מתלבט לפני קניית M570 - התייעצות - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט לפני קניית M570 - התייעצות


lesForce

Recommended Posts

אהלן

אני עובד הרבה שעות ביום מול המחשב, וסובל מכאבים בכתפיים בעקבות כך. ניסיתי כסא חדש אבל זה עדיין לא זה.

חשבתי אולי לקנות את ה-M570.

ששמעתי עליו המלצות מצד הארגונומיות שלו ,כמו כן הוא וטראקבול מה שיאפשר לי לעבוד גם עם היד גם על הכיסא וכו'

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לפני כמה שעות הגבתי על נושא דומה מאוד.

יש לי את המוצר ואני ממליץ עליו בחום. עד כמה הוא עוזר לבעיות בכתפיים - אני לא יודע. עד כמה יהיה נוח לעבוד כשהוא על הכסא - אני לא יודע. אבל שווה לנסות כי זה אחלה מוצר בכל מקרה.

לדעתי הוא יכול לעזור כי באופן כללי הוא מאפשר יציבה טובה ו"טבעית". אני עובד איתו כשהוא לפני המקלדת. כך שאני בעצם יושב עם תנוחה מאוד ניטראלית ומשוחררת בפרק כף היד וכן, אני מניח שגם בכתף. (אם אני עושה ניסוי של לשים את היד בקצה הקרוב של המקלדת לעומת להזיז אותה לצד המקלדת - בהחלט מרגישים פשוט לחץ על הכתף).

עם עכבר רגיל, התנועה הזו איננה אפשרית, כי צריך להזיז אותו ולא יהיה מקום. מה גם שצריך להזיז את היד וזה גם מתרגם לתזוזה חזרתית כלשהי בכתף. מה גם שעכבר חוטי יהיה מאוד לא נוח ככה - ועכבר דורש תחזוקה בתדירות מאוד גבוהה של הבטריה. בטארקבול הבטריה מחזיקה כמה חודשים (ואף מעל לשנה).

בקיצר, שווה לנסות לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצויין תודה רבה.

אני חושב שארכוש אותו מאיביי. :)

רק שאלה נוספת - הוא נוח לעבודה אינטנסיבית ומהירה? אני אחד שאוהב לעבוד מולטיטסקינג, לפתוח\ליסגור\למזער\להגדיל, והרבה, לכן אני גם שונא, ואין לי סבלנות לעבוד נניח על טאצ'פאד של . אתה חושב שהטארקבול שלו יתאים לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן.

הוא פחות נוח למשחקים מעכבר רגיל, אם זה משנה. גם יקח לך בערך שבועיים ואף חודש להרגיל את האגודל שלך לחלוטין לרגישות של הכדור שם. בהתחלה האגודל שלי היה ממש "רועד" על הכדור הזה (זה עובר אחרי יומיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...