עבור לתוכן

בעיה מסך הכחול

Featured Replies

פורסם

זה כמו אשכול שפתחתי ב FXP

המחשב הינו נייח או נייד? נייח

שפת מערכת ההפעלה : עברית/אנגלית. עברית

מהו קצב הביט, 32 או 64 סיביות? 64

תארו את התקלה, במידת הצורך הוסיפו תמונה: יש לי מסך כחול הרבה מאוד פעמים זה הגיע ממצב של פעם בכמה זמן למצב של כל 10 דקות

ממתי התקלה קיימת? לפני חודש חודשיים אבל היה לי פעמים מאוד בודדות בעבר

האם בוצעו שינויים כלשהם בחומרה, או שהתקנתם תוכנות לאחרונה? אם כן, פרטו אותם: הוספתי לפני חודש משהו כזה עוד 4 GB זיכרון והתקנתי את התוכנה DISKEEPER

הנה הקבצים של ה DMP

http://www.upf.co.il/file/64264834.html

אם יהיה צריך צילום של המסך הכחול תגידו לי, אני יודע שזה 0x101 0x31

וגם היה לי 0x3B

תודה על העזרה

פורסם

עד כמה שאני רואה, הדאמפים שצירפת מעידים על Stop 0x117, בעיה הקשורה לדרייבר התצוגה. הייתי מציע לבצע הסרה והתקנה מחדש של הנ"ל. בדוק שהכרטיס/מעבד לא מתחממים יותר מדי ושהמתחים מספיקים. מחכה לתשובתך, בהצלחה

פורסם
  • מחבר
עד כמה שאני רואה, הדאמפים שצירפת מעידים על Stop 0x117, בעיה הקשורה לדרייבר התצוגה. הייתי מציע לבצע הסרה והתקנה מחדש של הנ"ל. בדוק שהכרטיס/מעבד לא מתחממים יותר מדי ושהמתחים מספיקים. מחכה לתשובתך, בהצלחה

נכון יש לי גם הרבה פעמים בעיה בתצוגה מחקתי את כל מה שמצאתי שקשור לNVIDIA בתוכניות והתקנתי מחדש מקווה שזה יעזור

אבל הבעיות שהיו לי בימים האחרונים זה הזה עם 0x101 וגם 0x3B תוכל לעזור לי עם זה?

פורסם

אם הייתי צריך לנחש, הייתי אומר שכל שלושת הבעיות נובעות מכרטיס המסך/דרייבר התצוגה.

אם תוכל לצרף דאמפים גם שלהן, יתכן שניתן יהיה לוודא.

אודה לך אם תוכל לספק את רשימת החומרה במחשב.

מהודעתך אני מבין שיש לך כרטיס מסך ייעודי. נסה לנתק אותו ולראות אם הבעיה ממשיכה גם בלעדיו.

אם כן:

בדוק האם הבעיה ממשיכה במצב בטוח

בצע Check disk.

הפעל את SFC. כדי לעשות זאת, פתח קומאנד פרומפט וכתוב sfc /scannow.

(חשוב לציין, איני יודע אם פעולה זאת בטוחה לחלוטין אם המערכת אינה מקורית)

בדוק את טמפ' העבודה של המעבד וכרטיס המסך

בדוק את מתח העבודה של המעבד וכרטיס המסך

הורד והפעל Stress test לנ"ל (כמו Prime95 הבודק את המעבד)

אגב, האם המערכת מומהרת? (Overclocked)

אנא עדכן בהתקדמותך.

בהצלחה!

פורסם
  • מחבר
אם הייתי צריך לנחש, הייתי אומר שכל שלושת הבעיות נובעות מכרטיס המסך/דרייבר התצוגה.

אם תוכל לצרף דאמפים גם שלהן, יתכן שניתן יהיה לוודא.

אודה לך אם תוכל לספק את רשימת החומרה במחשב.

מהודעתך אני מבין שיש לך כרטיס מסך ייעודי. נסה לנתק אותו ולראות אם הבעיה ממשיכה גם בלעדיו.

