פורסם 2014 בינואר 2611 שנים בעקבות האשכול הזה:http://hwzone.co.il/community/threads/540090-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-HTPC-%D7%A9%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A9-%D7%92%D7%9D-%D7%91%D7%AA%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%A2%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%99#.UuVXzhD8JhEהיום הגיע המחשב.אישתי קיבלה אותו מהשליח הבוקר, אני הגעתי הערב, פתחתי החבילה ונוכחתי לגלות את הנזקים הללו:https://dl.dropboxusercontent.com/u/8252022/2014-01-26%2020.21.27.jpghttps://www.dropbox.com/s/ngd0lj9fbpogrwq/2014-01-26%2020.22.04.jpgלדעתכם, מה עלי לעשות? איך להתנהל מול החנות כרגע?מה לגבי חלקים מכאנים שיכלו לקבל זעזוע מהמכה כגון הארד דיסק וכו' או כל דבר אחר.כמובן שכרגע החזרתי את המארז לקופסא ומחר אצור קשר להמשך התנהלות.**למען הסר ספק- הנזק לאוו דווקא קרה במשלוח אלא השערה בלבד.תודה.- - - תגובה אוחדה: - - -התמונה של הנזקhttps://www.dropbox.com/s/ngd0lj9fbpogrwq/2014-01-26%2020.22.04.jpg נערך 2014 בינואר 2611 שנים על-ידי Ninja
פורסם 2014 בינואר 2811 שנים מחבר טוב אז אנחנו אחרי העניין, מסתבר שהמחשב חטף כהוגן בהובלה משום שמהחנות הוא יצא תקין לגמרי לדיבריהם.ברגע שהם פתחו אותו הם הכריזו אל אובדן גמור. הכל בפנים היה עקום כולל גם הלוח הקירור והספק.הם סיפקו לי את כל הרכיבים חדשים וארוזים, הפעם ביצעתי את ההרכבה לבד.נכון לעכשיו הכל רץ (נשאר רק לבצע בדיקות יציבות ראשוניות).יש לציין לטובה את ההתנהלות של החנות בנושא.הם לקחו אחריות מלאה, וסיפקו שירות הוגן ויעיל. בהחלט הייתי חוזר אליהם שנית.אגב, למי שלא ברור - החנות היא TMS סניף נתניה.
פורסם 2014 בינואר 3111 שנים אני לא יודעת איך זה עובד בכל החברות אבל כשהזמנתי פעם מנורה מאיביי והיא ניזוקה במשלוח התכתבתי עם המוכר והוא אמר לי לשלוח אליו חזרה והוא שלח לי אחת חדשה.. אולי גם פה יש כזאת אופצייה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.