בעיה מוזרה בwindows 7(לא יודע איך לכתוב את זה בחצי שורה) - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מוזרה בwindows 7(לא יודע איך לכתוב את זה בחצי שורה)


eido300

Recommended Posts

נתקלתי בבעיה מוזרה במחשב, במקום שבו אני לומד אחד מהצוות פתח עוד חשבון משתמש רגיל, כשהוא יצא מחשבון הadmin כדי להכנס לחשבון שהוא פתח הוא גילה שהמחשב החליט לנעול את חשבון הadmin עם סיסמא (וכנראה גם עם אפשרות איפוס רק ע"י dok),

החשבון שהוא פתח מוגדר כרגיל אבל משום מה כשניסיתי לשנות את סיסמת הadmin דרכו הוא לא נתן לי לשנות אותה רק בגלל שהכנסתי תווים לא חוקיים (ככה המחשב טוען למרות שכל התווים היו בסדר גמור) ולא בגלל שאין לי הרשאה. כשאני מנסה להתקין תוכנות הוא לא כותב שאין הרשאה או מבקש סיסמא הוא כותב סתם שגיאה, וכן כשאני רוצה להגיע למסמכים שעל השולחן עבודה של הadmin הוא לא רוצה סיסמא אלא כותב שאין לי גישה.

אותו איש צוות טוען שהוא מצא את המחשב פתוח בחשבון הadmin כך שיכול להיות שמישהו שם סיסמא לפני שהוא נגע במחשב,וכן כל שאר הצוות ששאלתי טענו שהם לא שמו סיסמא.

ביקשו ממני לנסות להסתכל על זה, ניסיתי כמובן לשנות סיסמא דרך השיטות הרגילות (ללא הצלחה), ניסיתי לקבל גישה דרך הcmd ג"כ ללא הצלחה, ניסיתי דרך הsafe mode שוב ללא הצלחה, ניסיתי לגלות את הסיסמא בעזרת cain & able ו(כמה מפתיע)ללא הצלחה, ניסיתי לשנות סיסמא דרך הhirn boot cd אבל המחשב התנהג מוזר ופשוט כתב לי את אותה שורה בלי הפסקה אז אני לא ממש יודע מה לעשות.

יש למישהו הצעה?

קראתי שאפשר לפתוח את קבצי המערכת דרך מערכת של ולמחוק איזשהו קובץ שמאחסן את הסיסמא, זה כדאי? זה בטוח?

המצב שם נראה די מוזר, יכול להיות שזה ווירוס?

אשמח לרעיונות מה לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום שבו אתה לומד לא מלמדים לסיים משפט?

זה המשפט הכי ארוך שראיתי בחיים.

אשכרה קשה לי לקרוא את זה.

א. תודה על התשובה העניינית.

ב. ערכתי את ההודעה לטובת אלו מאיתנו שקשה להם לקרוא את זה ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך כלל שאני מנסה להתקין תוכנה ואין לי הרשאה הוא כותב שאין הרשאה ופותח חלון שאפשר להכניס בו סיסמא ולקבל הרשאה, כאן הוא לא עושה את זה אלא כותב שיש שגיאה (בכל תוכנה הוא כותה שיש שגיאה אחרת) וכן כשאני מנסה להגיע לשולחן עבודה של המנהל דרך כונן c הוא לא רוצה סיסמא אלא כותב שאין הרשאה, שאני מנסה לפתוח חשבון חדש הוא כותב שגיאה ולא אין הרשאה, זה נורמלי?

והענין הוא שאף אחד לא הגדיר סיסמא (לפחות לא באופן מודע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...