logitech g5 נדלק ונכבה לסירוגין... - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

logitech g5 נדלק ונכבה לסירוגין...


Tov_Tov

Recommended Posts

שלום לכולם יש ברשותי עכבר מסוג G5 העכבר דיי ישן ועבר דיי הרבה (5 שנים) אבל אני עדיין לא ממהר להספיד אותו

מקריאה קצרה באינטרנט זאת בעיה מאוד נפוצה ומסתבר שהפתרון שנותנים לכולם הוא נסיון החלפת הכבל או החלפה באחריות שכמובן אין לי.

ניסיתי לשחק קצת עם הכבל גם כאשר פתחתי את העכבר הכל נראה תקין ושום משחק עם העכבר לא מכבה אותו כמו שקורה בשימוש סדיר, כאשר אני מרים את העכבר ביד והופך אותו הוא מתכבה ונדלק לסירוגין כאילו ממש משהו זז בפנים והוא כבה..

יש לכם מושג אם זאת באמת בעיה של כבל (מצאתי אחד באייביי) אולי בעיה של מתח שהכבל מספק לעכבר, כי מבחינת מגעים זה לא נראה ככה? או שיש איזה חלק חופשי בפנים שזז וגורם לקצר או משהו ?

בקיצור אין לי מושג יש לכם רעיונות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין שהכבל לא נראה קרוע ואם הבעיה הייתה כזאת אז כל פעם שהייתי נוגע בכבל הייתה התנתקות.. אז קרע ומגע אני דיי שללתי השאלה האם הכבל יכול לההרס מבלי לקשר למגעים כלומר אולי הוא לא מתפקד בצורה טובה ..

כי הבעיה נובעת מהרמה והזזה של העכבר עצמו מבלי קשר לחיבור הכבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

למוצרים של לוג'יטק יש 3-5 שנות אחריות

ש להם שירות מצוין (מנסיון שלי ושל עוד כמה) - תברר אם עדיין באחריות - במידה וכן - צור אתןם קשר - רב הסיכויים שיחליפו לך את העכבר

http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3219

בהצלחה,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני עובד עם ה G5, עכבר מדהים. מניסיון שלי שיש בעיות כאלה זה יכול להיות הכבל, אבל באותה מידה יכולה להיות בעיה בעכבר עצמו. אי אפשר להיות בטוח במוצרי אלקטרוניקה. אני הייתי מחליף אותו רק כדי לא להיכנס לסרט רע של תיקונים שבסופו של דבר לא יפתרו את הבעיה. חוץ מזה עכבר דומה יעלה היום חצי ממה שה G5 עלה לפני 5 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק כדרך אגב - גם לי בבית יש G5 (בן שנים)

אכן אחד העכברים הטובים ביותר שהיו לי

ובכלל כשאני חושב על זה רב הציוד ההיקפי שלי הוא של לוג'יטק

אגב העכבר הכי נוח שאי פעם היה לי - intellimouse explorer 1004 - נוח מאוד לעבודה ארוכה מול המחשב (לאו דווקא גיימינג אלא עבודה משרדית)

http://www.ebay.com/itm/Microsoft-Intellimouse-Explorer-4-0-Silver-Gray-USB-OpticalScroll-Mouse-1004-/321224229899?pt=Mice&hash=item4aca74c40b

לצערי כבר לא ניתן להשיגו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...