רוצה להחליף מארז, מתלבט, זקוק לעזרה. - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה להחליף מארז, מתלבט, זקוק לעזרה.


Tzach_n

Recommended Posts

אז ככה, יש לי כיום את ה 650D, הוא מארז מעולה, עשוי מחומרים איכותיים, קל מאוד להרכיב עליו מערכת וניהול הכבלים שלו מצוין.

אבל, וזה אבל גדול! יש לו רשת מתכתית מול המאוורר 200 מ"מ הקדמי שפשוט עושה רעש נוראי כשהמאוורר שואב אוויר מקדימה וזה בלתי נסבל, ניסיתי להחליף כבר שני מאווררי 200 מ"מ וזה לא עזר, אותה בעיה וממש לא בא לי לחתוך עכשיו את הרשת. מעבר לזה, המארז בכללי מותאם לזרימת אוויר מקסימלית אבל אין לו שום איטום רעשים, ולמרות שהוא לא רועש באופן מטורף הוא עדיין נשמע בבירור וזה מעצבן.

אז אני רוצה למכור אותו ולהחליף מארז, נדלקתי ממש על ה-550D, עם כל חומרי איטום הרעשים ואיכות הבנייה של קורסייר אי אפשר לטעות איתו אבל הבעיה היא שהבנתי שביצועי הקירור שלו מן הסתם לא טובים בגלל כל האיטום. יש גם את ה-R4 אבל למען האמת אני מרגיש שלעבור מ-650D ל-R4 זו ירידה באיכות ולמרות זאת מעבר ל-550D ירגיש כמו שדרוג משמעותי (למרות שאין לו בקר מאווררים...)

אני קצת לא יודע מה לעשות, אני מחפש מארז שגם יהיה לו יכולות איטום קול טובות, אפשרויות ניהול כבלים מעולות חשוב מאוד עבורי, אבל שגם תהיה לו יכולת טובה שלא תעלה לי את הטמפרטורה של המערכת ב-5 מעלות. יש המלצות?

בעיה נוספת היא שאני משתמש ב-H100i וגם אם אני אקנה את ה-550D, אני בעצם מוותר על השקט כי אני אאלץ לפתוח את החלק העליון שלו ולשמוע את המאווררים. לכן חשבתי אולי לזנוח את ה-100 ולחזור לקירור אוויר איכותי, בנוסף אפשר להחליף ל-550D את המאווררים הכלולים (800RPM) בשלישיית Quiet SP120 שמסתובבים ב-1200RPM ולהוסיף בקר מאווררים וככה לשפר את הזרימת אוויר קצת. מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצף מונע רעשים תמיד מעלה טמפ'. אבל לא הייתי פוסל את 550D כי יש לו פתחים צידיים, האטימות לא מוחלטת:

http://cwsmgmt.corsair.com/media/catalog/product/d/e/detail_550d_meshreveal_1.png

עוד מועמדים טובים: p193 v3, silverstone ft02

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה, הסילברסטון אכן מארז מעולה אבל יקר מדי, לא בא לי להשקיע עכשיו 1500 ש"ח, בעבר היה לי את האנטק 182 שהיה מאוד שקט אבל אני לא אוהב את העיצוב הפנימי שלו הוא צפוף מדי ולא מציע מספיק אפשרויות ניהול כבלים.

אני מחפש יותר משהו באיזור של 700 ש"ח גג. חשבתי על הפרקטל XL R2 אבל הוא גם נראה לי פשוט מדי מול הקורסייר, ממש קנו אותי בקורסייר הפילטרים המגנטיים לאבק והמחיר האטרקטיבי.

השאלה אם ניקח את ה 550D ונשים לו בפנים מאווררים עם מהירות סיבוב גבוהה יותר זה יפצה על האטימות שלו, למרות שהוא לא אטום לגמרי.

מעבר לזה אני מתלבט מה לעשות עם ה-H100i האם להשאיר אותו למעלה או לוותר עליו ולהחליף לקירור אוויר איכותי בשביל לשמור את המארז אטום לרעשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם היום אני עם חלון צידי סגור והכל בסדר, אבל במארז שלי היום יש מאוורר 200 מ״מ קדמי ועוד 120 אחורי שפולט, השאלה אם שני קדמיים 120 במהירות גבוהה יותר מ-800 סיבובים יפצו על האטימות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...