מדריך קבלת 100מגה Hot + Hotnet כרטיס רשת Intel - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדריך קבלת 100מגה Hot + Hotnet כרטיס רשת Intel


X7-007

Recommended Posts

נערך !@!

קודם נתחיל מזה, אחרי העידכון גירסה\קושחה של המודם\נתב של הוט כולם התחילו לקבל פחות מ 100, לפחות 85 חלק, 65 חלק שני וחלק אחרון קיבל קרוב ל 35-40. יש לזה פיתרון חלקי ועד לפיתרון מלא שאפשרי לבדוק צעד צעד ולראות מה באמת יפתור את זה. כל תקלה של הוט אפשרי לפתור במספר צעדים, ואני אסביר לכם מה אפשרי לבצע.

כל אלה שיש להם 100 מגה, לאיזה מהירות אתם מגיעים ומה היציבות שאתם מקבלים? בשביל לבדוק את זה תוכלו להיעזר בגאדג'אט של ווינדוס 7 שנקרא Network Monitor II 18.9

בנוסף, מה הציוד שיש לכם ובאיזה כבל רשת אתם משתמשים? (CAT5/5e/6)

*ממולץ לקנות כבל רשת מסוג CAT6 כי הם תומכים במהירויות של יותר מ- 1 ג'יגה, רשמית יותר מ 10 ג'יגה.

להורדה Network Monitor II 18.9

http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=152900&t=5&i=1

אפשרי בהכי זול ובמשלוח מהיר לקנות CAT6 וגם בצבע שרוצים שתוכלו לקנות נגיד 5 כבלים ותוכלו לדעת מה מחובר ל-מה רק לפי הצבע.

http://www.mediagalaxy.co.il/cat/286-%D7%9B%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-CAT6-RJ45

תקנו באורך המתאים לא הכי קריטי.

תרשמו את הציוד לפי המפרט הבא :

HOTBOX - ראוטר / מודם

\אם מודם

נתב פרטי - שם, דגם, גירסת קושחה

מערכת הפעלה \ הגדרות Netsh \ כרטיס רשת \ גירסת דרייבר

*הגדרות netsh להיכנס ל Start>Cmd>

ולרשום את הפקודה

netsh i t show global

חשוב לציין שאם יש לכם בעיות בתשתית אפשר לסדר אותם בהסבר שאני אסביר בהמשך, הכל אפשרי בלחיצת כפתור.

נתחיל מהוכחה לפני שכל הציפיות יגידו אחרת. \ מצורף קובץ תמונה

תוכלו לראות בתמונה את המהירות שכן היא 102+ והאפלוד הוא 2.1+ והיציבות לאורך כל הבדיקה הוא מעל 102MB לפחות מבחינת הגרף. הוא קצת מזייף אבל בסופו של דבר אני מגיע ל 100. אפשר לראות גם ב Network Monitor II gadgets שלאורך הבדיקה המהירות בקו ישר עד לסוף ללא נפילות. גם מבחינת האפלוד יציב.

קודם נתחיל מזה שאם התשובות שלכם דומות לשלי כגון :

Hotbox - מודם

נתב מחשב - מעבד 2 ליבות עם כרטיס רשת Server 5709C \ מערכת הפעלה נתבים MicroTik 6.7 \ מחובר למחשב לכרטיס Network Adapter 1GB CT \ דרייבר 18.8 \ וינדוס 7 SP1 64 \

הגדרות NETSH בוינדוס הן :

D:\>netsh i t show global

Querying active state...

TCP Global Parameters

----------------------------------------------

Receive-Side Scaling State : enabled

Chimney Offload State : enabled

NetDMA State : disabled

Direct Cache Acess (DCA) : disabled

Receive Window Auto-Tuning Level : normal

Add-On Congestion Control Provider : ctcp

ECN Capability : disabled

RFC 1323 Timestamps : disabled

ההגדרות החשובות של הכרטיס רשת CT בוינדוס הן :

לבחור Speed And Duplex- FORCe 1GB Full Duplex

Intterupt moderation/Rate - Enabled / Extreme

Log Link State - Disable

Adaptive Inter-Frame Spacing - Enabled

Flow Control - Disabled

Recieve & Transmit Buffers - 2048

Priority & Vlan - Priority Only

Recieve Side Scaling - Enabled

Recieve Side Scaling Queues - 2 Queues

Wait For link - Off

Tab Power Mangement - Power Saver / ALL OFF

Wake On LAN - ALL ON

נמשיך בבעיות שעללות להגיע מהתשתית הן :

תקלות :

אם יש בעיית הורדה - לבדוק שאין בעיית העלאה

\\\ אם יש בעיית העלאה - לשנות ערוץ UPSTREAM - שינוי מתבצע ע"י איפוס מלא של המודם לפחות 10-15 שניות כיבוי והדלקה אחרי שמנורה אחת מתחילה להבהב-להבהב. \\\ חוזרים על הבדיקה עד שתקין

\\\ אם אין בעיית העלאה - מחליפים ערוץ DOWNSTREAM - לשנות פשוט את המספר של הערוץ במודם ולחכות שהמודם יעלה בדרך כלל כמה שניות. \\\ וחוזרים על הבדיקה.

איבחון עוצמות :

העוצמות לפי התמונה שהוספתי אמורות להיות בערך במדד הזה, לא יותר מדי ולא פחות מדי, זה בערך עוצמות אידאליות, אפשרי להשיג יותר, לפחות פעם אחת הצלחתי להגיע ליותר משבוע ללא שגיאה אחת עם עוצמות מצחיקות. של 37dBmV ב UPSTREAM שזה מאוד נמוך. אם תרצו אני אוסיף תמונה.

לבדיקה ושינוי הערוצים אפשר להיכנס למודם ע"י כניסה דרך הדפדפן 192.168.100.1 אם ה HOTBOX מוגדר כמודם.

אם הוא מוגדר כנתב הכניסה הוא דרך 192.168.1.1.

אחרי שנכנסתם השם משתמש והסיסמא הם : admin/admin

בתפריט מצד שמאל יש CONNECTION בו אתם רואים את העוצמות ואת הערוצים שבעצם המודם יכול להתביית או להשתמש בהם באיזור שלכם. כל ערוץ הם בעצם תדר תקשורת שעובד כמו גלים שאפשרי להעביר דרכו תעבורת מידע DATA.

זה בעצם יעזור לכם לראות איזה ערוצים אתם יכולים לשנות ב DOWNSTREAM שתוכלו לרשום אותם במסך השני שנקרא INIT SCAN.

במסך הזה אתם יכולים לפי ההסבר הקודם באופן ידני לשנות את ה DOWNSTREAM ואת ה UPSTREAM אפשרי לשנות נקרא לזה במזל אך ורק דרך איפוס מלא של המודם\נתב שבעיקרון ימחק לכם את כל ההגדרות של ה HOTBOX.

Initial DS frequency :

תוכלו לבחור לפחת ממה שאני בדקתי רק 201000000 ומעלה אם זה מה שכרגע יש לכם, בחירה פחות מהמספר שכרגע אתם משתמשים לא יקבע ויקח למודם הרבה זמן עד שהוא יעלה שוב.

אם יש לכם 201000000 ומעלה תוכלו לנסות לדוגמא 201000000, 207000000, 213000000, 219000000 . וללחוץ APPLY ולבחור OK. המודם יעלה מהר אם העוצמה נקבעה ונמצאה או שהוא יאתחל את עצמו מחדש ויחפש ערוץ אחר כי הוא לא הצליח לקבוע את הערוץ\תדר.

בנוגע ל UPSTREAM האפשרות היחידה לבצע איפוס מלא עד שמופיע מנורה אחת ועד שהיא התחילה להבהב, לכבות\להדליק את המודם\נתב דרך הכפתור כיבוי\הדלקה מאחורה ולחכות עד שהוא יעלה, לראות אם ה US CHANNEL ID : v השתנה מהמספר שהיה מקודם, 1-6 לפי מה שאני יודע. יהיה מקומות שיהיה רק מספר 1 מתוך 6 שזה יכול להיות מ 1-6 או שיהיה רק 1 ו 2. או אפילו רק 1 ו 5.

מחכה לתגובות ומקווה שתקבלו 100מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיקון קל לגבי זה:

ממולץ לקנות כבלים CAT6 שכן הם אמורים להגיע עד\יותר מ 1GB.

CAT 5 מסוגלים מבחינת ביצועים להגיע רק עד 100MB.

CAT5E מסוגלים מבחינת ביצועים להגיע יותר מ 100MB.

גם כבלים מסוג CAT5e וגם כבלים מסוג CAT5 מסוגלים להגיע, גם בתאוריה וגם בפרקטיקה, למהירות של 1 גיגהביט לשנייה (CAT5). כבלים מסוג CAT6 מסוגלים להגיע בתאוריה עד 10 גיגהביט לשנייה (CAT6). שום ציוד ביתי לא מגיע למהירויות האלה כיום, בטח שלא המודם והאינטרנט הביתיים.

אז אם בכל מקרה קונים כבלים, אכן מומלץ לקנות כבר CAT6, כי ההבדל במחירים לא כזה רציני, ואם מתישהו בעתיד נתחיל להשתמש בציוד שמגיע למהירויות של 10 גיגהביט לשנייה, הם כבר יתאימו.

אבל אם כבר יש בבית כבלי CAT5 או CAT5e, אין שום סיבה לרוץ להחליף אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיקון קל לגבי זה:

גם כבלים מסוג CAT5e וגם כבלים מסוג CAT5 מסוגלים להגיע, גם בתאוריה וגם בפרקטיקה, למהירות של 1 גיגהביט לשנייה (CAT5). כבלים מסוג CAT6 מסוגלים להגיע בתאוריה עד 10 גיגהביט לשנייה (CAT6). שום ציוד ביתי לא מגיע למהירויות האלה כיום, בטח שלא המודם והאינטרנט הביתיים.

אז אם בכל מקרה קונים כבלים, אכן מומלץ לקנות כבר CAT6, כי ההבדל במחירים לא כזה רציני, ואם מתישהו בעתיד נתחיל להשתמש בציוד שמגיע למהירויות של 10 גיגהביט לשנייה, הם כבר יתאימו.

אבל אם כבר יש בבית כבלי CAT5 או CAT5e, אין שום סיבה לרוץ להחליף אותם.

בכללי כן, אבל מרגע שעברתי ל 6 יש לי פחות איבודי מידע, אם זה האיכות של הכבל או שזה פשוט יותר גידים שעוברים. בכל אופן שלחצי מהאנשים יש 5 וכן כדאי להחליף אותם. ושים לב שהרבה תלונות יש ויש סיבה שאף אחד לא חושב על כבל גם.

Multicore

מאיפה כל הרצף שטויות הזה הועתק?

מאיפה השטויות ? אם לא טוב לך אני אשתמש בזה ובנתיים יש לי חברים שעשו את הבדיקות האלו ויש הבדל, אני ספציפית עשיתי את השינויים האלו כשהיה בעיות מהירות והכל נפתר כשעברתי ערוץ או תדר. בכל מקרה האידאליזיה שלך תיזכר ואני אזכור לא לשמוע לך בדברים אחרים לפי יחס כזה או אחר. כמו שבמציאות תגיד לי כזה דבר בפנים.

אני בכל אופן רציתי לדעת מה קורה עם האנשים ו 100 מגה. אבל כנראה זה לא מעניין אף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתכלס, ביננו? ברצינות?

1. אתה צריך כרטיס רשת של 1 גיגהביט ( מומלץ )

2. תשתית הולמת מצד HOT

3. ספק שמסוגל לספק 100 אמיתי לאיזור שלך

4. תלוי בעומס באיזור

5. תלוי בציוד שיש לך - נתב של HOT יכול לספק 100 וגם 1000 ללא בעיה ברשת קווית

6. כבל רשת CAT5e

זה הכל, כל שאר השינויים, שטויות, קינפוגים... למה כל זה יועיל מלבד לשבור את הראש? להגדיל את המהירות מ 97 ל 100 לאותו אדם? אם אתה יכול לקבל 100, אתה תקבל 100, אם לא, אז לא.

זה באמת מייצר כאב ראש, סיכוי לדפוק הגדרות ברמה כללית.

נודה באמת? בניין נורמאלי שמקבל סיב אופטי מארון התקשורת בחוץ וחוזק האות שלו יציב לאורך כל הבניין, אין עומס, תקבל 100 ללא כל בעיה. אם יש לך איזור מעפן, לא תקבל. מאוד פשוט.

כנראה שאתה לא בתשתית של הוט משנת לפחות,, אממ 2004 או 2005 +. בוא אני אספר לך מה קרה לי אם אתה רוצה את כל הסיפור, עומס שמומס וחומוס ביחד בצד.

* האם ידעת ?

