עבור לתוכן

אבחון בעיה בכרטיס מסך

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

לפני כחודש קניתי ב-KSP כרטיס מסך חדש - GIGABYTE HD7790.

אחרי שהתקנתי אותו הסרתי את הדרייברים הישנים והתקנתי דרייבר גרפי חדש ונקי.

מאז, היה לי כמה פעמים מסך כחול עם דיווח של בעיות בדרייבר.

הסרתי לגמרי את הדרייבר והתקנתי חדש - זה לא עזר.

אולי הבעיה היא בכרטיס עצמו? איך אני יכול לבדוק את זה?

תודה!

פורסם

מפרט (כולל ספק)?

האם כל חיבורי החשמל מחוברים? מה ה-stop code של המסך הכחול?

פורסם
  • מחבר

0xa0000001 (0x0000000000000005. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000) C:\Windows\MEMORY.DMP 122913-27031-01

userfield_edit.gif CPU: Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor

Motherboard: ASRock P43Twins1600 ATX Intel Motherboard

RAM: WINTEC AMPX 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory

HD: Western Digital Caviar SE16 640GB 3.5" SATA 3.0Gb/s Hard Drive

PSU: Antec True Power Trio TP3-650 650W Power Supply with Three 12V Rails

Screen: Dell U2312HM

כל הכבלים מחוברים טוב

- - - תגובה אוחדה: - - -

אפשר גם לקבל המלצה לתוכנה שסורקת ומסירה דרייברים ושאריות? אולי אנסה עוד פעם להתקין מחדש את הדרייבר.

פורסם

לפעמים יותר פשוט לפרמט ולהתקין הכל מחדש לך תדע אם הבעיה מהכרטים או הדרייבר?

יותר פשוט מאשר לחפור ולחפור!?

פורסם
  • מחבר

לפרמט את כל מערכת ההפעלה ולהתקין את כל התוכנות והמשחקים מחדש, לשחזר את כל ההעדפות והקונפיגורציות של הדפדפנים, אאוטלוק, תוכנות... פתרון פשוט וקל.

פורסם

לא תמיד! אבל במידה וצריך לחפור אז כן!

פורסם
0xa0000001 (0x0000000000000005. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000) C:\Windows\MEMORY.DMP 122913-27031-01

.

תעלה את ה- Dump לפורום

פורסם
  • מחבר

אשמח אם תוכלו לתת לי הוראות איך לעשות את זה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים