פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים שלום לכולם,לפני כחודש קניתי ב-KSP כרטיס מסך חדש - GIGABYTE HD7790.אחרי שהתקנתי אותו הסרתי את הדרייברים הישנים והתקנתי דרייבר גרפי חדש ונקי.מאז, היה לי כמה פעמים מסך כחול עם דיווח של בעיות בדרייבר.הסרתי לגמרי את הדרייבר והתקנתי חדש - זה לא עזר.אולי הבעיה היא בכרטיס עצמו? איך אני יכול לבדוק את זה?תודה!
פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים מפרט (כולל ספק)?האם כל חיבורי החשמל מחוברים? מה ה-stop code של המסך הכחול?
פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים מחבר 0xa0000001 (0x0000000000000005. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000) C:\Windows\MEMORY.DMP 122913-27031-01 CPU: Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor Motherboard: ASRock P43Twins1600 ATX Intel Motherboard RAM: WINTEC AMPX 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory HD: Western Digital Caviar SE16 640GB 3.5" SATA 3.0Gb/s Hard Drive PSU: Antec True Power Trio TP3-650 650W Power Supply with Three 12V Rails Screen: Dell U2312HM כל הכבלים מחוברים טוב - - - תגובה אוחדה: - - - אפשר גם לקבל המלצה לתוכנה שסורקת ומסירה דרייברים ושאריות? אולי אנסה עוד פעם להתקין מחדש את הדרייבר.
פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים לפעמים יותר פשוט לפרמט ולהתקין הכל מחדש לך תדע אם הבעיה מהכרטים או הדרייבר?יותר פשוט מאשר לחפור ולחפור!?
פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים מחבר לפרמט את כל מערכת ההפעלה ולהתקין את כל התוכנות והמשחקים מחדש, לשחזר את כל ההעדפות והקונפיגורציות של הדפדפנים, אאוטלוק, תוכנות... פתרון פשוט וקל.
פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים 0xa0000001 (0x0000000000000005. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000. 0x0000000000000000) C:\Windows\MEMORY.DMP 122913-27031-01.תעלה את ה- Dump לפורום
פורסם 2013 בדצמבר 2911 שנים http://hwzone.co.il/community/threads/526511-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%91%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%94?p=4723788&viewfull=1#post4723788
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.