פורסם 2013 באוקטובר 311 שנים ובתור נקודה לעתיד אם איי פעם אתה מקבל מחשב מתיקון : תמיד תבדוק שהמחשב עובד במעבדה!אל תסכים לשמוע "הכול בסדר,סע לשלום" תמיד תוודא.
פורסם 2013 באוקטובר 311 שנים אפשר לדעת באיזה סניף מדובר?מניסיון של שנים עם הכולרות האלו, לך לסניף כאשר הוא עמוס, תסביר שם מה הבעיה ותתחיל להרים את הקול ואם צריך גם לצעוק ולהזהיר את שאר הלקוחות.אחד הכללים שלומדים ב-KSP הוא כשלקוח נכנס עם מחשב ישר מפילים עליו את האשמה או שממציאים משהו מפגר כמו עייפות החומר(בדיחה).איך אמר לי פעם הטכנאי שלהם? אני בכלל לפני שנה עבדתי כמאבטח ואין לי שום קשר למחשבים. נערך 2013 באוקטובר 311 שנים על-ידי idanmal
פורסם 2013 באוקטובר 311 שנים בהחלט מקרה מרגיז גם אם זה קרה כתוצאה מרשלנות שלהם בכל מקרה אני ממליץ לך לבדוק את הלוח פיזית ולחפש נזק פיזי או רכיב חסר(אולי דפקו משהו ואז הוציאו אותו כדי שלא יהיה בולט) במיוחד באזורים שמסביב לברגים שלו שאולי המברג החליק או משהו אם תמצא נזק פיזי כזה הם לא יכלים להכחיש שהם לא עשו את זה
פורסם 2013 באוקטובר 311 שנים או קבל שהם עיקמו ואז עקרו לגמרי ? גם אפשרי. אבל לא בהכרח תהיה תקלה שבה רואים נזק חיצוני, לפעמים התקלה היא שבירת הלחמות ומוליכים בגלל מאמץ כיפוף על הלוח
פורסם 2013 באוקטובר 611 שנים ברור שזאת השערה שלי אבל אם הוא מוצא בעיה כזאת הוא יוכל לבוא אליהם בטענות יש אנשים שמסוגלים להכל מה אכפת לו לבדוק את זה
פורסם 2013 באוקטובר 611 שנים הם לא חייבים לו משהוא - כי ככל שהתקלה תהיה נדירה היא אפשרית והם הזהירו, התפקיד שלו זה להוציא מהם את מה שהוא יכול, ויש לו סיכוי טוב כי "זה לא נראה טוב" ואם הם יקלטו שאחרים רואים את הסיפור הם יעדיפו להחליף לו לוח ולשתוק ולא לפגוע בשם שלהם, שבכל מקרה לא טוב במיוחד בקטעים האלהיש להם כמה לוחות כאלה תקועים סתם בארון של המעבדה ואין להם בעיה להחליף לו ללוח דומה, הם כנראה רוצים להציע לו את זה בתור תיקון בתשלום....
פורסם 2013 באוקטובר 611 שנים אתה צודק אבל לא דיברתי על התקלה הנדירה שהם הזהירו אותו מפניה אלה על מקרה שבאמת נגרם נזק ללוח אפילו בטעות ע"י הטכנאי בזמן הפירוק \הרכבה שמברג החליק והרס איזה חלק למשל
פורסם 2013 באוקטובר 611 שנים הטיפשים האלו של KSP הרכיבו לי קירור מים וסגרו את הברגים שמקבעים את הבלוק עם מברגה.ישר זיהיתי שהם עבדו עם מברגה חזקה כיוון שראשי הפיליפס היו חרושים והביט החליק בתוך ראש הפיליפס.אם כבר משתמשים עם מברגה בלוח אם או מקומות כאלו, פשוט עובדים עם טורק ומהירות איטית יותר. נערך 2013 באוקטובר 611 שנים על-ידי idanmal
פורסם 2013 באוקטובר 611 שנים פועלי בניןי שיודעים א העבודה שלהם לא משאירים ברגים חרושים..... מה נסגר אם הטכנאים שעשו לך את המחשב >_<
פורסם 2013 באוקטובר 711 שנים ככל שאני שומע יותר על המתרחש בKSP, בנוסף לנסיון האישי שלי איתם, כך אני מקווה יותר שהתקרה בסניפים שלהם תסבול מעייפות החומר.
פורסם 2013 באוקטובר 711 שנים בואו נהיה מציאותיים, ברור לכולם שעדיף ש- KSP תישאר בסביבה, אחרת התחרות תרד והמחירים יעלו.
פורסם 2013 באוקטובר 711 שנים זו אחלה חנות בשביל ללכת ולקנות רכיבים בודדים. המחירים לרוב טובים, זמינות המלאי מעולה וגלויה באתר. המגוון טוב. יש להם פריסה מעולה ואם צריך משהו פשוט הולכים לחנות ולוקחים (ואפשר לדעת מראש אם זה במלאי או לא).כמעבדה וכמקום "שירותי" - הם בהחלט לוקים בחסר. אבל בנישה של משהו שהוא מעיין "מחסן" - הם מעולים לטעמי. נערך 2013 באוקטובר 711 שנים על-ידי Ido.G
פורסם 2013 באוקטובר 711 שנים חוץ מנציגים אפטים שנותנים לך הרגשה שעושים לך טובה, אין בעיה במעמד הקניה, הבעיה מתחילה כשצריכים להפעיל את האחריות או לקבל שירות טכני.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.