( גם הממיר שלך של הוט יקבל את אותו ערוץ או ערוץ דומה ל-מה שהמודם שלך מקבל) ואם יש איטיות בערוץ DOWNSTREAM שעליו המודם והממיר נמצאים אז יהיה לך קירטועים (עיכוב בתירגום וכל מיני קיטועים ותקיעות) שכן כל מה שאתה רואה בטלויזיה זה בעצם דרך האינטרנט.

יש DOWNSTREAM ויש UPSTREAM לשניהם יש ערוץ ובעצם תדר שהוא המספר שיודע לקבל את התעבורה דרכו.

בזמנו היה מודם 4100 שהיה אפשר להיכנס אליו לתפריט ולשנות את ה UPSTREAM בלי בעייה, פשוט להיכנס ולשנות.

אז כעבור הרבה הרבה זמן הגיע 30MB ו 1.5MB אפלוד, פתאום מאמצע שום מקום קיבלתי רק 0.01MB הורדה ו 0.02MB העלאה, עכשיו אני מתאר לעצמי שאתה אומר , אוו היה לך בעיה בתשתית, היה לך מודם דפוק, תוציא מהחשמל תחבר, תתקשר להוט תברר עוצמות, כל מה שאתה חושב זה זה נכון ? כי זה מה שבעצם אמרת ויש לי QUOTE. מצויין, עברנו את ההבנה שלך עד עכשיו, נמשיך הלאה אל הפיתרון.

אז המודם היה קבוע על UPSTREAM ID : 2. באותו זמן כבר ידעתי שזה בעצם הפיתרון אבל מן הסתם זה כמו ניסוי, שיניתי ל UPSTREAM ID : 1 ואחרי שהמודם עלה קיבלתי 31MB ו 1.6MB העלאה. עכשיו כן זה עומס, אבל עומס שאפשרי לפתור אותו ולא להגיד "תשתית דפוקה" זה פשוט התשתית הדפוקה לא יודעת להגדיר אותך על ערוץ אחר כשיש עומס. אבל זה אפשרי לפתור את זה !

וחשוב לציין שכן כמוך, ביקשתי מהוט שישלחו טכנאי בכיר לבדוק את העניין שכן פיתרון כזה הוא לא ממש פיתרון ללקוחות אחרים. וכן הראתי לו את זה בזמן אמת כשאני משנה את ה ID אני מקבל 0.02 בהורדה ו 0.01 בהעלאה כן זה מצחיק שזה משתנה ממקודם, מקווה ששמת לב. והוא בכלל לא ידע על כזה מקרה. כן שמעת נכון, פעם ראשונה שהוא "הוא" שמע על זה, והוא טכנאי בכיר. אז ברוכים הבאים לתשתית של שכן גם אתה שומע על זה פעם ראשונה.

אז תמשיכו לחשוב כמו שאתם חושבים. אני בכל זאת "פירסמתי" פה בשבילי, ובשביל אנשים אחרים שכן מבינים, כאשר אני עובד בתמיכה טכנית 018 ואני אוכל להגיד להם לחפש את התראד הזה בשביל שהם יקבלו מהירות תקינה. אז תהנו או שתסבלו. להסבלתכם.

לצערי חוסר הידע שלך לא אומר שאתה צודק בהרבה דברים, אבל הניסיון שלי מוכיח את עצמו ביותר ממה שאתה חושב שאתה אומר. (תקראו את זה כמה פעמים).

מה לעשות כשמדברים ולא מעריכים מקבלים תשובות כאלו. כי אני לא יודע איזה הסבר נוסף אני אוכל לרשום בשביל שתבינו את מה שכבר ניסיתי ובדקתי. אפילו עם הוכחות אתם לא מסוגלים לראות את התוצאה. מראה את רמת הניסיון "הגבוהה" של HWZONE. כבוד בסיגנון הציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LOL

לא ראיתי כזה אוסף בולשיט בHWZONE אף פעם

ואני אומר את זה כאחד שמכיר טוב את ההגדרות בדרייבר וNETSH, קראתי עליהם המון כשניסיתי למצוא פתרון לHIT DETECTION בבאטלפילד 3, שום דבר שם לא יכול לשפר מהירות וחלק יכולים לפגוע-

למשל INTERRUPT MODERATION גבוה אולי יכול לעזור בחיבור של 100GBPS בתנאי שמורידים לRAMDISK, אבל לשים על אקסטרים ב100 מגה רק יגרום להשהיות בהורדות של קבצים קטנים (גלישה באינטרנט או משחקים).

Adaptive Inter-Frame Spacing לא רלוונטי לMTU שאפשרי עם L2TP.

FORCe 1GB Full Duplex יפגע בביצועים אם לא משתמשים בכבל 1GB FULL DUPLEX ואם כן משתמשים לא ישפר (זה יבחר אוטומטית מה שצריך)

Initial DS frequency כשמו זה התדר הראשוני שמתחברים ממנו עם החייגן כנראה , בכל אופן ברגע שאתה מחובר אתה עובד על כל 8 התדרים בלי קשר למי הראשוני

מועבר לפורום FXP

:jump:

ואגב פותח השרשור אתה דיברת עם בן אדם ולא עם הפורום HWZONE שכולל המון משתמשים ודן בהמון נושאים, לא שאני קשור לפורום ומגן עליו או משהו אבל מצחיק שאתה אומר שזה מראה את הרמה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסדר גמור מה שאתם אומרים, תהנו לכם עם אינטרנט כמו שאתם אוהבים, כמו שאמרתי בגלל הגירסה שהוט הוציאו המהירות נדפקה ועם Intterupt Moderation שנמצא על ADAPTIVE כמו שהיה אצלי לפני הגירסה זה עבד תקין לחלוטין. אחרי הגירסה שהם הוציאו המהירות לא עובדת תקין עם Adaptive וחייב לשים בשביל להגיע ל 103 יציב ללא נפילות.

לא יודע איזה בדיקות אתם עושים, אבל אתם נהנים לדבר שטויות ולהפיל נושאים. תהנו לכם עם פורום ואנשים כמוכם העיקר שתמצאו לעצמכם את הפיתרונות לעצמכם כאשר יהיה לכם תקלה ואל תצפו לעזרה עם יחס כמו שאתם מספקים.

עושים מדריך בפורום הזה וכל מה שמקבלים ממכם זה ירידות. אתם לא יודעים עם מי אתם מדברים, וכנראה גם לא תדעו. המדריך הזה לא נעשה בשבילכם כנראה. תישארו בבית עם האינטרנט שלכם ותנו לאנשים שעובדים בזה לעבוד בשקט. אני לא צריך לעבוד בשביל התגובות שלכם וכן לא לענות על כאלו תגובות סתמיות.

בהבחנה שלי : אנשים בפורום הזה לא גדלים אלא נעשים יותר קטנים שכלית. זה התשובה שמקבלים על עזרה שמנסים לתת ? אתם מסתכלים על עצמכם ואומרים רגע אולי זה נכון ? בדקתם ? עשיתם, אף אחד לא ענה על תשובה אחת מהשאלה ששאלתי ואתם פוסלים כל מה שאמרתי. כמו שאני רואה את זה, אתם ילידים שהם עדיין ילדים, עם בעיות חברתיות, כי בטוח לא הייתי עוזר לכם אם הייתם מדברים עליי ככה בפנים. אבל נחמד לדעת שיש אנשים כאלו, ככה שאני אדע ויוכל לסנן, ולדעת שעדיין העולם לא השתנה אם זה לרעה או לטובה. כיף לרשום את הדברים האלו.

ו 11GnR אני דיברתי על מהירות 100 מגה בתשתית הוט. אני בכלל לא דיברתי על שום דבר בנושא הגיימינג. אתה ראית שדיברתי ? האם שמת לב שרשמתי מילה אחת על ? אני אמרתי את הנסיבות למהירות נמוכה או לאנשים שלא מגיעים ל 100. כנראה בעיות קשב ריכוז ודיבור קיים לחלק מהאנשים כי פשוט אתם לא עונים על השאלות הנכונות או הנושא הנכון שעליו התכוונתי. מה הקשר ל 100מגה ו לזמן פגיעה ב BF3. והאם קראת בכלל מה אומר Intterupt Moderation ?

תקרא בבקשה, אני יודע שיהיה קשה.

This sets the rate at which the controller moderates or delays the generation of interrupts making it possible to optimize network throughput and CPU utilization. The Adaptive setting adjusts the interrupt rates dynamically depending on traffic type and network usage. Choosing a different setting may improve network and system performance in certain configurations.

Without interrupt moderation, CPU utilization increases at higher data rates because the system must handle a larger number of interrupts. Interrupt moderation causes the network driver to accumulate interrupts and send a single interrupt rather than a series of interrupts. At higher data rates, a high interrupt moderation setting may improve system performance. At low data rates, a lower interrupt moderation setting is preferred as delayed interrupts causes latency.

[TABLE]

[TR]

[TD=align: left]note.gif[/TD]

[TD=align: left]Note: Changing this setting may cause a momentary loss of connectivity.

משפט המחץ זה הוא

Choosing a different setting may improve network and system performance in certain configurations[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ובנושא של תשתית עם הגירסה החדשה חייב את זה לקבל 100 מגה יציב.

בנוגע ל 1GB נכון שזה לא משפיע אבל יש כאלו שזה כן ישפיע וכחלק הכרחי מפיתרון התקלה זה לעבור על כל ההגדרות.

פשוט יו. יו ובלי שום יאנג.

בבקשה לא להוציא תיסכול ישראלי עליי או על כל דבר שאני אומר. אם מישהו עשה לך משהו רע לך תגיד לו בפנים. האינטרנט זה לא המקום או הזמן גם אם יש לך 56K וזה לא ישפר לך את המהירות.

דבר במקום הזה לנושא ההכרחי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחשב נייח ישן שמחובר ישירות לנתב אני מקבל 100 מגה ולפעמים בקטנה יותר (101-102), אפלוד אני מקבל 2MB אם אני זוכר נכון.

לעומת זאת במחשב שרחוק בערך ב9 מטר עם קיר אחד אני מקבל בסביבות ה20-30MB בWiFi אבל זה בגלל שהAP של הHOTBOX גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון צודק לגבי איטיות על תשתית 100M בתקופה האחרונה.

יכול להיות שזה בגלל עדכון ההוטבוקס.

והפיתרון לכל הפחות מעניין ושווה בדיקה.

אני התקשרתי להוט לפני כמה ימים כשהמצב היה גרוע במיוחד, והם נתנו לי תירוץ שיש תקלה והם עובדים על כך.

מאז המצב השתפר בהרבה אבל עוד לא לגמרי חזר למה שהיה בעבר ואמור להיות.

לגבי ההתעסקות עם הגדרות כרטיס הרשת וסוג הכבל, מעולם לא נתקלתי במגבלות עם כרטיס או בצורך להגדיר לו הגדרות לשיפור ביצועים.

וגם לא בצורך בשדרוג כבל לצורך ביצועי האינטרנט.

אולי כדי לקבל 1Gbit מלא או לשפר ביצועים מקסימלים עליו יש עניין אחד או שתיים בעלי חשיבות כזאת או אחרת.

לכן במחילה אבחר להתעלם ממה שככל הנראה לצורך נושא הדיון מיותר לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אין לך שמץ מה אתה אומר ולא הבנת מה זה INTERRUPT MODERATION, ואם יש לך בעיות חברתיות בארץ זה לא סיבה לזרוק מילים כמו "תסכול ישראלי" שנראה לי שאתה די סובל ממנו.

מה שציטטת ש"יהיה לי קשה מאוד לקרוא" היית רחוק קילומטרים מלהבין.

על קצה המזלג - במקום שכל חבילת מידע שתתקבל לא באופן רציף תצור פנייה משלה לCPU, הINTERRUPT MODERATION אוסף לדוגמא במשך 100MS את הפאקטות ואז פונה למעבד עם כולן. אז במקרה שאתה עובד עם מעבד 286 ומנסה להוריד ב1GBPS עם כרטיס שלא תומך בOFFLOAD-ים (והאינטל כן), הINTERRUPT MODERATION יחסוך לך משמעותית שימוש בCPU. בפועל אני יכול להעביר מידע ברשת פנימית ב1GBPS על הI5 שלי וזה לא ישנה את השימוש במעבד ב0.1% גם אם אני אבטל INTERRUPT MODERATION.

אם אתה מבין מה שאני אומר אז אתה מבין שבעצם אמרת שהעדכון תוכנה האחרון של הוטבוקס גרם ל100% שימוש בCPU על מהירות נמוכה מ100MBPS והCPU בעצם מגביל אותך לפחות מ100MBPS :ugly21:

טיפ לחיים - תנסה לא להשמע מתגונן יותר מדי בקלות, זה מראה על אישיות חלשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...