אם כן:

בדוק האם הבעיה ממשיכה במצב בטוח

בצע Check disk.

הפעל את SFC. כדי לעשות זאת, פתח קומאנד פרומפט וכתוב sfc /scannow.

(חשוב לציין, איני יודע אם פעולה זאת בטוחה לחלוטין אם המערכת אינה מקורית)

בדוק את טמפ' העבודה של המעבד וכרטיס המסך

בדוק את מתח העבודה של המעבד וכרטיס המסך

הורד והפעל Stress test לנ"ל (כמו Prime95 הבודק את המעבד)

אגב, האם המערכת מומהרת? (Overclocked)

אנא עדכן בהתקדמותך.

בהצלחה!

מוזר שאין לי דאמפים שלהם רק צילומים של אחד מהם, כרגע הכל טוב ואם בהמשך יהיה שוב את הבעיה אני הודיע לך.

תודה רבה על עזרתך.

פורסם

הבנתי. אמשיך בינתיים לעקוב אחר עמוד זה למקרה שהבעייה רק נעלמה זמנית.

מקווה שבזאת נפתרה הבעיה.

פורסם
  • מחבר
הבנתי. אמשיך בינתיים לעקוב אחר עמוד זה למקרה שהבעייה רק נעלמה זמנית.

מקווה שבזאת נפתרה הבעיה.

שלום

הבעיה עדיין נמשכת..

עדיין זה לא מראה DUMP שלהם וזה היה 3B

לא הבנתי מה ז"א לנתק את הכרטיס איך אני יעבוד בלעדיו? ולנתק אותו פיזית?

אני לא עושה OC, ולא הבנתי איך להמשתמש ומה לעשות עם ה Stress test.

פורסם

אם המערכת לא מייצרת דאמפ, בדוק האם השתנו ההגדרות.

את ההסבר על איך ניתן להגדיר יצירת דאמפים תוכל למצוא ב: http://support.microsoft.com/kb/307973

עכשיו, אם יש לך דרייבר של NVIDIA, כנראה שיש לך כרטיס מסך ייעודי. ברוב המכריע של המעבדים

המסתובבים היום בשוק יש יחידה גרפית מובנית.

אצל אינטל היא נקראת Intel HD Graphics XXXX כאשר XXXX מסמן את הגרסא.

אם כך, בהנחה שהמחשב בן פחות מכ-4 שנים, סביר ביותר שיש לך יחידת עיבוד גרפי שתוכל, לצורך הבדיקה, להחליף את הכרטיס.

בעקרון, אמורה להיות יציאת ווידאו אחורית בנוסף לזו של כרטיס המסך.

כדי לבדוק אם הבעיה נובעת מהכרטיס עצמו, הייתי מציע ניתוק פיסי (כמובן בזהירות וכשהמחשב לא מחובר לחשמל).

יתכן ויהיה צורך להגדיר בביוס את מתאם התצוגה הראשי כיחידה המובנית.

בנוגע למבחני לחץ. העניין די פשוט. יש תוכנות המסוגלות להעמיס רכיבים כמו המעבד או כרטיס המסך למלוא יכולתם תוך ניטור

"סימני החיים" שלהם. אם מתגלה בעיה, התוכנה מדווחת עליה.

לגבי תוכנה לבדיקת הכרטיס הגרפי אין לי המלצה. אני אישית השתמשתי ב Furmark, אבל הדעות חלוקות.

לגבי בדיקה למעבד, האפשרויות הפופולריות הן Prime95, Intel BurnTest ו- Linpack AVX אם אני לא טועה.

זכרון- +Memtest86

.

בנוגע לזמני הבדיקה, הייתי מציע כ-15 שעות למעבד, כשעתיים לכרטיס המסך (אם החלטת לבדוק)

ולתת ל Memtest לבצע לפחות פעם אחת את כל סדרת המבחנים. (11 אם אני לא טועה. עשוי לקחת לא מעט זמן)

אבל לפני כן, הייתי מציע לבדוק אם ניתוק פיסי של הכרטיס לא משפיע.

אני עדיין סבור שהבעייה קשורה לדרייבר תצוגה/כרטיס המסך.

אגב, באיזו תוכנת אנטיווירוס אתה משתמש?

מחכה לתשובתך ואם יתאפשר, כמה מהדאמפים החדשים.

בהצלחה

פורסם
  • מחבר
אם המערכת לא מייצרת דאמפ, בדוק האם השתנו ההגדרות.

את ההסבר על איך ניתן להגדיר יצירת דאמפים תוכל למצוא ב: http://support.microsoft.com/kb/307973

עכשיו, אם יש לך דרייבר של NVIDIA, כנראה שיש לך כרטיס מסך ייעודי. ברוב המכריע של המעבדים

המסתובבים היום בשוק יש יחידה גרפית מובנית.

אצל אינטל היא נקראת Intel HD Graphics XXXX כאשר XXXX מסמן את הגרסא.

אם כך, בהנחה שהמחשב בן פחות מכ-4 שנים, סביר ביותר שיש לך יחידת עיבוד גרפי שתוכל, לצורך הבדיקה, להחליף את הכרטיס.

בעקרון, אמורה להיות יציאת ווידאו אחורית בנוסף לזו של כרטיס המסך.

כדי לבדוק אם הבעיה נובעת מהכרטיס עצמו, הייתי מציע ניתוק פיסי (כמובן בזהירות וכשהמחשב לא מחובר לחשמל).

יתכן ויהיה צורך להגדיר בביוס את מתאם התצוגה הראשי כיחידה המובנית.

בנוגע למבחני לחץ. העניין די פשוט. יש תוכנות המסוגלות להעמיס רכיבים כמו המעבד או כרטיס המסך למלוא יכולתם תוך ניטור

"סימני החיים" שלהם. אם מתגלה בעיה, התוכנה מדווחת עליה.

לגבי תוכנה לבדיקת הכרטיס הגרפי אין לי המלצה. אני אישית השתמשתי ב Furmark, אבל הדעות חלוקות.

לגבי בדיקה למעבד, האפשרויות הפופולריות הן Prime95, Intel BurnTest ו- Linpack AVX אם אני לא טועה.

זכרון- +Memtest86

.

בנוגע לזמני הבדיקה, הייתי מציע כ-15 שעות למעבד, כשעתיים לכרטיס המסך (אם החלטת לבדוק)

ולתת ל Memtest לבצע לפחות פעם אחת את כל סדרת המבחנים. (11 אם אני לא טועה. עשוי לקחת לא מעט זמן)

אבל לפני כן, הייתי מציע לבדוק אם ניתוק פיסי של הכרטיס לא משפיע.

אני עדיין סבור שהבעייה קשורה לדרייבר תצוגה/כרטיס המסך.

אגב, באיזו תוכנת אנטיווירוס אתה משתמש?

מחכה לתשובתך ואם יתאפשר, כמה מהדאמפים החדשים.

בהצלחה

אני לא מצאתי יציאה נוספת של כרטיס מסך אצלי

יש לי מעבד Intel® Core™ i5-760 Processor 8M Cache, 2.80 GHz

לוח אם GIGABYTE P55-USB3

כרטיס מסך 460 GTX

לגבי הגדרת ה DUMP לא כל כך הבנתי מה צריך לעשות כי האנגלית שלי טיפה חלשה לפי מה שראיתי בהגדרות שצריך להגדיר זה כמו שכתוב

אין לי בעיה לעשות מבחני לחץ ואתה ממליץ לעשות אותם כרגע? לפני שבדקתי ידנית את הכרטיס מסך?

והאנטי וירוס שלי הוא NOD32

פורסם

הבנתי. המעבד באמת לא מכיל יחידה גרפית.

בנוגע להגדרות יצירת הדאמפים, לא בדיוק הבנתי את כוונתך, אז ארשום הסבר בעברית בכל מקרה.

(לתשומת לבך, התרגום הינו חופשי, המינוח עשוי להשתנות מעט)

לחץ מקש ימני מעל "המחשב שלי" ובתפריט שיפתח לחץ "מאפיינים".

בחלון שייפתח לחץ על "אפשרויות מערכת מתקדמות".

בלשונית "מתקדם", תחת "אתחול וגיבוי", לחץ על "הגדרות".

תחת "כשל מערכת", סמן את התיבה "רשום אירוע ליומן המערכת".

בדוק ש "רשום מידע ניפוי שגיאות" (שוב, תרגום חופשי מאוד) מוגדר ל "Kernel Memory Dump" או "Small Memory Dump".

באותו חלון, בדוק היכן המערכת שומרת את הדאמפים.

בלי קשר לפסקה הקודמת, אם יש לך כרטיס מסך אחר, תוכל לבדוק אם הבעיה באמת קשורה לכרטיס הנוכחי/דרייבר שלו.

עוד כמה דברים שתוכל לנסות. אם תוכל לצרף את דו"ח האירועים של המערכת (לוח הבקרה > כלים ניהוליים > מציג האירועים)

יתכן שניתן יהיה לקבל עוד פרטים על הבעיה.

נקודה נוספת למחשבה.

מהי כמות הזכרון ומה גודל ה Pagefile המוגדר למערכת?

כדי לברר גודל Pagefile:

לחץ מקש ימני מעל "המחשב שלי" ובתפריט שיפתח לחץ "מאפיינים".

בחלון שייפתח לחץ על "אפשרויות מערכת מתקדמות".

בלשונית "מתקדם", תחת "ביצועים" לחץ על "הגדרות.

בחלון שיפתח, תחת הלשונית "מתקדם", ישנם שני חלקים. החלק התחתון נקרא "זכרון ווירטואלי".

בחלק זה אמור להיות כתוב: "גודל קובץ ההחלפה עבור כל הכוננים:" ומספר כלשהו.

בנוסף על כך, לחץ על "שנה" ובדוק האם יש יותר מקובץ החלפה אחד. במצב רגיל, יהיה קובץ יחיד, על הכונן בו מותקנת מערכת ההפעלה (בדרך כלל כונן C).

ברוב המקרים, גודל קובץ ההחלפה אמור להיות כ 1.5 פעמים גודל הזכרון הפיסי.

לסיכום כל הנקודות עד עכשיו:

האם ביצעת CheckDisk?

האם הפעלת SFC?

האם גודל קובץ ההחלפה מתאים לגודל הזכרון?

האם המערכת מוגדרת לייצר קבצי דאמפ?

האם ניסית לבצע עדכון/הסרה של הדרייברים הגראפיים?

אם השבת כן לשאלות אלו, נסה להריץ מבחני לחץ. התחל מכרטיס המסך, עבור לזכרון ומשם למעבד.

הייתי מציע להציץ במדור ה Overclocking על מנת להחליט באיזו תוכנה ברצונך להשתמש בבדיקת כרטיס המסך.

השימוש ב- Furmark עשוי להיות אינטנסיבי מדי ואף מסוכן לכרטיס.

נסה לצרף להודעת הבאה חלק מיונן האירועים של המערכת ובתקווה גם דאמפ, אם המערכת תייצר.

פורסם
  • מחבר
הבנתי. המעבד באמת לא מכיל יחידה גרפית.

בנוגע להגדרות יצירת הדאמפים, לא בדיוק הבנתי את כוונתך, אז ארשום הסבר בעברית בכל מקרה.

(לתשומת לבך, התרגום הינו חופשי, המינוח עשוי להשתנות מעט)

לחץ מקש ימני מעל "המחשב שלי" ובתפריט שיפתח לחץ "מאפיינים".

בחלון שייפתח לחץ על "אפשרויות מערכת מתקדמות".

בלשונית "מתקדם", תחת "אתחול וגיבוי", לחץ על "הגדרות".

תחת "כשל מערכת", סמן את התיבה "רשום אירוע ליומן המערכת".

בדוק ש "רשום מידע ניפוי שגיאות" (שוב, תרגום חופשי מאוד) מוגדר ל "Kernel Memory Dump" או "Small Memory Dump".

באותו חלון, בדוק היכן המערכת שומרת את הדאמפים.

בלי קשר לפסקה הקודמת, אם יש לך כרטיס מסך אחר, תוכל לבדוק אם הבעיה באמת קשורה לכרטיס הנוכחי/דרייבר שלו.

עוד כמה דברים שתוכל לנסות. אם תוכל לצרף את דו"ח האירועים של המערכת (לוח הבקרה > כלים ניהוליים > מציג האירועים)

יתכן שניתן יהיה לקבל עוד פרטים על הבעיה.

נקודה נוספת למחשבה.

מהי כמות הזכרון ומה גודל ה Pagefile המוגדר למערכת?

כדי לברר גודל Pagefile:

לחץ מקש ימני מעל "המחשב שלי" ובתפריט שיפתח לחץ "מאפיינים".

בחלון שייפתח לחץ על "אפשרויות מערכת מתקדמות".

בלשונית "מתקדם", תחת "ביצועים" לחץ על "הגדרות.

בחלון שיפתח, תחת הלשונית "מתקדם", ישנם שני חלקים. החלק התחתון נקרא "זכרון ווירטואלי".

בחלק זה אמור להיות כתוב: "גודל קובץ ההחלפה עבור כל הכוננים:" ומספר כלשהו.

בנוסף על כך, לחץ על "שנה" ובדוק האם יש יותר מקובץ החלפה אחד. במצב רגיל, יהיה קובץ יחיד, על הכונן בו מותקנת מערכת ההפעלה (בדרך כלל כונן C).

ברוב המקרים, גודל קובץ ההחלפה אמור להיות כ 1.5 פעמים גודל הזכרון הפיסי.

לסיכום כל הנקודות עד עכשיו:

האם ביצעת CheckDisk?

האם הפעלת SFC?

האם גודל קובץ ההחלפה מתאים לגודל הזכרון?

האם המערכת מוגדרת לייצר קבצי דאמפ?

האם ניסית לבצע עדכון/הסרה של הדרייברים הגראפיים?

אם השבת כן לשאלות אלו, נסה להריץ מבחני לחץ. התחל מכרטיס המסך, עבור לזכרון ומשם למעבד.

הייתי מציע להציץ במדור ה Overclocking על מנת להחליט באיזו תוכנה ברצונך להשתמש בבדיקת כרטיס המסך.

השימוש ב- Furmark עשוי להיות אינטנסיבי מדי ואף מסוכן לכרטיס.

נסה לצרף להודעת הבאה חלק מיונן האירועים של המערכת ובתקווה גם דאמפ, אם המערכת תייצר.

עשיתי CheckDisk וזה לא מצא שום בעיה

לא הפעתי SFC כי המערכת לא מקורים אבל מאושרת ע"י אקטיבציה

כן זה בכונן C ויש 1.5 ממה שאמור להיות לי

זה מייצר אבל זה החליף מקום לזה %SystemRoot%\MEMORY.DMP

ולא הבנתי איך אני מחליף את המקום של זה ומצאתי את הקבצי DMP בתיקיה אחרת ע"י ניקוי זבל

http://www.upf.co.il/file/916267476.html

פורסם

אני מתנצל, אין לי מספיק נסיון כדי לנתח דאמפים מהסוג ששלחת.

אלו לא נראים כמו Minidumps (כדוגמאת אלו שללחת שצירפת בהודעת הראשונה).

אם נסה להגדיר את המערכת לייצר Small memory dump (המיקום צריך להיות systemroot%\Minidump%)

בעזרת השלבים שציינתי קודם, יתכן שאוכל לנתחם (שוב, אני מוגבל מבחינת כלים ונסיון פה).

ברגע שתבחר שהקובץ שייוצר יהיה Small memory dump, מיקום השמירה אמור להשתנות אוטומאטית.

בכל מקרה, יומן האירועים ששלחת מכיל רק כ-70 אירועים, אני מנחש שיש עוד הרבה.

בכל זאת, ממה שכן הצלחתי לראות מהדאמפים והיומן, אני יכול להציע שני גורמים אפשריים: דרייבר התצוגה

או Flash Player של Adobe.

מה שהייתי מציע:

בדוק האם המערכת יציבה במצב בטוח.

אם לא:

{

1) בדוק טמפ" ומתחים אם לא בדקת. תוכל לעשות זאת בעזרת HWMonitor.

2) הסר את הזכרון הפיסי שחיברת למחשב ובדוק האם הבעיה נפתרת.

3) הסר את Firefox (תוכל לגבות את הפרופיל שלך) ואת ה-Flash Player.

4) אם הבעיה עדיין ממשיכה, נסה למחוק את כל הדרייברים של Nvidia אפילו בעזרת תוכנה חיצונית כמו Drivesweeper.

הזהר שלא למחוק דרייברים אחרים.

5) אם הבעיה ממשיכה, נסה את מבחני המאמץ שהצעתי.

}

אם כן:

{

בצע את שלבים 3 ו- 4.

}

אגב, שמתי לך שמותקנת אצלך התוכנה Akamai Netsession. התוכנה נראית פגומה ומייצרת כמות מכובדת של שגיאות.

הייתי ממליץ לך להסיר אותה.

נ"ב: אני אידיוט ששכחתי, אתה יכול לנסות לבצע שחזור מערכת (System Restore). אם לדוגמא הבעיה התחילה ב 1.12.13, יתכן שתוכל לחזור לתאריך מוקדם יותר, ולבדוק האם הבעיה נפתרת. (התהליך הפיך)

אגוז קשה לפיצוח.

מחכה לתשובתך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר
אני מתנצל, אין לי מספיק נסיון כדי לנתח דאמפים מהסוג ששלחת.

אלו לא נראים כמו Minidumps (כדוגמאת אלו שללחת שצירפת בהודעת הראשונה).

אם נסה להגדיר את המערכת לייצר Small memory dump (המיקום צריך להיות systemroot%\Minidump%)

בעזרת השלבים שציינתי קודם, יתכן שאוכל לנתחם (שוב, אני מוגבל מבחינת כלים ונסיון פה).

ברגע שתבחר שהקובץ שייוצר יהיה Small memory dump, מיקום השמירה אמור להשתנות אוטומאטית.

בכל מקרה, יומן האירועים ששלחת מכיל רק כ-70 אירועים, אני מנחש שיש עוד הרבה.

בכל זאת, ממה שכן הצלחתי לראות מהדאמפים והיומן, אני יכול להציע שני גורמים אפשריים: דרייבר התצוגה

או Flash Player של Adobe.

מה שהייתי מציע:

בדוק האם המערכת יציבה במצב בטוח.

אם לא:

{

1) בדוק טמפ" ומתחים אם לא בדקת. תוכל לעשות זאת בעזרת HWMonitor.

2) הסר את הזכרון הפיסי שחיברת למחשב ובדוק האם הבעיה נפתרת.

3) הסר את Firefox (תוכל לגבות את הפרופיל שלך) ואת ה-Flash Player.

4) אם הבעיה עדיין ממשיכה, נסה למחוק את כל הדרייברים של Nvidia אפילו בעזרת תוכנה חיצונית כמו Drivesweeper.

הזהר שלא למחוק דרייברים אחרים.

5) אם הבעיה ממשיכה, נסה את מבחני המאמץ שהצעתי.

}

אם כן:

{

בצע את שלבים 3 ו- 4.

}

אגב, שמתי לך שמותקנת אצלך התוכנה Akamai Netsession. התוכנה נראית פגומה ומייצרת כמות מכובדת של שגיאות.

הייתי ממליץ לך להסיר אותה.

נ"ב: אני אידיוט ששכחתי, אתה יכול לנסות לבצע שחזור מערכת (System Restore). אם לדוגמא הבעיה התחילה ב 1.12.13, יתכן שתוכל לחזור לתאריך מוקדם יותר, ולבדוק האם הבעיה נפתרת. (התהליך הפיך)

אגוז קשה לפיצוח.

מחכה לתשובתך.

כמעט ואין לי את הבעיה,

תודה רבה על עזרתך

שון.

פורסם

אלו לא דאמפים של חלונות !

באיזו תיקיה מצאת אותם ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים