Eyal-Style פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 שלום לכולם ובוקר טוב .עד לפני שבועיים הייתי מחבור להוט + נטוויז'ן 12MB (בפועל 1.5 מהירות הורדה ). האינטרנט היה יציב, הורדות על מהירות מקסימלית והקליטת WIFI הייתה טובה מאוד !לאחרונה הוט יצאו במבצע חדש של 100MB בחינם, כמובן שהחליפו לנו את המודם ל- הוטבוקס (רק מודם ! הנתב מכובה דרך החברה ) ! וכמו כן, עברתי ל- הוטמובייל , מאז הגלישה היא סיוט, יש תקיעות ואתרים שבעבר נטענו חלק וללא בעיות היום נטענים לאט ויש תקיעות, ושלא לדבר על זה שאני מנסה להיכנס לאתר מסויים וזה נראה כאילו יש איבוד של התקשורת ומוצג על דפדפן ריק מכל תוכן " למידע \ לטעינה מחדש".מהירות מקסימלית של הורדה היא עדיין 1.5 מגה, ח**חשוב לציין שה-100MB מוגדר גם בספק וגם בתשתית ** ! בכל אופן האינטרנט האלחוטי עובד גרוע אם בכלל.זאת בעיה מוכרת ? יש מה לעשות בנושא הזה, משהו שאני יכול לעשות ? אני גר בקרית ים (קריות) יש בעיה מיוחדת באיזור הזה עם הספק\תשתית הנ"ל ? מודה מראש על כל עזרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Roger That פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 בכלל לא הגזמת עם הכותרת...התשובה חד משמעית לא. אני בצירוף הנ"ל כבר חצי שנה. עובד מעולה.יש אצלך בעיה מקומית, סביר להניח עם התשתית - תפנה אל התמיכה של הוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
psychuil פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 אני גם עם הצמד, כבר כמעט שנתיים בלי בעיות רציניות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Eyal-Style פורסם 2013 בנובמבר 9 מחבר Share פורסם 2013 בנובמבר 9 קראתי ברשת הרבה על הוטמובייל ורק רעות . ! אין אחד שמרוצה, ואגב - אני כן רוצה להיות מרוצה, אין לי כח שוב לעבור לחברה אחרת .מה יכולה להיות הבעיה? הרי לא אמציא שבבית אין WIFI בכלל, יש קליטה (לא תמיד הכי גבוהה) אבל נתונים לא עוברים ודפי אינטרנט אפילו גוגל, לא מוצגים .יכול להיות שהגדרה מסויימת לא תקינה ? כשאני נכנס ל אייפי של הוטבוקס אני מוצא שכל הקליטות נמצאו תקינים ... כל ה- + - 8 ו- 45 VDB .דיברתי עם הוט ונאמר שיש בעיה אזורית, אבל זה לא נשמע לי, שוב, עד לפני שבועיים לא היו לי פה בעיות עם הוט ובסך הכל החלפתי ספקית .חשוב לציין : אני מחובר דרך כבל LAN רגיל להוטבוקס ישירות . ובנוסף אני מוריד עכשיו קובץ וזאת הפעם הראשונה שאני מוריד על 3 MB .אשמח לעצות לשיפור החוויה.אולי צריך להגדיר משו בצורה שונה, קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גילST פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 אין שום קשר בין איכות קליטת WIFI אצלך בבית לבין ספקית האינטרנט (הוטנט אם כבר ולא הוטמובייל שהיא ספקית סלולרית).הוטנט מצויינים ואחרי שנתיים איתם בהוט על 100 מגה עברתי לבזק 40 מגה ועובד מצוין.חפש את התקלה במקום אחר (אולי הפרעות בקו והרבה שגיאות במודם, אולי נתב לא תקין, אולי אתה לא מוגדר על תקן N או משתמש בכרטיס רשת אלחוטי לא טוב, ישן , איטי, דרייבר לא תקין.וירוסים, ספייוורים ועוד מיני מזיקים במחשב..יש המון אפשרויות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Eyal-Style פורסם 2013 בנובמבר 9 מחבר Share פורסם 2013 בנובמבר 9 לגבי WIFI, אני לא יכול להשתמש רק בתקן N לכן אני משתמש בשידור לכל התקנים (לא כל הניידים תומכים בתקן N ולכן לא יוכלו להתחבר)לגבי המודם יכול להיות שהוא תקול אבל לפי זה שנכנסתי אליו דרך אייפי 192.168.100.1 הכל עובד כשורה .ספייוורים ושאר ירקות אני כמעט שולל ב- 100% המחשב שלי מתוחזק יופי ולא נראה כי זו הבעיה.בעיה אזורית או בעית חומרה במודם אלו 2 הכיוונים שאני אלך לבדוק אותם, ולגבי הוייפיי, אנסה את תקן ה-N ולראות א םהמצב משתפר במחשבים שכן תומכים בתקן זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 גם לי יש בעיה שבאה והולכת, לפני שעה האינטרנט טהטלפון בקושי עבדו עכשיו עובד חלק, קורה ככה פעם בכמה ימים. הבעיה היא או התשתית של הוט או ה HOTBOX (עובד אצלי גם כראוטר אבל הבעיה לא מוגבלת ל WIFI).איפה אתה גר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Eyal-Style פורסם 2013 בנובמבר 9 מחבר Share פורסם 2013 בנובמבר 9 כמו שכתבתי למעלה בקריות ...לגבי התשתית, לפני שבועיים היינו בהוט והיום אנחנו עדיין בהוט רק שיניו ספקית, כנראה יש איפשהו קצר בהעברת הנתונים . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 אני לפחות שנתיים בהוט+הוטנט ורק בשנה האחרונה התחילו הבעיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Eyal-Style פורסם 2013 בנובמבר 9 מחבר Share פורסם 2013 בנובמבר 9 זה אומר שיש בעיות ? זה אומר שבתור התחלה כדאי להחליף את ההוטבוקס לאחד חדש יותר אולי ? או שזה אומר לעבור לספקית אחרת ?מה המשמעויות ולמה אני לא מקבל חווית אינטרנט מינימלית ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 נראה לי שהבעיה היא או HOT או HOTBOX, יש לנו בעיות מאוד דומות רק שלי זה משפיע גם על הקו טלפון (שוב עובד דרך HOTBOX). זה מוציא את הוטנט מהתמונה כי אין להם קשר לטלפון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גילST פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 עוצמות קליטה נמוכות מידי או גבוהות מידי פוגעות בתפקוד של ההוטבוקס ואת זה טכנאי של הוט צריך לבדוק. גם תשתית ישנה, חוטים שלא מסוככים כמו שצריך, קונקטורים חלודים, מפצלים זולים וגרועים, כל אלה גורמים להנחתת האות ובעיות בגלישה (וגם בטלפון). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2013 בנובמבר 9 Share פורסם 2013 בנובמבר 9 אני בהוט+הוטנט 100/2mbit תקופה ארוכה בשתי דירות שונות, סך הכל טוב מאוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.