MOUSE LAG בווינדוס 8.1 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MOUSE LAG בווינדוס 8.1


11GnR

Recommended Posts

התקנתי עכשיו את ה8.1, סיימתי להתקין את כל הדרייברים, ושמתי לב שיש לי דיליי משמעותי בעכבר.

העבר נשאר באותה מהירות, אבל יש לו דיליי. יש לי הרגל להזיז את העכבר מהר מאוד מנקודה לנקודה ואשכרה נהייתי פתאום עקום בדקסטופ, על אותו DPI שתמיד הייתי.

חיפשתי באינטרנט וראיתי שהבעיה נפוצה מאוד וכדי לסדר אותה במשחקים פשוט הולכים למאפיינים של המשחק ומסמנים DISABLE HIGH DPI SCALING.

אבל מה אני עושה כדי להפתר מהלאג בדסקטופ, בדפדפן וכאלה ???

מה גם שאולי אני מדמיין אבל אני חושב שהוסיפו MOTION BLUR לסמן של העכבר, הוא פתאום נראה חלק בטירוף אפילו על 60HZ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו, לא להאמין...

כנראה במיקרוסופט ישבו ימים ולילות בלי לישון וחשבו מה אפשר להרוס בווינדוס 8.1 ששכחנו להרוס עם 8 - הרעיון החדש שלהם היה להטמיע לאג של 5MS בעכבר ולהגביל את הPOLLING RATE ל167MHZ בערך.

רק משחקים חדשים יחסית שיכולים לעבוד עם RAW MOUSE INPUT יוכלו לעבוד כמו שצריך. יש איזה מיתוס שלסמן למשחקים שלא תומכים בRAW INPUT אפשרות לבטל HIGH DPI SCALING (מדובר על DPI של האובייקטים בווינדוס, לא קשור לDPI של עכבר), כנראה שהוא לא נכון, וגם מה שבטוח שהוא לא יפתור את הבעיה של הדיליי בעכבר בווינדוס. אני חושב שהוא זורק קריאות מהעכבר, זה לא רק דיליי, הייתי רגיל בטירוף לרגישות של העכבר שלי כבר שנה ופתאום אני לא מדויק בדסקטופ !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט שלי מדיון אחר(מה טוב ב-WINDOWS 8 ?)

ואם יש לך בעיה כלשהי בלשחק Metro 2033 על חלונות 8.1 אתה תמיד יכול להפעיל את המשחק במצב תאימות לחלונות 8 .

ואם אתה נתקל בכמה בעיות אחרות(שאני אישית לא נתקלתי בהם) אתה תמיד יכול לנסות את הפתרונות הבאים מהקישור הבא

WINDOWS 8.1 WARNING FOR GAMERS: ISSUES WITH UNPLAYABLE MOUSE LAG IN MANY GAMES

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את זה ... אין שום פתרון. ה DISABLE HIGH DPI SCALING לא באמת עובד, התוכנה של הMOUSE MOVEMENT RECORDER מוכיחה את זה שזה לא עושה כלום כשמפעילים את זה עלייה... זה סך הכל מחזיר חזרה ל100% גודל אם מגדילים את התצוגה למעבר לזה.

מחר מגיע לי ואין לי שמץ מה להתקין, 8.1 לא יתן לי לשחק בחצי מהמשחקים, את 8 אני לא כל כך רוצה כי מרגיש מטופש פשוט להתקין את הגרסא הישנה של 8.1, ו7 המעולה והאהוב עליי הציג ביצועים מזעזעים בבטא של BF4 שזה המשחק העיקרי שאני אשחק. :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אני לא אוהב כשבאים בדיבור כל כך כללי "מערכת מצוינת" כשאני מדבר על בעיה נורא מסויימת ורצינית, כאילו לא קראת אותה.

בכל אופן אני הייתי מת לשים 7 . אני חושב שהתוספת מהירות שלו בדפדוף בין תיקיות תהיה זניחה מול 7 עם , מה גם שהיתרון במהירות של הBOOT לא יהיה אחרי שאני מבטל HYBRID HIBERNATION אני חושב, בנוסף הוא נראה זוועה לדעתי, הSTART סיוט ויש לי פאק של לא להתקין תוכנות שמתעסקות עם המערכת, והSTART של התוכנות האלה נראה זוועה לפי מה שראיתי בכל מקרה....

בינתיים אני חושב שנסגרתי על 8 , רק בגלל BF4. בתכלס אני חושב שיש סיכוי ענק שאין הבדל כבר בינו ל7 , הרי שניהם תומכים DX11.1 ואין שום משחק אחר שהראה הבדל (בטח לא כזה של לא שחיק לבין חלק לגמרי).

מ8.1 אני יורד בלב די שלם כרגע , הסתכלתי באתר של MS על ה"יתרונות" שלו אחד אחד ואין שם שום דבר שמעניין אותי - אני יכול להוריד בעצמי ואני מסתדר עם התמונה המקורית שבאה בLOCK SCREEN, במילא המסך כבוי אם זה מופיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי דווקא הייתה בעיה בחלונות 8 שנפתרה(לא רק לי) רק אחרי שעדכנתי ל8.1 .

אני מסכים עם kdani שחלונות 8 היא מערכת הפעלה יותר טובה מבחינת צריכת משאבים וביצועים וכנראה שלכל אחד יש בעיות שונות

לי למשל אישית יש עדיין את הבעיה הבאה

Win8 x64. Tcpip.sys DPC latency issue.

למי שמתכנן לרשום לי לגבי התיקון שמריצים את שורת הפקודה לביטול הdynamic tick אז זה לא יעזור כי זאת בעיה אחרת

Workaround for Windows 8 freezing issues

^ציטוט מהתגובות בעמוד(כשעוד היו קיימות שם תגובות, וציטטתי בפורום אחר עם נושא דומה בגלל זה אני יודע את התגובה)

Right, I mentioned this was a workaround for freezing, not "dpc latency peaks, sounds crackling". You obviously have a different issue.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי דווקא הייתה בעיה בחלונות 8 שנפתרה(לא רק לי) רק אחרי שעדכנתי ל8.1 .

אני מתערב שהבעיה שלך קשורה לרשת ... אם יש לך כרטיס רשת 82579V/LM קראתי ספציפית עליו למשל, במחשבים מסוימים הדרייברים של עושים שם בעיות.

אם אתה יכול לראות את הבעיה שלך בתוכנות שמציגות לך את הDPC, פשוט תבטל קודם בביוס לגמרי את הכרטיס רשת ותראה אם זה באמת עוזר. אם זה עזר תנסה להוריד לגמרי את הדרייבר ובווינדוס 8 אני מאמין שיהיה דרייבר של שיעבוד עם הכרטיס שלך, תנסה אותו, ואם לא אז את הדרייבר OEM הכי ישן , מהדיסק של הלוח אני מניח.

העכבר זה DEATHADDER BLACK (זה כמו 3.5G), זה גם עכבר עם פרופילים נשמרים , הדרייבר בתכלס מאפשר לשנות את הפרופילים ולמרות שהוא גם מציג התקני HID ו חדשים כשמתקינים אותו , העכבר פועל בדיוק אותו דבר בלעדיו , אותו DPI (יש לי תוכנה כזו שמזיזים לפי סרגל והיא מראה DPI), אותו POLLING RATE שקבעתי, אותו מהירות מירבית שאני מצליח להגיע בתוכנה ההיא איתו ובלעדיו ...

יש גם דרייבר אחר SYNAPSE שמתקין FIRMWARE מעוות לעכבר שמוריד לו את המהירות המירבית לחצי מהרגילה ואומרים שהוא פוגע בדיוק, אז הוא לא כזה בא בחשבון :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...