קנייה מרוכזת של Diablo3:ROS - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה מרוכזת של Diablo3:ROS


saphisto

Recommended Posts

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תודה רבה לכל מי שהמליץ על www.cjs-cdkey.com

שילמתי להם 150 שקל עם פיי-פאל,

קיבלתי מייל (אוטומטי) שכותרתו ANTI-FRAUD

שמודיע לי שהם חושדים שאני מנסה להונות אותם,

ושאני צריך לבצע 19 פעולות שכוללות צילום של הת"ז ושל אחד מהחשבונות שלי (מים, חשמל וכו') + שרבוט בכתב יד של התאריך של היום + השם של החנות, ואם יהיה לי מזל אולי מישהו יואיל בטובו לעבור על זה ולאשר את זה בשעה הקרובה (נגיד)

מיותר לציין שאין לי שום כוונה לעשות את זה

תודה...

הלכו 150 שקל, שעכשיו אני צריך לרדוף אחריהם

מנסה לחסוך 50, מפסיד עוד 100 - נפלא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל למה לא לעשות את זה? אתה יכול למחוק מהת.ז. פרטים 'מפלילים' וזה עדיין תופס, לקשקש על דף זה יותר מדי עבודה? דבר שני, אני רוצה להאמין שאם תודיע להם שאתה לא מוכן לעשות אתזה אתה תקבל חזרה את הכסף. מדובר בחנות אמינה לאללה, קניתי ממנה כבר כמה דברים ועברו דרכה מאות אלפי רכישות.

האמת שלא כ"כ ברור לי איך הגעת למצב הזה - יכול להיות שהפייפאל שלך flagged איפשהו? היו לך בעיות עם איביי או משהו כזה בעבר? קנית דרך wifi ציבורי כלשהו? יש חברות שעושות עם זה בעיות (בליזארד למשל...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל למה לא לעשות את זה? אתה יכול למחוק מהת.ז. פרטים 'מפלילים' וזה עדיין תופס, לקשקש על דף זה יותר מדי עבודה? דבר שני, אני רוצה להאמין שאם תודיע להם שאתה לא מוכן לעשות אתזה אתה תקבל חזרה את הכסף. מדובר בחנות אמינה לאללה, קניתי ממנה כבר כמה דברים ועברו דרכה מאות אלפי רכישות.

האמת שלא כ"כ ברור לי איך הגעת למצב הזה - יכול להיות שהפייפאל שלך flagged איפשהו? היו לך בעיות עם איביי או משהו כזה בעבר? קנית דרך wifi ציבורי כלשהו? יש חברות שעושות עם זה בעיות (בליזארד למשל...).

למה?

1. מתוך עקרון : קניתי אצלם ולא ב-BLIZZARD כדי לחסוך כסף. אם בתמורה לכך אני צריך לעמול ולהכין פתקים, לסרוק מסמכים, וכו' - אין לי שום רצון, ואני מוכן - בשם העקרון, שיחזירו לי את הכסף, ואשלם יותר בחנות נורמלית

2. הסיבה שהגעתי למצב הזה היא שהחשבון ב-PAYPAL רשום על שם אמא שלי. למה? כי זה כך מאז גיל 14 , לפני שהיה לי אשראי משלי. מה לעשות שב-PAYPAL אי אפשר לשנות שם חשבון? אז השארתי כך, כי היה לי נוח שיש לי שם את כל ההסטוריה של הרכישות וכו'.

בנוסף, יש לי שם כרגע 50 דולר בקרדיט שרציתי לנצל, וזה בדיוק התאים

מעבר לכך, מעולם לא עשה לי בעיות בשום חנות (וכבר עשיתי עשרות רכישות עם החשבון הזה).

3. היות והחשבון הוא על של אמא שלי ואני לא גר בבית ההורים מאז 2008, ואין לי כוונה לחכות עד יום שישי כדי לשלוח להם ת"ז של *אמא שלי* בכלל, ביקשתי החזר

בתגובה, הם ענו לי שהם יכולים לעזור לי: עלי רק לשלוח תמונה של 2 אמצעי זיהוי ....

בקיצור, חזרו שוב על המייל ANTI-FRAUD

בכלל לא קראו את ה-TICKET

פה:

http://forums.whirlpool.net.au/archive/1544503

אפשר לראות שמדובר בחבורה של נוכלים (זה ציטוט של תגובה שלהם ללקוח אחר):

"I can refund you, that's no problem, refunds are made in normal hours Monday to Friday. Unfortunately, a refund incurs a Merchant Services fee of £1.

If you want to collect your order, when you have received the email letting you know your key is in stock,go to Autokey and collect.

If you haven't managed to complete the verification process then it is very simple.

You only need to show the name on your id, for example driving licence, id card, student card, passport etc. You can cover all sensitive info.

Please let me know what you would like to do.

Opening a dispute will result in your account being banned and your details being blacklisted by all online cdkey stores.

CJS appreciates your custom."

נראה יותר כמו התנהלות של מאפיה ולא כמו של חנות

אעלק "אמינה".

אי אפשר לצפות מהפורום הזה שיספק המלצות נורמליות לחנויות? חייבים להוביל אותי לנוכלים שהחברה שלהם רשומה במרכז אמריקה (בליז)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ועוד 5 חברים קנינו פרימיום לbf4 דרכם

נכון הם ביקשו את כל זה אבל ברגע שאתה עושה את זה פעם ברכישות הבאות זה לא יבקש ממך ותקבל את ה cd keys במיידי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ועוד 5 חברים קנינו פרימיום לbf4 דרכם

נכון הם ביקשו את כל זה אבל ברגע שאתה עושה את זה פעם ברכישות הבאות זה לא יבקש ממך ותקבל את ה cd keys במיידי

כמו שאמרתי,

אני לא הולך - רק בגלל שניסיתי לחסוך קצת כסף - לחכות 3 ימים עד יום שישי, כשאעבור בבית של ההורים שלי, ואצלם תמונה עם הת"ז של אמא שלי ודו"חות חשבון הבנק שלה או אלוהים יודע מה ----

ואז לחכות עוד שעות (או אלוהים יודע כמה זמן) עד שהם יואילו בטובם לפענח מה כתוב שם בעברית

שילמתי כסף,

לא קיבלתי מוצר

לא קרה לי בשום מקום אחר חוץ מבאתר האידיוטי הזה

אם ידעתם שהם מבקשים את זה,

היה נחמד לכתוב מילת אזהרה כדי שאנשים לא יפלו סתם בפח

לא כולם נהנים לפזר את המסמכים הפרטיים שלהם ברשת כמוכם

עכשיו אני צריך לרדוף אחרי REFUND מהנוכלים האלה, שעוד מנסים לקחת פאונד של MERCHANT FEE על ההחזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מהם כבר כמה וכמה פעמים ולא היה לי שום בעיות. כנ"ל עם כל מי שהמלצתי לו על האתר הזה.

מה שאתה מתאר גם היה יכול לקרות בכל חברה אחרת שעובדת עם פייפל כי זה מה שפייפל עצמם מכתיבים.

פשוט תשלח להם צילום של איזה חשבון וגמרנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי אתה לחוץ ברמות.. אם זה היה אתר ישראלי הלכלוך שלך פה כנראה כבר היה גורר איזה תביעת לשון הרע :smiley1:

אני יודע על לפחות 10 רכישות שנעשו בחנות הזאת מ-5-6 חבר'ה שונים שאני מכיר אישית ואף אחד מעולם לא היה צריך לשלוח שום מסמך, כולם שילמו בפייפאל ולאף אחד לא עשו בעיות. שלא לדבר על זה שהם קיימים כבר שנים ונחשבים לאחד האתרים המומלצים והאמינים בשוק ה-cd keys.

בסדר, נפלת להם לא טוב - כמו שנאמר פה זה בד"כ קורה בגלל הוראות של פייפאל. מפה ועד להשמיץ את הפורום על ה'המלצות הנוראיות' שאתה מקבל... הלכת רחוק מדי.

תרגע, תנשום עמוק. תקנה במקום אחר. בסופ"ש תשלח להם מסמך או שניים ותקבל את הכסף חזרה והכל יהיה בסדר. לא צריך להתנפל פה על אנשים שעברו חווית קניה טובה ובסה"כ המליצו לך.

יותר מזה, גם אחרי החוויה ה'קשה' שלך אני עדיין אמליץ לאנשים. אפילו יותר מקודם - זה שהם מחמירים עם התקנות של פייפאל דווקא גורם לי לסמוך עליהם יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה'הונאה' שהם חושדים בה במקרה הזה היא גניבת חשבון פייפאל - במקרה הזה (למיטב ידיעתי) התקנות מחייבות להוכיח שהחשבון אכן שייך לך לפני שמחזירים את הכסף - הרי כל החשד הוא שמי שביצע את הרכישה הוא לא הבעלים החוקי של החשבון (כלומר: הכסף לא באמת שלו). אם הוא מסרב להוכיח שהחשבון שלו זה עובר לטיפול פייפאל וממשיך משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשוב על זה ככה: אדם נכנס לבנק ומפקיד 20,000 ש"ח ואז מגלים שהכסף כנראה גנוב. מחזירים לו ואומרים 'אנחנו לא מקבלים כסף גנוב' או מחזיקים את הכסף וקוראים למשטרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני לא מבין - אם הם חושדים בהונאה למה הם שומרים אצלם את הכסף? שיזכו את החשבון ודי.

ממש תעלומה...

וכבר הסברתי, הם לא "חושדים בהונאה" - זו מערכת אוטומטית נאיבית שמשווה את השם שנרשמת איתו לשם בחשבון פייפאל

במילים אחרות, אם הייתי פשוט משתמש בשם של אמא שלי כל הסיפור הזה לא היה קורה

לתומי חשבתי - שכמו בכל 19 אלף החנויות האחרות שקניתי בהן, לא תהיה שום בעיה עם זה שיש שם אחר בחשבון

(שכן זו הגנה דבילית לשים. מי שבאמת רוצה להונות אותם לא ישים את השם האמיתי שלו אלא את השם שהוא מתחזה אליו)

מסתבר שטעיתי

לדעתי המערכת שלהם גורמת יותר עוגמת נפש לאנשים מאשר "מגנה" על מישהו או משהו

ואם יוצא שהם נאלצים להחזיר למישהו את הכסף, הם עדיין מרוויחים, כי הם גובים על ההחזר 1 פאונד

שיטת מצליח

- - - תגובה אוחדה: - - -

אחי אתה לחוץ ברמות.. אם זה היה אתר ישראלי הלכלוך שלך פה כנראה כבר היה גורר איזה תביעת לשון הרע :smiley1:

אני יודע על לפחות 10 רכישות שנעשו בחנות הזאת מ-5-6 חבר'ה שונים שאני מכיר אישית ואף אחד מעולם לא היה צריך לשלוח שום מסמך, כולם שילמו בפייפאל ולאף אחד לא עשו בעיות. שלא לדבר על זה שהם קיימים כבר שנים ונחשבים לאחד האתרים המומלצים והאמינים בשוק ה-cd keys.

בסדר, נפלת להם לא טוב - כמו שנאמר פה זה בד"כ קורה בגלל הוראות של פייפאל. מפה ועד להשמיץ את הפורום על ה'המלצות הנוראיות' שאתה מקבל... הלכת רחוק מדי.

תרגע, תנשום עמוק. תקנה במקום אחר. בסופ"ש תשלח להם מסמך או שניים ותקבל את הכסף חזרה והכל יהיה בסדר. לא צריך להתנפל פה על אנשים שעברו חווית קניה טובה ובסה"כ המליצו לך.

יותר מזה, גם אחרי החוויה ה'קשה' שלך אני עדיין אמליץ לאנשים. אפילו יותר מקודם - זה שהם מחמירים עם התקנות של פייפאל דווקא גורם לי לסמוך עליהם יותר...

אין פה שום הוראה של פייפאל

קניתי בהמון מקומות אחרים עם הפייפאל (עם אותו החשבון) ולא הייתה שום בעיה עד עכשיו

הסיבה היחידה שבכלל השתמשתי בפייפאל ולא באשראי זה כי היה לי שם קרדיט שרציתי לנצל

ראיתי לא אחת ולא שתי תלונות עליהם (בדיעבד, כמובן) ברשת

שמתי קישור אליהן על דף הפייסבוק שלהם (יחד עם הדרישה שיחיזרו לי את הכסף) וכמובן שהם נמחקו תוך זמן קצר...

למה לעזאזל שאצטרך לחכות לסופ"ש?

ועזוב --- למה שאני אצטרך לשלוח לחברה הזו, שרשומה בכלל במרכז אמריקה, את הת"ז והמסמכים של אמא שלי?

לא שולח להם כלום -

ואתה יודע מה,

על הפרנציפ - אני לא מוכן שיהיה להם בכלל את הכסף שלי (מעדיף שיהיה אותו לחברה נורמלית שלא מעבירה אותי תלאות כדי לקבל מוצר)

אם לפחות היה להם טלפון *או משהו* - בן אדם נורמלי שאפשר לדבר איתו ולהסביר לו את המצב,

ניחא, אולי הייתי מתרצה

אבל אין כלום,

רק מערכת אוטומטית,

ואיזה AGENT עלום במערכת ניהול לקוחות מגושמת שעונה פעם ב-10 שעות, לא קורא בכלל את ההודעות שלי ועונה לי עם הודעות מוכנות מראש שיש לו ב-NOTEPAD

מטריף אותי השטויות האלה

מבחינתי רכישה של מוצר וירטואלי צריכה להיות מיידית

אם זה לא מיידי, הייתי כבר קופץ לחנות וקונה לעצמי עותק קשיח חביב עם חוברת וציורים

- - - תגובה אוחדה: - - -

הנה דוגמא קטנה (יש עוד הרבה דוגמאות באנגלית):

https://www.google.co.il/?gfe_rd=ctrl&ei=Q-wyU87sAeil8wey-4GoCg&gws_rd=cr#q=cjs+%22anti+fraud%22+site:fxp.co.il

זה נראה לך סביר?

אתה מכיר עוד חנות מקוונת שאם תחפש את השם שלהן בצמוד למילה FRAUD או ANTI FRAUD אתה תקבל ים של אנשים שמתלוננים על משוכות שהם נאלצים לעבור כדי לקנות או לקבל החזר מהחנות?

יותר מזה,

הטלפון שרשום לי בפייפאל הוא הרי הטלפון שאיתו עשיתי את האישור SMS מולם

אז למה אני עוד צריך לשלוח תעודות זהות?

מה,

מישהו גם השיג את הססמא שלי של , גם את מכשיר הטלפון שלי (שאיכשהו לא טרחתי לדווח שהוא גנוב), והדבר היחיד שאין לו זו תעודת זהות שלי (שאפשר לייצר חיקוי שלה בכל בסיסית?)

אפשר לחשוב שקניתי פה לייבוא, ולא CD KEY

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לחוץ ועצבני וקצת פחות קוהרנטי ממה שהיית רוצה להיות. הנקודה כבר מזמן ברורה, רצו שתשלח ת.ז. ואתה לא רוצה. בסדר. אתה חושב שהם גנבים שמחפשים לדפוק אותך ויש לך ים טיעונים נהדרים - אל תקנה שם ואם בא לך אתה מוזמן גם להזהיר את כל העולם. אני ועוד כמה עשרות (מאות?) אלפי לקוחות מרוצים נמשיך להזמין משם.

הדיון הזה מיצה את עצמו - כל המידע נמצא כאן, שכל אחד יעשה את ההחלטות שלו, זה כבר סתם ספאם בשלב הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לחוץ ועצבני וקצת פחות קוהרנטי ממה שהיית רוצה להיות. הנקודה כבר מזמן ברורה, רצו שתשלח ת.ז. ואתה לא רוצה. בסדר. אתה חושב שהם גנבים שמחפשים לדפוק אותך ויש לך ים טיעונים נהדרים - אל תקנה שם ואם בא לך אתה מוזמן גם להזהיר את כל העולם. אני ועוד כמה עשרות (מאות?) אלפי לקוחות מרוצים נמשיך להזמין משם.

הדיון הזה מיצה את עצמו - כל המידע נמצא כאן, שכל אחד יעשה את ההחלטות שלו, זה כבר סתם ספאם בשלב הזה...

אם הסיפור שלי יגרום ולו לאדם אחד להמנע מלקנות אצלם, עשיתי את שלי

אני יודע שאני הייתי רוצה שמישהו יכתוב על כך אם זה היה קורה לו - כי הייתי מדיר את רגליי משם בלי לחשוב פעמיים

נפגש ביום שבו הכסף שלך יהיה מוחזק כבן ערובה אצל חנות כלשהי, מכל סיבה שהיא :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...