עבור לתוכן

GTX 560 TI Vs. GTX 650 - צריך עזרה ויעוץ

Featured Replies

פורסם

תמשיך לעדכן, אם ומתי קיבלת את הכרטיס החדש...

פורסם
  • מחבר

עדכון - הייתי אמור לקבל את הכרטיס (http://ksp.co.il/?uin=17330) ביום ראשון לפני יומיים. אתמול בצהריים התקשרתי ושירות הלקוחות שלהם והם אמרו לי שהכרטיס צריך להגיע היום (26/11) ואם לא יצרו איתי קשר עד 3 בצהריים אז ביקשו ממני להתקשר שוב.

התקשרתי אליהם לפני כשעה לאחר שלא יצרו איתי קשר. אמרו לי שהכרטיס הגיע ושהם עושים לו בדיקות לראות שהכל בסדר.

אין לי מושג איזה מן דבר זה שמוציאים מוצר מהאריזה המקורית שלו ועושים לי בדיקות. אם מישהו צריך או עושה בדיקות למוצר מסויים אז זה אך ורק היצרן.

כששוחחתי איתם שבוע שעבר אז ביקשתי ספציפית לקבל את המוצר סגור באריזתו המקורית והנה היום גיליתי שזה לא יקרה.

יש הרגשה שמשהו לא תקין מלכתחילה עם הכרטיס שאקבל כאילו הוא מוצר סוג ב' או שהמוצר אינו חדש למרות שבשירות הלקוחות אמרו שהם מספקים לי כרטיס חדש ושהם אף פעם לא מספקים מוצרים משומשים או סוג ב'.

אני מקווה שמחר אלך לשם עם המחשב ואאסוף את הכרטיס. אמשיך לעדכן בהמשך...

פורסם

^ עבדו עליך, הם מחליפים למוצרם שעברו תיקון יצרן או סתם כאלו שהחזירו.

פורסם
:jafafa:
פורסם

כמה דברים לפותח הדיון:

1. כמו בכל רשת גדולה, תאמין לי, על כמות הלקוחות שיש לרשת בסדר גודל כזה לא מטפל בנושא ההחלפות אדם אחד וגם לא שניים. עצם העובדה שהוחלף לך כרטיס 560 ti ל650 רגיל ולא ti boost נובעת מחוסר מקצועיות של אדם זה או אחר ותו לא. נציגי השירות כנראה גם לא היו "בקיאים בחומר" ברמה של הגולשים באתר הזה וכל מה שעשו זה לגבות את החלטת אותו אדם כמו תוכים מבלי להפעיל שיקול דעת.

עמדת על שלך? כל הכבוד גם אני הייתי עושה את זה.

2. אני לא רואה אף אחד שהוחלף לו כרטיס 560 ti של ג'יגה בייט ל570 של ASUS או 570 ל 660 או 660 ti

, או דיסק של 1 טרה לטרה וחצי וכן הלאה (ואני מכיר באופן אישי המון אנשים כאלו) פותח דיון שבח והלל לחברה שסיפקה לו שירות מעבר למצופה של טווח ה10% לשם או לפה. אולי מהסיבה שאנחנו חברה של חזירים שחושבים שהכל מגיע לנו.

3. בשום פנים ואופן לא מגיע לך ולא לאף אחד כרטיס חדש מהניילונים לאחר 14 יום. התקלקל המוצר במסגרת 14 יום? קבל חדש או זיכוי.

לאחר 14 ימי עסקים חייב נותן השירות להחזיר את המוצר למצב שבו היה אלמלא הקילקול או התקלה. לצורך העניין אם מתחשק לKSP או לאייבורי או לבוריס מחשבים לרכוש ציוד ולהתחיל לתקן חומרה -זכותם. אבל אף אחד לא עושה את זה כמובן כי זה מיותר וגם לחנות יש אחריות מול הספק בארץ או בחו"ל, ואת הכרטיס הפגום שלך שולחים לספק, ששולח לג'יגה בייט/אסוס, שם עובר המוצר תיקון ברמת הרכיב במידה וניתן, וחוזר בחזרה לספק ומשם לחנות, על מנת לשמש מלאי להחלפות. הכל תקין והכל כשר.

4. אם החנות רוצה לבדוק שהמוצר תקין לפני שתחווה שוב "מפח נפש" ותקבל כרטיס תקין, זה לא טוב. אם הם לא היו בודקים והיו נותנים לך ישירות את הכרטיס (שתאמין לי לא עובר את הQC הכי איכותי במפעל היצרן, אחרת הייתי משלם עליו מחיר הרבה יותר גבוה)

והיית מגיע הביתה ומגלה שגם הוא תקול - גם זה לא היה טוב לך.

אז כן, יכול מאוד להיות שה660 שתקבל הוא מתוקן, או שהאריזה שלו פגומה/פתוחה, אבל הוא תקין והרבה יותר טוב ממה שהיה לך, והאחריות שלו נמשכת על פי המוצר המקורי שקנית כך שיש לך מספיק זמן לטחון לו את הצורה ולוודא שהוא תקין לפני שהחנות הגדולה והרעה "תספיק לדפוק אותך".

פורסם

אני לא רואה אף אחד שהוחלף לו כרטיס 560 ti מסריח של ג'יגה בייט

פה הפסקתי לקרוא את התגובה שלך.

פורסם

חבל, היו לו עוד כמה פנינים :)

חבל שאת השירות הראוי מקבלים רק אחרי איומים ופרסומים בפייסבוק.

פורסם
פה הפסקתי לקרוא את התגובה שלך.

צודק,

הדעה האישית שלי על איכות כרטיסי המסך של גיגהבייט אינה קשורה לדיון. ערכתי כדי שיהיה יותר נעים לעין.

פורסם

מאיפה הקטע של 10 אחוז חלש יותר? מה אומר החוק בעניין זה?

למה לא לחייב אותם לספק מוצר לפחות באותה רמה כמו המקורי שניזוק?

פורסם
  • מחבר
כמה דברים לפותח הדיון:

1. כמו בכל רשת גדולה, תאמין לי, על כמות הלקוחות שיש לרשת בסדר גודל כזה לא מטפל בנושא ההחלפות אדם אחד וגם לא שניים. עצם העובדה שהוחלף לך כרטיס 560 ti ל650 רגיל ולא ti boost נובעת מחוסר מקצועיות של אדם זה או אחר ותו לא. נציגי השירות כנראה גם לא היו "בקיאים בחומר" ברמה של הגולשים באתר הזה וכל מה שעשו זה לגבות את החלטת אותו אדם כמו תוכים מבלי להפעיל שיקול דעת.

עמדת על שלך? כל הכבוד גם אני הייתי עושה את זה.

2. אני לא רואה אף אחד שהוחלף לו כרטיס 560 ti של ג'יגה בייט ל570 של ASUS או 570 ל 660 או 660 ti

, או דיסק של 1 טרה לטרה וחצי וכן הלאה (ואני מכיר באופן אישי המון אנשים כאלו) פותח דיון שבח והלל לחברה שסיפקה לו שירות מעבר למצופה של טווח ה10% לשם או לפה. אולי מהסיבה שאנחנו חברה של חזירים שחושבים שהכל מגיע לנו.

3. בשום פנים ואופן לא מגיע לך ולא לאף אחד כרטיס חדש מהניילונים לאחר 14 יום. התקלקל המוצר במסגרת 14 יום? קבל חדש או זיכוי.

לאחר 14 ימי עסקים חייב נותן השירות להחזיר את המוצר למצב שבו היה אלמלא הקילקול או התקלה. לצורך העניין אם מתחשק לKSP או לאייבורי או לבוריס מחשבים לרכוש ציוד ולהתחיל לתקן חומרה -זכותם. אבל אף אחד לא עושה את זה כמובן כי זה מיותר וגם לחנות יש אחריות מול הספק בארץ או בחו"ל, ואת הכרטיס הפגום שלך שולחים לספק, ששולח לג'יגה בייט/אסוס, שם עובר המוצר תיקון ברמת הרכיב במידה וניתן, וחוזר בחזרה לספק ומשם לחנות, על מנת לשמש מלאי להחלפות. הכל תקין והכל כשר.

4. אם החנות רוצה לבדוק שהמוצר תקין לפני שתחווה שוב "מפח נפש" ותקבל כרטיס תקין, זה לא טוב. אם הם לא היו בודקים והיו נותנים לך ישירות את הכרטיס (שתאמין לי לא עובר את הQC הכי איכותי במפעל היצרן, אחרת הייתי משלם עליו מחיר הרבה יותר גבוה)

והיית מגיע הביתה ומגלה שגם הוא תקול - גם זה לא היה טוב לך.

אז כן, יכול מאוד להיות שה660 שתקבל הוא מתוקן, או שהאריזה שלו פגומה/פתוחה, אבל הוא תקין והרבה יותר טוב ממה שהיה לך, והאחריות שלו נמשכת על פי המוצר המקורי שקנית כך שיש לך מספיק זמן לטחון לו את הצורה ולוודא שהוא תקין לפני שהחנות הגדולה והרעה "תספיק לדפוק אותך".

אין לי מושג היכן למדת שמותר להם להחליף למוצר שהוא סוג ב' (משומש/עבר תיקון). על ה GTX 560 TI שקניתי אצלם לפני קצת פחות משנתיים שילמתי כ - 1100 לפני מע"מ והמוצר מגיע עם אחריות יצרן של 3 שנים. הם טענו שאי אפשר לתקן את הכרטיס למרות שלפי מה שאני ראיתי הבעיה הייתה עם המאווררים ולא היו חלקים שרופים בכרטיס. כל מה שציפיתי זה שיתקנו את המאווררים או שיתנו לי GTX 560 TI חדש. לא ביקשתי פחות מזה ולא יותר מזה. זאת לא בעיה שלי שהם הפסיקו למכור את ה GTX 560 TI בעוד שבחנויות אחרות בארץ הכרטיס הזה כן נמכר באזור ה- 950-1000 ש"ח.

הייתי מרוצה מאוד מה560 TI ומהביצועים שלו ובשום אופן לי ציפיתי לקבל כרטיס עלוב כמו ה GTX 650 שהם נתנו לי במקום שהוא חלש בערך ב-40%.

היצרן נותן אחריות למוצרים שלו והוא גם זה שנושא בנטל במידה ומשהו מתקלקל כך שזה לא העניין של החנות לחסוך בעצמם עוד כמה מאות שקלים ע"ח הלקוח. כשאתה קונה לדוגמא רכב ויש על המנוע אחריות של 3 שנים או 100K ק"מ והמנוע מתקלקל לפני זה אז היצרן מתקן לך את המנוע חינם או אם לא ניתן הוא מספק לך מנוע חדש ולא מנוע אחר משומש או תקול שעבר תיקון. כרטיסי מסך טובים עולים 1K-5K ש"ח ואני בספק אם בקרת האיכות אצל היצרן היא נמוכה. אם זה היה המצב אף אחד לא היה קונה את המוצרים שלהם.

אין לי מה לטחון לכרטיס את הצורה. כל מה שאני עושה עם המחשב זה שימוש סביר ביותר ואנני עושה OC או שום דבר אחר לא לכרטיס מסך ולא לשום דבר אחר. אין לי מושג מאיפה המצאת את ה-14 יום, 14 יום זה דבר שהוא תקף לביטול עסקה בלבד מה שזה אומר שאתה יכול להחזיר את המוצר באריזתו המקורית וללא שום נזק ולקבל את כספך חזרה (תצטרך לשלם כ-5% משווי העסקה הגין הביטול). אם מוצר חדש מתקלקל תוך 14 יום זה אומר המון על החנות שמוכרת את המוצר ולו דווקא על היצרן כי אם משהו מתקלקל כ"כ מהר סביר להניח שלא מדובר במוצר חדש בכלל.

בכל מקרה תודה על השיתוף.

פורסם

רשמת היום שאתה הולך להביא את הכרטיס, מה קורה עם זה?

יכול להיות שהחברות האחרות מוכרות את הכרטיס כי הוא נשאר להם במלאי... ולKSP לא נשאר במלאי הדגם הזה ולכן הם מביאים\יביאו לך דגם אחר ברמתו וכמו שאחרים מציינים פה חזק בכ-10%

פורסם

מוצר מתוקן/מחודש/מחודש הוא אינו מוצר סוג ב' כאשר הוא תקין לחלוטין וניתן כחלופה לכרטיס בן כמעט שנתיים.

גיגהבייט בחרה לשים על כרטיסיה קירור זול, הלא הוא הwindforce, שמאוורריו נוטים להיתקע/למות לאחר כשנתיים עבודה רגילה. הגם שלא אחת נתקלתי בכרטיס של גיגהביייט שההלחמות על גבי הpcb נראו זולות/עקומות להפליא בהשוואה לכרטיסים של zotac או evga.

אילו היית שולח את הכרטיס לגיגהבייט וממתין 3 חודשים היית מקבל את הכרטיס שלך שהוחלף לו המאוורר, ואילו היה מדובר בתקלת רכיב היית מקבל תמורתו כרטיס שהוא מתוקן/משופץ (refurbished). החנות "חוסכת לך" את השליחה לגיגה בייט (כי מי רוצה להתחיל להתעסק עם תהליכי RMA מעבר לים), נותנת לך כרטיס חלופי שהוא יכול להיות חדש ויכול להיות refurbished ממלאי ההחלפות שלה.

(כמו כן אם לחנות היה קירור זהה רזרבי מאיזה כרטיס תקול שהם לא היות יכולים להזדכות עליו - סביר להניח שהיו מעדיפים לנצל את המשאב הזה ובסך הכל להחליף לך מאוורר.)

*הכרטיס שלך מועבר הלאה לספק. במידה ולא ניתן לתקנו החנות תקבל קרדיט חלקי בעבורו או כרטיס מתוקן שווה ערך אבל בשום פנים ואופן לא חדש. מה גם שכמו שלך יש 3 שנים מתאריך הקנייה, גם לחנות יש 3 שנים מול הספק. כלומר אם קנית כרטיס ב20 לינואר 2011 לדוגמה, התקלקל וחזרת איתו לחנות ב19 לינואר 2014 - תקבל כרטיס חלופי. ושלך יזרק לפח במידה והוא אינו בר תיקון ברמת החנות. החנות בעצם "מפסידה" במקרה הזה כי הם רכשו את הכרטיס מהספק (יחד עם עוד 100 אחרים) ב1 לינואר 2011.

יש פה אין סוף שיקולים כלכליים.

*בגלל שאנשים מבטלים עיסקאות ישנן חנויות שנתקעות רכיבי חומרה חדשים שלקוחות פתחו/קרעו את האריזה והחזירו לחנות וקיבלו זיכוי. אותם מוצרים נשמרים כרזרבות להחלפות מאחר ואין עילה להחזרתם לספק בארץ או מעבר לים - הרי שהם תקינים לחלוטין.

חנות שמוכרת עדיין 560 ti ב1000 שקלים, כאשר אנחנו אוטוטו ב2014 - פשוט לא מצליחה להיפתר מהמלאי שלה ולא מורידה מחירים כדי לא להפסיד עליו, וסומכת על זה שיבוא מישהו שלא יודע שבסכום הזה ישנן אלטרנטיבות עדכניות וחזקות בהרבה.

*אם מוצר מתקלקל אפילו יום אחרי שנקנה, זה לא אומר כלום על החנות. עסקים מייבאים כמויות של חומרה, מאות ואלפים מכל מק"ט.

לדוגמה מתוך 100 הארדיסקים שמגיעים במשלוח, לפחות אחד לא יזוהה במערכת/יתקתק/ יתריע על סקטורים פגומים. קורה.

אתה רוכש מוצר חדש ואטום ואין לאף אחד דרך לדעת אם הוא תקול. תוך 14 יום אם המוצר תקול תקבל את כספך או מוצר חדש לפי בחירתך - נפוץ הדבר במחשבים ניידים/סמארטפונים בעיקר שבתקופת 14 יום אתה פונה לחנות שממנה רכשת ויכול לקבל זיכוי לאחר קבל אישור DOA מבלי לפנות לנותן השירות שבכתב האחריות.

בכל אופן לא היית צריך לקבל 650 GTX שמקביל ל550 TI בכלל, גם אני לא הייתי מסכים.

מקווה שתקבל את מה שמגיע לך, תעדכן אותנו, מחכים לראות איך זה יגמר. :hi:

פורסם
  • מחבר

עדכון:

אתמול קיבלתי את הכרטיס, לאחר שבדקתי ושאלתי את KSP נאמר לי שהכרטיס שניתן לי הוא כרטיס לא חדש שעבר תיקון אצל היצרן. מדובר בכרטיס של ASUS GTX 660.

אינני יודע מה הדגם המלא שלו כי לא ניתן לי הדיסק המקורי או האריזה שלו. כשבדקתי את הכרטיס תחת VIDEO ADAPTERS ראיתי שכתוב GTX 660 ובזיכרון כתוב מינוס 2048 MB. לא יודע למה מופיע סימן של מינוס. בבדיקה תחת NVIDIA CONTROL PANEL ראיתי שרשום GTX 660 אבל שם מופיע:

dedicated memory: 2048 MB GDDR 5

total available graphics 4096 MB.

כשהגעתי אתמול עם המחשב הביתה וחיברתי אותו למסך קיבלתי מסך עם רקע ירוק, משום מה הייתה בעיה עם הצבעים במסך. היום בבוקר חזרתי לחנות וסיפרתי לטכנאי ואמרתי לו שיש בעיה עם הכרטיס או עם הכבל של המסך. רכשתי כבל מסך חדש DVI *2 כדי לראות אם זה פותר את הבעיה. ובנתיים זה פתר את הבעיה כך או שהכבל שהיה לי פתאום התקלקל או שהכרטיס תקול ופתאום זה הסתדר.

נראה אם בעית הרקע הירוק תחזור או לא.

LoneWolf לגבי התגובה האחרונה שלך. ניהול מלאי זה הבסיס בניהול חברה, יש להם רשת בפריסה ארצית ולא צריכה להיות להם בעיה למכור ולא את המוצרים שהם מזמינים כך שלא צריך להיות פער משמעותי בין האחריות שיש להם מהספק לאחריות שהם נותנים ללקוח אלא אם ניהול המלאי שלהם בעייתי. בנוסף מה שכתבת מעלה שאלה קשה מאוד. כאנו קונים מחשב חדש איך אנו יכולים לדעת אם ניתן לנו מוצר שעבר תיקון או שבאמת ניתן לנו מוצר חדש שרק יצא מהאריזה. בחנות ראו שהכנתי שיעורי בית וששאלתי שאלות ולכן הם אמרו את האמת בפעם הזו ואמרו שהכרטיס שניתן לי עבר תיקון והוא לא חדש וזאת בניגוד לפעם הקודמת בה הם שיקרו ואמרו לי שה GTX 650 שניתן לי הוא חדש וחזק יותר מה- GTX 560 TI שהיה לי.

בכל מקרה כל הסאגה הזו לקחה 3 שבועות ואני כבר אשקול את צעדיי אם אמשיך לקנות ב KSP או לא. חבל שכ"כ קשה למצוא חנויות חשמל/מחשבים אמינות הן במוצר שהם מוכרים והן בשירות ובאחריות שהם נותנים. מחשב סביר למשחקים עולה כ-5000 עד 6000 ש"ח וזה לא סכום זניח כלל. עבור הסכום הזה הלקוח רוצה לדעת שהוא מכוסה מבחינת אחריות (בדר"כ ל-3 שנים) ושמה שהוא קונה זה חלקים חדשים שלא תוקונו ושלא הוחזרו לחנות ע"י לקוח אחר.

בכל אופן תודה לכולם על העזרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים