריל אמר בבירור?

אם באמת שינתה TMS את עמדתה וכיום מוכנה לאפשר לך לשדרג לכרטיס היותר חזק בהפרש המחיר כפי שביקשת, מה הבעיה בעצם?

מדוע אתה מתעלם מההצעה (האם זה לא בדיוק מה שרצית מלכתחילה?) וממשיך להתקטנן על פרשנויות של פרטים מהתקנון?

אני מקבל ביצועים פחותים הרבה יותר. נאמר לי מtms שr9 290x "בוודאות חזק מהhd 7990" ואני בתמימותי כך חשבתי.

- - - תגובה אוחדה: - - -

shon10030,

האם פספסת את מה שקיריל אמר בבירור?

אם באמת שינתה TMS את עמדתה וכיום מוכנה לאפשר לך לשדרג לכרטיס היותר חזק בהפרש המחיר כפי שביקשת, מה הבעיה בעצם?

מדוע אתה מתעלם מההצעה (האם זה לא בדיוק מה שרצית מלכתחילה?) וממשיך להתקטנן על פרשנויות של פרטים מהתקנון?

אני מקבל ביצועים פחותים הרבה יותר. נאמר לי מtms שr9 290x "בוודאות חזק מהhd 7990" ואני בתמימותי כך חשבתי.

פורסם

אוף, ואני כבר שמחתי שהסיפור הזה הסתיים לשביעות רצון כל הצדדים. שמחה מוקדמת מדי כנראה...

אולי אחד המומחים לכרטיסי מסך יאמר איזה כרטיס הנו בעל הביצועים הקרובים ביותר ל-7990 שרכש פותח הדיון במקור?

פורסם
shon10030,

האם פספסת את מה שקיריל אמר בבירור?

אם באמת שינתה TMS את עמדתה וכיום מוכנה לאפשר לך לשדרג לכרטיס היותר חזק בהפרש המחיר כפי שביקשת, מה הבעיה בעצם?

מדוע אתה מתעלם מההצעה (האם זה לא בדיוק מה שרצית מלכתחילה?) וממשיך להתקטנן על פרשנויות של פרטים מהתקנון?

ממתי עמידה על קיום התקנון והחוזה היא "התקטננות"?!

למה הוא אמור לוותר בדיוק? כדי לצאת "נחמד"?

הבן אדם קנה כרטיס שעושה 90 FPS,

מחליפים לו לכרטיס שעושה 70 FPS

כשהתקנון שלהם מאפשר החלפה למוצר שחורג לכל היותר ב-10% בביצועים.

העובדה שהוא קיבל את הכרטיס המקורי במחיר זול במיוחד, לא רלוונטית.

זה סיכון שהחנות לקחה על עצמה כשבחרה למכור כרטיס ברמת ביצועים כזו במחיר כזה.

הלקוח לא אחראי לתמחור, ואם החנות עושה טעות בתמחור, היא זו שמשלמת עליה, לא הלקוח (לדוגמא, אאל"ט, על פי החוק - אם בחנות מסויימת מופיעים (בטעות או בכוונה) שני מחירים שונים לאותו מוצר, החנות חייבת למכור לך את המוצר ע"פ המחיר הזול ביניהם).

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני רחוק מלהיות מומחה לכרטיסי מסך,

אבל מפה:

http://www.techspot.com/review/762-gigabyte-radeon-r9-290-oc/page3.html

או פה:

http://www.techspot.com/review/762-gigabyte-radeon-r9-290-oc/page8.html

אפשר לראות שהכרטיסים שהכי קרובים ל-7990 בביצועים הם ה-GTX 690 או (לפחות) ה-GTX 780 Ti

פורסם
אתן לך תשובה בפרטי.

תודה, עניתי גם בחזרה משהו...

הערה נוספת, לפי דעתי :

7990, נכון לעכשיו, הוא הכרטיס הבודד החזק ביותר של AMD. אין אפשרות להחליף או לתקן במסגרת האחריות.

אם הוא נדרש להחלפה במסגרת האחריות, מה שאפשר לקבל זה או החזר כספי, או את הכרטיס העדכני החזק ביותר הבא בתור, של AMD.

לא חושב שיש אפשרות אחרת בסיפור.

פורסם
זה כרטיס כפול ולא בודד.

זה כרטיס בודד (תופס סלוט אחד). כמה GPU יש עליו וצורת העבודה שלהם לא משנה עובדה זו.

אני מבין את כוונתך, כשאתה קורא לו כרטיס כפול, אבל לא נראה לי שיש כוונה לתת תמורת אחד תקול, זוג כרטיסים עבור CF.

פורסם

פותח הדיון, החנות מציעה לך את האפשרויות ההגיוניות ביותר.

אם חשוב לך לעבוד לפי התקנון אז החנות יכולה להחזיר לך את הכסף ואפילו לנקות ירידת ערך.

הם ךא עושים את זה, מוכנים להחזיר לך את הכסף במלואו.

או שתלך על מה שהציעו או שתבחר לקבל את הכסף, החנות יכולה להחזיר לך את הכסף גם בלי לשאול אותך וכל זה לפי התקנון ובמקרה כזה הסעיף הספציפי שאתה מדבר עליו כל הזמן לא תקף.

זה שיש סתירה בין סעיף 3 ל-4 נכתב גם בתקנון וכתוב שסעיף 4 יכול לעקוף את סעיף 3.

כל זה חוקי על פי החוק בארץ, לכן אין לך מה לעשות, שילמת על גקטיס, הכרטיס לא תקין, ידעת במועד הקנייה שהכרטיס הוא האחרון במלאי, הכרטיס לא תקול, צריך לבצע החלפה, לכרטיס אחר, לחנות אין אפשרות להציע לך כרטיס שווה ביצועים, אז מציעים לך את עלות הכרטיס חזרה.

או שתקח את הכסף, או שתבחר כרטיס אחר באותה הקטגוריה של "קניית מחשב חדש", ותשלם את ההפרש כי בפועל אתה משדרג... את מה? זה נתון לפרשנות, תאורטית אתה מקבל כרטיס חדש יותר, חלק מהתכונות שלו עדכניות יותר וכו... החנות יכולה להתייחס לזה כשדרוג.

גם העובדה שכרטיס חד ליבה לרוב מאפשר משחק חלק יותר יכול להחשב כשדרוג...

כל אחד יכול לקחת את זה למקום אחר.

פורסם

קיריל נראה לי שעדיף שתשנו את תקנון האחריות שלכם. לא הגיוני לאלץ בכוח חנות לתת כרטיס שווה ערך ויקר פי 2 אם כרטיס ישן שחוסל ממלאי נמכר בהנחה.

צריך להבהיר בפירוש כי מוצרים שנמכרים במבצעים ונמצאים כתקולים יוחלפו בשווי ערך לפי אישור החנות בלבד. ובכל מצב אחר ינתן החזר כספי.

כל הסגה הזו לאורך יותר מ-14 עמודים פשוט לא הגיונית.

הלקוח קיבל מוצר תקול, שלח לו צ'ק בדואר ושלום. אני חושב שלא צריך להכניס פתח לריב עם החנות במקרה הזה.

ומי שיקום ויגיד לקוחות מפסידים כי מוצר שנקנה במחיר מוזל ולא ניתן להשיג אותו - זה בדיוק כמו אם נגמר המלאי שנייה לפני זה.

כמו כל דבר זה עניין של מזל. ולמי שאין מזל לא צריך להכנס בחנות במטרה לתקן משהו שהוא לחלוטין לא בעיה שלה.

פורסם
ממתי עמידה על קיום התקנון והחוזה היא "התקטננות"?!

למה הוא אמור לוותר בדיוק? כדי לצאת "נחמד"?

הדיון נפתח בכך שהוא רצה אפשרות לשדרג ל290X בהנחת מחשב חדש, ולא איפשרו לו. כעת מאפשרים לו.

מה שפספסתי הוא שעכשיו הוא כבר לא רוצה את זה (כי כנראה הביצועים פחותים). הוא רוצה משהו אחר.

כמה טוב שלא נתנו לו מראש את ה"שדרוג" שביקש, אחרת היה נתקע עם כרטיס שכנראה חלש יותר, ולא היה לו על מי להלין אלא על עצמו.

אבל בכל מקרה מדובר בפספוס שלי את התפתחות העניינים. אז סליחה. :)

פורסם

כל העניין הוא בבעיה שלוקחים כרטיס אקסטרים עם תג מחיר אקסטרים - ומוכרים אותו במחיר ביניים.

מבחינת הלקוח - קנה אקסטרים במקור, מגיע לו אקסטרים בהחלפה.

מבחינת החנות - לקוח שילם מחיר ביניים, יקבל כרטיס ביניים בהחלפה (לפי ערך כספי).

מבחינת החוק, נראה לי של-2 הצדדים יש נקודות צודקות בתביעתם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים