עבור לתוכן

F1 2013 - מישהו משחק שיכול להסביר כמה חוקים ?

Featured Replies

פורסם

בהגדרות בקושי של המשחק ישנם כמה אלמנטים שמשפיעים על הקושי :

1) TRACTION CONTROL - off\medium\full - על מה זה משפיע ?

2) PARC FERME - on\off מה זה?

3) כשאני מתחיל את המרוץ בקריירה עם צמיגים רכים (וקבעתי מראש שאני מחליף לצמיגים קשים בעצירה ראשונה בסיבוב 6) ולאחר כ 4 סיבובים הצמיגים נשחקים והאחיזה על המסלול יורדת ומורגשת באופן ניכר ככה שאיני מצליח להשתלת על המכונית ,

השאלה מדוע הם נשחקים כל כך מהר שאפילו עוד לא הגעתי לאזור ה סיבוב ה 5/6 ? - האם זה כתוצאה מהנהיגה האגרסיבית ? בלימות מאוחרות ? או האצה אגרסיבית שלפעמים גורמת לפירפורים של הצמיגים ?

*אני חייב ליעל את הנהיגה שלי על מנת להצליח במרוץ או אפשר להגדיר בהגדרות שהצמיגים ישחקו פחות ממצב הנוכחי?

נ.ב: מי שלא משחק ושיחק חייב לשחק זהו משחק המירוצים הכי ריאליסטי ,איכותי ומהנה שיש .

פורסם

לא יודע לענות לך על השאלות אבל גם אני התקנתי ומשחק קצת תמיד אהבתי את הסדרה הזאת והיא ברמה אחרת מעל כל המשחקי נהיגה האחרים

אצלי הטרקשיין קונטרול מופעל וגם ABS ניסיתי לכבות והרכב מסתחרר בקלות

בנתיים אפילו לא נכנסתי לקריירה רק עשיתי מרוצים קצרים של 5 סיבובים ברמת נהגים בינונית

פורסם
  • מחבר

אם כבר עדיין לא הגעתה לשלב של הקריירה ועדיין מתאמן , תשחק ב SCENARIO MODE -יש שם הרבה מרוצים מעניינים עם אלמנטים ומצבים שונים של מרוצים וניתן לעבור את זה כמה פעמיים פעם ברמת קושי של מדיילת ברונז אחרי זה ברמת מדיילת כסף ובסוף בזהב.

במוד של הקלאסי עדיין לא שיחקתי -ניסיתי פעם אחד ראיתי שהביצועים של המכוניות ירודות ועזבתי את זה לעת עתה .

ועכשיו מנסה להתמקד בקריירה .

בנתיים חיפשתי ברשת מה קורה לגבי הצמידים בקריירה וגיליתי שהשנה בפורמולה 2013 המפתחים עשו את זה עוד יותר מציאותי לעומת שנה שעברה שכמעט ולא הרגשתי את השפעת הצמיגים והשנה הם הוסיפו את אלמנט השיחקה של הצמיגים באופן ניכר ובשביל לשמור כמו שצריך על הצמיג צריך לנסוע בצורה נכונה --ופה בשבילי האכזבה כי מתברר שבשביל לנסוע כמו שצריך חייבים פדלים+הגה על מנת להאיץ בצורה מתונה במיוחד ביציאות מפניות ,והבעיה שאני משחק עם ג'וייסטיק של לוג'יטק וכל לחיצה עדינה על הלחצן גורמת לתאוצה מרבית מה שגורם בדרך כל בפניות לפרפורים מיותרים ולשחיקה של הצמיגים .

די מאכזב בשבילי כי לא הולך עכשיו רק בשביל משחק אחד להשקיע על הגה ופדלים שגם ככה אין לי מקום לזה בשולחן .

ולא יודע איך אוכל להמשיך במוד של הקריירה שזה החלק המרכזי במשחק:bash: .

בנוסף מצאתי ביוטוב מישהו שנותן הדרכה איך לשמור על הצמיגים :

פורסם
  • מחבר

TRACTION CONTROL- על פי מה שהבנתי זה (ניתן למצוא על זה הסבר ודוגמאות ברשת) זהו רכיב אלקטרוני שאם מפעילים אותו גורם בשיטה מסויימת ככה שהגלגלים לא יפרפרו במצבים מסויימים , אבל מצד שני לפחות עפי המשחק (עפי ניסויי במשחק) הדבר גורם לתגובה פחות טובה של האוטו ולפניות מאוחרות/כבדות . מצד אחד גורם לפנייה להיות יותר חלקה מבחינת שמירה על הצמידים ומניעת פרפור מצד שני גורם לפנייה להיות פחות חדה ואיטית יותר מה שגורם לבזבוז זמן יקר ביציאה מהפניה .

ניסיתי להפעיל בקריירה על ה TC וסוף סוף הגעתי יחסית בהצלחה ל PIT להחלפת גלגלים אבל מצד שני הוריד די לי במהירות ביצועי הקפה מה שעלה לי בהרבה מקומות בדירוג.

ניתן אולי לבחור במצב מאוזן -MEDIUM מה שיכול לאזור בשילוב היתרונות.

פורסם

אני משחק עם הגה G27 למרות שיש לי פדלים מאוד מגיבים אני לא יכול לשחק בלי Traction control על לפחות מדיום כי אחרת הצמיגים נשחקים יחסית מהר, צריך להיות מאוד רגיש עם הגז ולדעת מתי להביא פול ומתי להביא קצת ואז עוד קצת ועוד קצת ואז לעלות עד שאתה בפול גז, בלי פדלים זה פשוט בלתי אפשרי.

בכול מקרה המשחק מאוד מגיב עם ההגה וליפני המשחק הזה לא כול כך אהבתי פורמולה אבל עכשיו אני ממש נהנה.

פורסם
  • מחבר

מצאתי פתרון חלקי וזה עוזר לי להגיע ל PIT הראשון ולסיים את המסלול בצורה יחסית חלקה ללא איבוד שליטה,

בשלט של לוג'יטק יש את הכפתורים האנלוגיים כמו בשלט של PS3 וניתן להאיץ עם זה בהדרגה ללא פרפורים + TC medium

לקח לי זמן להתרגל ועכשיו הקריירה זורמת ;)

התוצאות שלי לא תמיד מרשימות ביחס להמחשב כי בחרתי לשחק על רמה קשה ולכן לא תמיד אני נכנס לעשיריה הראשונה בזינוק אבל מתמודד יפה יחסית למכונית וליצרן שאיתו התחלתי את הקריירה שרק בתחילת שלבי השיפורים של המכונית שכיבואו השיפורים כנראה גם הביצועים שלי ישתפרו ובתקווה שיציאו לי הצעה בעתיד לעבור ל red bull שאצלם אהבתי את הסאונד של המנוע והעברת ההילוכים שלא לדבר על הביצועים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים