קפיצה של אייקונים בWIN 7 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קפיצה של אייקונים בWIN 7


IG

Recommended Posts

שלום,

כשאני פותח קובץ וורד שנגיד יושב לי במרכז הדסקטופ, וסוגר אותו הוינדוס שומר לי אותו במקום הקובץ הזמני שנפתח בצמוד לאייקונים שמיושרים לשמאל.

הכוונה לא ל"יישור לרשת" או משהו כזה, הכוונה שהקובץ פשוט עובר ממקום למקום (אלא אם הוא כבר נמצא בגוש השמאלי\ ימני- תלוי בשפה של המערכת)

איך אני מפסיק את זה? אני רוצה שקבצים ישארו איפה שאני שם אותם. זה עושה לי בלאגן מעצבן בכל הקבצים.

תודה לעוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שהבנת, זה קורה בגלל ש-Word משחק עם הקובץ המקורי וקבצי הגיבויים כל הזמן. כנראה שאחד המשחקים האלה יוצר בסופו של דבר קובץ חדש שאליו מועתק כל תוכן המסמך שלך והוא הקובץ הסופי שאתה רואה. וקבצים חדשים מופיעים כברירת מחדל במקום הראשון הפנוי, שזה מצד שמאל.

כלומר, הקובץ לא באמת זז ממקום אחד לאחר, אלא מוחלף ברקע לקובץ חדש.

שתי אפשרויות שאני רואה בשבילך:

א. לנסות לבטל את הגיבויים האוטומטיים של Word. אולי ככה הוא ישמור כל שינוי ישירות לקובץ המקורי ולכן הקובץ לא יוחלף באחר, וכך הקובץ לא "יזוז". כמובן שיש לזה השלכות נוספות וזה ממש לא מומלץ.

ב. להפסיק להסתמך על ה-layout של שולחן העבודה כמנגנון לארגון. זה הדבר הכי נדיף בעולם, וכל תוכנה קיקיונית יכולה להחליט להרוס לך את הסידור הזה. סדר קבצים בתיקיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

תודה.

באסה.

בד"כ אני מסדר תיקיות אבל כשאני עובד על כמה דברים במקביל שלא ממש קשורים אחד לשני אני מעדיף שהקבצים יהיו מסודרים במקום אחד.

עכשו שמישהו יסביר לי למה אחרי 25 שנה עדין לא יכולה לסדר את הבאגים/ טיקים המעצבנים האלה בוינדוס. העיקר שצריך לקנות מחשב חדש כל פעם כדי להריץ את המערכות הפעלה שלהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...