מחקו לי את חשבון הYouTube שלי :X - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחקו לי את חשבון הYouTube שלי :X


Googleness

Recommended Posts

בקצרה שיעמם לי והחלטתי לעשות סדרה של סרטוני "Let's Play" כמו שרבים וטובים מעלים לרשת. כמובן שהחלטתי להעלות הכל ליוטיוב כי כבר היה לי חשבון וקבעתי לעצמי לעשות ערוץ נטול פרסומות ולשמור על הכל על טהרת התחביב.

מסתבר שהבוט של יוטיוב החליט שאחד הסרטונים שלי (שאגב עדיין קיים אצל משתמשים אחרים) הוא בלתי הולם! ולכן הם מחקו לי את חשבון היוטיוב שלי עם כל הסרטונים (כמעט 100 סרטונים - לא לדאוג שמרתי גיבוי חחח). ביררתי דרך עוד בוט יוטיובי שכזה ומסתבר שלא רק שמחקו לי את החשבון גם נאסר עליי מלגשת לכל חשבון יוטיוב באשר הוא עד להודעה חדשה!

לבסוף החלטתי להעביר את כל הסרטונים שלי לאתר Dailymotion שמאפשר לי להעלות פחות או יותר את אותם הקבצים כמו שיוטיוב מאפשר אבל יש מגבלה של אורך עד 60 דקות, מצד שני יש להם תוכנה של Mass Uploader אז אני יכולתי להגדיר את כל הסרטונים שלי להעלאה וזה רץ לבד בלי שאני אגע (אגב כרגע עם 50 סרטונים בתור להעלאה ו2.5 מגה ביט לשנייה זה לא מספיק... Need Moaaaar).

הסיפור המלא כאן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בערוץ שאני מנוי עליו (comicbookgirl19) היא דיברה על זה שעושים עכשיו איזשהו שינוי מדיניות ב- לגבי תוכן מוגן-זכויות-יוצרים

לא הצלחתי לחלוטין להבין מה השינוי --

אבל נראה היה שמדובר בעניין פיננסי גרידא (כלומר, שבמקום שהיא תרוויח X מלהציג ביקורת על סרט או על , עכשיו אחוז מסויים מהרווחים שלה יועברו לצד שלישי שהוא בעל זכויות היוצרים על התוכן).

אז מעניין אם זה קשור או לא...

על פניו - זה לא הגיוני (שמחקו לך את החשבון), משום שבמיוחד בארה"ב - (עד כמה שאני יודע) - זה חוקי לעשות שימוש בתוכן מוגן למטרת COMMENTARY....(יכול להיות שההגבלה היא שזה מוכרח להיות רק חלק מהיצירה, ולא היצירה השלמה. אם העלת לכידת מסך של משחק שלם יכול להיות שזו הסיבה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד לא עשיתי שום פרסומות כדי להימנע מהעניין החדש הזה בדיוק ואפילו הכרתי בבעלות של צד ג' כדי שהם יוכלו לשים פרסומות.

מצד שני אכן שמתי את השלב המלא עם Tutorial בתיאור טקסט למטה :x

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...