פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים ליגד נתנו לי שרות מעולה בשני מקרים דומים לפותח התראד.Geforce256 שניקנה בתאילנד (!) והתקלקל - הוחלף ע"י ליגד (כל הכבוד ותודה רבה)ASUS Geforce3 Deluxe שניקנה בארץ - לא אצלם והתקלקל - הוחלף (פעמיים) על ידיהם (שוב כל הכבוד ותודה רבה)שנייהם עדיין עובדים.למוצרי ASUS בישראל יש אבא - ליגד.
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים לחפש את המחיר הכי זול, ואחרי זה לכעוס ולצרוח איך דפקו אותך.. ואז עוד לחשוב איך דופקים אותם חזרה - כי אתה לא פרייאר.ישראלים.. :-X
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים בידום התגובה שלך לא במקום בכול מדינה מתוקנת חנויות נלחמות על לקוחות באשר הם השרות ללקוח הוא הדבר החשבו ביותר ולא משנה איה מוצר נקנה ובאיזה מחיר.בארצות הברית למשל אף פעם לא יהיה לך כזה מצב שחנות לא תיתן לך אחריות על מוצר בגלל שלא נתת לה להרכיב לך אותו זה פשוט בלתי מקובל שם הבעיה היא לא בלקוח הישראלי אלה בשרות שניתן לו שהוא פשוט גרוע!!!!
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים יש לי בעייה אם RADEON 9600 XT SAPHIRE ATLANTIS שנקנה ב KSP. כן כן לא יודע מה יש לי איתם אני פשוט ממשיך לקנות אצלם. אז ככה המאוורר התחיל להרעיש הלכתי אליהם הם שימנו אותו, אין לי מושג מה הם עשו שם. הפעלתי אותו ובאמת הוא לא הרעיש למשך יום שלם אחרי הכיבוי הראשון הוא התחיל שוב להראיש. KSP טוענים שאין אחריות על מאוררים. תאמת זה לא מפריע לי כי אחרי איזו דקה שהמחשב עובד הוא מפסיק וחוזר לעבוד בשקט כרגיל. הפחד הגדול שלי שיום אחד הוא פשוט יפסיק לעבוד ומה אז(ואם זה יהיה אחרי שנה)??? או שהכרטיס יתקע או שישרף(טפו טפו טפו).מה אתם אומרים מה לעשות אם הכרטיס?
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים ליגד נתנו לי שרות מעולה בשני מקרים דומים לפותח התראד.Geforce256 שניקנה בתאילנד (!) והתקלקל - הוחלף ע"י ליגד (כל הכבוד ותודה רבה)ASUS Geforce3 Deluxe שניקנה בארץ - לא אצלם והתקלקל - הוחלף (פעמיים) על ידיהם (שוב כל הכבוד ותודה רבה)שנייהם עדיין עובדים.למוצרי ASUS בישראל יש אבא - ליגד.איך אני יוצר קשר איתם ?
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים מחבר לחפש את המחיר הכי זול, ואחרי זה לכעוס ולצרוח איך דפקו אותך.. ואז עוד לחשוב איך דופקים אותם חזרה - כי אתה לא פרייאר. ישראלים.. :-X אחי בבקשה אתה הית עושה בדיוק אותו דבר אם היו דופקים אותך ולא נראה לי שלכרטיס מסך 1700 שקל זה זול אז אני מבקש ואני היתי חייל אז בבקשה וקניתי את זה מכספי נראה לי שכול אחד היה כועס חברה דרך אגב תודה על התגובות זה היה ממש חשוב לי תודה :D
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים מה ש KSP אמרו לךכל חנות אחרת היתה יכולה להגידאתם אוהבים לקפוץ על כל דבר קטן ש KSP אומרים.. חבל
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים אתם ראיתם מה הולך אצלם קונים שם מחשבים כמו לחם במכולת ;D.כנראה שלא סתם יש להם כולכך הרבה לקוחות, אבל לפעמים הם יכולים להיות בני זונות.אם אתם יולים תתיחסו בבקשה להודע הקודמת שלי תודה.
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים הבעיה עם המאורר מופיעה גם אצל חבר שלי שקנה כרטיס דומה לשלך..אבל זה רק עד שהוינדוס עולה..בכל מקרה החלפתי לו את המאורר.. זרקנו את המאורר שבא מספיר למגירה וזהו..
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים סחתיין על ההתמדה וההתעקשות - וקודם כל - מזל טוב ! על זה נאמר - מה שזול בהתחלה - בסוף עולה ביוקר .... העיקר שהסוף טוב ! או ליתר דיוק - מי שקונה בזול משלם ביוקרופשוט צריך לחשוב על זה כשרצים למבצעים תמוההים במקומות מפוקפקים כי בד"כ יש תוצאות (אני לא מנסה לפגוע בפותח הדיון, אבל בטח למדת את המסקנה הזאת על בשרך)
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים גם לי קרה מקרה קצת דומה עם הכרטיס מסך :עשיתי ניקיון פסח במחשב ולפתע אני רואה כמה דברים מנצנצים לי על השולחן במטבח - קבלים קטנים וחמודים (כ*ס אמם)ישר אספתי אותם ואת הכרטיס שמתי בצד ויום למחר הייתי כבר בחנות - זיגזגופשוט אין עליהם אחרי שבוע בלי ויכוחים בלי טלפינים מיותרים הם החליפו לי אותו באחד חדש דנדש מהתנור זהו עוד מקרה שמראה למה כדאי לשלם עוד קצת ולקבל את העזרה כמו שצריך כשאתה צריך אותה לגבי KSP :אף פעם לא הייתי שם למרות שזה קצת קרוב אליי לבית עדיין לא ביקרתי שם ואם אני אבקר שם זה רק למטרת קניות לצורכי מודינג כלומר דברים שהם זולים ואחוז הדפיקה שלהם נמוך והם יחסית זולים
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים בידום התגובה שלך לא במקום בכול מדינה מתוקנת חנויות נלחמות על לקוחות באשר הם השרות ללקוח הוא הדבר החשבו ביותר ולא משנה איה מוצר נקנה ובאיזה מחיר.בארצות הברית למשל אף פעם לא יהיה לך כזה מצב שחנות לא תיתן לך אחריות על מוצר בגלל שלא נתת לה להרכיב לך אותו זה פשוט בלתי מקובל שם הבעיה היא לא בלקוח הישראלי אלה בשרות שניתן לו שהוא פשוט גרוע!!!!בכל מדינה.. חוץ מבארץ.. החנויות נלחמות על המחירים.. זה כן. הלקוחות כבר ירוצו לבד עם הלשון בחוץ.ואתה יודע מה? תקנה את החלקים בזיגזג, ותרכיב לבד.. אני רוצה לראות שהם יתלוננו על כך באמת.לעומת זאת תקנה ב-KSP ותקבל את כל האזהרות על איך ומתי אין לך אחריות.כך שאתה צריך לתקן את דבריך.. הבעיה אינה עם נותני השירות בארץ, אלא הבעיה היא עם נותני השירות הזולים!מה הבעיה בלקוח הישראלי כאן? שהוא ילך תמיד על ההכי זול.. ותמיד יבכה על כך אחר כך אם משהו יתחרבש.הבעיה שהוא מעודד את החנויות הללו וגורם לתופעה לגדול ולהתרחב! ואנשים ימשיכו לקנות שם כל עוד החנות הזאתי מתחייבת למחירים הזולים ביותר.כי מה לעשות העם שלנו תמיד מחפש איפה לחסוך, והוא לא קולט שאם הוא ישלם כמו שהוא אמור, הוא יקבל גם שלוות נפש..אבל לא.. הוא יהיה גיבור, וילך למכרזים.. ויקנה בחנויות הכי זולות שהוא מצא ברשת.
פורסם 2004 בפברואר 2621 שנים לחפש את המחיר הכי זול, ואחרי זה לכעוס ולצרוח איך דפקו אותך.. ואז עוד לחשוב איך דופקים אותם חזרה - כי אתה לא פרייאר. ישראלים.. :-X צודק!! אל תקנו שם !! ראיתי פה את התגובות שלכם שנדפק לכם משהו אצלם ראית עד כמה שהם חראות ולא אמינים אחר ממשיכים לקנות אצלם , פשוט תפסיקו לקנות ב KSP אין להם מחירים כאלו טובים לפני שאתם קונים משהו שם , תראו איך אני מוצא לכם חנות שזה יעלה לכם אותו המחיר. ) וזהו אם לא טוב אז אל תקנו , כי אתם פה מתבכיינים ואז אומרים "ואז קניתי אצלם גם...(לא יודע מה ) לוח אם ...והם אמרו לי ש3 שנים זה אם אתה מתקין במקום) גם לי הם אמרו לי את זה על מעבד ה AMD שרק אם הם מתקינים לי במקום אני מקבל 3 שנים אחריות , אז אמרתי להם יפה שלום וקניתי במרדנית במחיר יותר זול ו3 שנים אחריות אם מאוור של spire!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.