פורסם 2013 באוקטובר 2812 שנים יש לי Dell Latitude E6420 שאני משתמש בו כבר יותר משנתיים. היום אחרי ששמתי אותו על Standby ולאחר 4 שעות שחזרתי הבייתה להפעיל אותו, גיליתי שמחשב עובד אבל אין תצוגה על מסך שעובד גם. חיביתי מחשב והפעלתי אבל אותו סיפור למרות שכל השער עובד והנה סרטון שתראו: גם ב-BIOS אין תצוגה. החלטתי להכנס ל-ePSA ופעלתי לפי הוראות שהן: לנתק מחשב מחשמל, מסוללה שלו ולבצע לו "ניקוז חשמל וכשרציתי לבחון מה קורה, עדיין לו היה תצוגה כמו שרואים בסרטון: מה אפשר לעשות פה חברה? במחשב נייד יש כרטיס מסך בנוי ויש חיצוני של nVIDIA ומאחר שאחרון היה מוגדר כברירת מחדל, אני חושב שהוא כושל. אולי איפוס BIOS יעזור ואוכל להשאר עם כרטיס בנוי אבל זה לא יתקן כרטיס מסך חיצוני. יש לי אחריות מסוג "שירות באתר של לקוח" ולמרות זאת אולי איזה כבל השתחרר וצריך לסדר אותו במקום לקבוע ולחכות לטכנאי שיגעיה? מישהו כבר חווה בשירות כזה של DELL בביתו? האם יש מקרים בהם טכנאי מבקש לקחת מחשב נייד למעבדה? אני פשוט רוצה לצפות במה הוא עושה. האם כדי לומר לשירות לקוחות של DELL שיש חשש בכרטיס מסך כושל כי אני מניח זה בעיה?
פורסם 2013 באוקטובר 2812 שנים תבדוק את המחשב עם חיבור למסך חיצוני בעזרת VGA - האם מתקבלת תצוגה ?אם כן, כנראה בעיה במסך או משהו שקשור אליו (כבל או התאורה)במקרה שלך אני בספק אם הטכנאי יעשה משהו אצלך, הוא יקח את המחשב למעבדה. תדאג לגבות את כל החומר של המחשב לפני שאתה מוסר את המחשב לתיקון.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים מחבר אין לי ציוד אבחון לבדיקה שהצעת. עדיף לבקש סיוע טכני מ-DELL ולהוציא דיסק SSD לפני שהוא יקח מחשב. ידוע לך מספר תמיכה תכנית של מחשבים ניידים שלהם? אני יודע יש מספר רגיל של שירות לקוחות ומספר לקוחות אנטרפרייז. המחשב שלי נרכש בסבסוד מאוניברסיטה בארה"ב.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים איזה "ציוד אבחון" אתה בדיוק צריך בשביל לעשות את מה שאמרתי לך?יש לך מחשב נייח / טלויזיה LCD ?אתה לוקח את כבל VGA פשוט או HDMI , מחבר למסך חיצוני ורואה אם יש תצוגה. למה זה כל כך קשה?
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים מחבר מסך מחשב חיצוני אין. HDTV טלוויזיה יש. HDMI כבל יש אבל כדי שתמונה תופיע בטלוויזיה, חייבים לבחור תצוגה חיצונית ב"Connect To A Projector" במערכת הפעלה של מחשב נייד ואז מופיע תמונה.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים אם המחשב עולה בלי התצוגה כמו בוידאו הראשון שלך אז אתה יכול להעביר.מה גם שאם אתה מחבר מראש אז הוא צריך להראות לך את עליית המחשב בטלויזיה. תחבר HDMI לפני שאתה מדליק את המחשב.מאיזה מחשב אתה כותב? גם נייד?
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים מחבר נסיתי מה שאמרת ובסוף בטלוויזיה רשום לי "אין קליטה". אני כותב ממחשב נייד משני.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים איסוף והחזרה.אף טכנאי לא "יפתח מעבדה" על המקום אצל הלקוח.דברים קטנים שניתן להחליף במקום מחליפים, לוח ואלקטרוניקה לא.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים מחבר דיברתי עם DELL ונציג שירות היה בחור עם מבטא ערבית או ש-DELL עושים מיקור חוץ למדינות אחרות? בכל מקרה זה היה ענייו מוכר של "אני ופה גדול שלי". בהתחלה הסברתי לא שאין תצוגה במסך, אין תצוגה בטלוויזיה וכאשר הוא התחיל לשאול דברים קטנים כמו האם יש נזק פיזי על מסך או האם נסיתי לשחק עם מסך, רציתי לתת לו רמז שמסך בסדר ואמרתי שהפעלתי תוכנה מיועדת לבדיקת מסך. בעמצאות תוכנה ראיתי שמסך פועל. הוא שאל אותי איך יכול להיות שפה מסך שלך עובד ובשאר דברים לא? עוד פעם נתתי רמז שיתכן זה כרטיס מסך ואז מסרתי לו נתוני לקוח. הוא בדק ופתח קריאה ופה שאלתי עד מתי יש אחריות. אז הוא אמר שמשהו לא ברור וטען שאחריות שלי הייתה בן שנתיים ונגמרה באפריל 2013. אתם חושבים שאם לא שאלתי, לא היו מגלים את זה ושולחים טכנאי שבסוף הייתי מקבל שירות "מעבר לאחריות"?ביקשתי ממנו איפה ניתן לקבל הצעת מחיר להרחבת אחריות. התקשרתי לשלוחה, השארתי פרטים וצריכים לשלוח לי הצעה בקרוב. שאלתי נציג של DELL בארה"ב עניין של הרכבת אחריות ונאמר לי שיש איזו עמלה שמשלמים בנוסף להרכבת אחריות במידע ואחריות פג תוקף. מה שאני רוצה לדעת, זה האם הרכבת אחריות בארה"ב יוצא יותר זול מאחריות בישראל? כי אם כן, לפני שאני קונה הרכבת אחריות בארה"ב, אצטרך להבעיר אחריות שיש לי פה לארה"ב, ואז להבעיר אחריות לישראל שוב כדי לקבל שירות. גם כן נציג DELL בארה"ב אמר לי שמשך תהליך העברת אחריות הוא 30 יום.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים איסוף והחזרה.אף טכנאי לא "יפתח מעבדה" על המקום אצל הלקוח.דברים קטנים שניתן להחליף במקום מחליפים, לוח ואלקטרוניקה לא.לי אישית HP החליפו פעמיים לוח אצלי בבית.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים זה חדש. אוקייBoris_yoתנסה להתקשר ל"יעל פתרונות", אל תרחיב יותר מדי, תסביר שאין תצוגה. לומר "השתמשתי בתוכנות מיוחדות" - מיותראתה יכול לבדוק באתר של DELL בעזרת ה-Service Tag שנמצא על מדבקה בתחתית המחשב אם יש לך אחריות או לא.
פורסם 2013 באוקטובר 2912 שנים מחבר אתר DELL טוען שאין מידע על אחריות. בדקתי במקום אחר באתר ורשום שם: Warranty End Date: Not Availableזה בטח כי העברתי אחריות ארצה ולכן מערכת לא מזהה אותו. גם נציג DELL אמר שאחריות נגמרה אז מה טעם להתקשר ל"יעל פתרונות"? הם ישלכו אותי שוב לנציג שיפתח קריאת שירות.אולי לנסוע מצפון להרצליה ולשמוע הצעת מחיר שלהם? בטח יהיה של 500 ש''ל לפחות שזה בערך סכום הרכבת אחריות לשנה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.