פורסם 2013 בספטמבר 512 שנים מדובר על משחק שמשלב משחקיות של ניהול שבט ויקינגים נודד תוך כדי קבלת החלטות שישפיעו על עתידו והמשך העלילה (מזכיר קצת את מה שעושים בין המשימות ב - Divinity: Dragon Commander החדש) עם קרבות טקטיים בתורות. המשחק מומן ב - KS לפני שנה וחצי והספיק להוציא פרק חינמי בשם Faction שהוא מעין מצב משחק תחרותי שמתמקד בקרבות. חברת הפיתוח של המשחק הוקמה ע"י חלק מהמפתחים שעזבו את Bioware. אתר המשחק - http://stoicstudio.com/ עמוד ה - KS שלו, לינק - http://www.kickstarter.com/projects/stoic/the-banner-saga כתבות: http://www.polygon.com/gaming/2012/9/28/3412786/the-banner-saga-is-a-strategy-rpg-that-makes-stats-matter http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/03/dredging-up-the-secrets-of-banner-sagas-story/ http://www.polygon.com/2013/2/1/3940776/the-banner-saga-story-affected-by-travel-conversation-decisions http://www.destructoid.com/from-the-goat-shack-to-kickstarter-the-origin-of-stoic-235782.phtml http://www.gamasutra.com/blogs/AlexThomas/20130304/187768/Developing_a_Kickstarterfunded_game_a_look_from_inside.php http://www.rtsguru.com/game/467/article/6529/PAX-Preview-The-Banner-Saga.html סרטונים: נערך 2013 בספטמבר 1612 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2013 בספטמבר 612 שנים מחבר http://www.rockpapershotgun.com/2013/09/05/impressions-the-banner-sagas-single-player-story/ נערך 2013 בספטמבר 1112 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2013 בספטמבר 1312 שנים מחבר http://gamingillustrated.com/the-banner-saga-brings-beauty-to-strategy-rpgs-pax-preview/http://www.nerdappropriate.com/2013/09/06/pax-prime-2013-holding-the-banner-high-hands-on-the-banner-saga/ נערך 2013 בספטמבר 2112 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2013 בנובמבר 1012 שנים מחבר המשחק יוצא ב - 14.1.14, לינק - http://www.pcgamer.com/2013/11/10/turn-based-viking-adventure-the-banner-saga-out-in-january/
פורסם 2014 בינואר 1611 שנים המשחק יצא והוא די מהנה(לי בכל מקרה). מי שלא אוהב משחקי אסטרטגיה עם קרבות לוח לא יאהב את המשחק. דבר אחד הצליח להרגיז אותי במיוחד. יש דמות בשם EGIL שהוא RAIDMASTER ולו יכולת מיוחדת עם המגן לחסום התקפות ולהחזיק אויבים(או לפחות לנסות) בזמן ששאר הקבוצה מצמצמת את מספרם. הבעיה עם EGIL שהוא משמש גם כשק החבטות של המפתחים. לאורך כל המשחק יש טריגרים באירועי הסיפור, בהם הוא יכול למות. כמעט כל הדמויות במשחק אינם יכולים למות(מוות בקרב יעניק להם סטטוס פצוע למשך כמה ימים בהתאם לחומרת הפציעה), מעט דמויות אופציונליות כן יכולות למות בקרב(לפעמים הם פצועים ולפעמים מתים בהתאם לחומרת הפציעה). אבל EGIL תוכנן בנוסף גם למות במגוון הזדמנויות בסיפור לאורך המשחק, וכדי להשאיר אותו חי צריך להימנע מהאפשרויות בהם התוצאה מובילה למותו. יש אפילוACHIEVEMENT בSTEAM אם הצלחתם לשמור אותו חי לאורך כל המשחק. כל זה טוב ויפה ואני לא מתלונן על כך. חזרתי אחורה בשמחה כמה פעמים כדי לשמור אותו חי, ועם הזמן הוא הפך להיות בן משפחה, כמו גם נכס אסטרטגי עם צבירת הדרגות. מה שמרגיז אותי שבנקודה מסויימת מאוחר במשחק מתרחש מרד(לא אגלה יותר מדי), ומותו של EGIL מובנה באירוע באופן שאי אפשר להימנע מכך. אני מניח שהדבר אפשרי רק ע"י בחירות קודמות רחוקות מדי בכדי לשנותם. לא ממש ברור לי ולמעט האנשים שכתבו על כך באינטרנט עד לרגעים אלו, מהם אותם בחירות שהובילו למותו ואיך אפשר להימנע מכך. http://stoicstudio.com/forum/showthread.php?2018-Any-way-to-save-Egil אולי המרד קורה רק כשמאכזבים את השיירה כמה פעמים לאורך המסע, כמו הפעם שניסיתי לעבור בדרך קיצור מלאה באויבים במקום ללכת מסביב ולהפסיד זמן וצידה. אולי אפשר להימנע מלצרף את מי שהוביל למרד(ONEFהמניאק). השיירה תמשיך בלעדיך EGIL . you will be missed נערך 2014 בינואר 1611 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2014 בפברואר 811 שנים איך המשחק לעומת HEROES 3? האם המשחק ממכר מספיק בשביל לשחק בו מספר רב של פעמים? וכמה שעות משחק אפשר להוצא ממנו?
פורסם 2014 בפברואר 811 שנים לא רואה הקבלה בינו לHEROES 3.כמעט ואין משחק שאני משחק בו שוב.כמה שעות משחק אני לא זוכר בדיוק, לקח לי יומיים לסיים אותו.אפשר לומר שהוא קצר ממה שהייתי רוצה שהוא יהיה, אבל בהתחשב שהוא חלק אחד מתוך שלושה(שיצאו בהמשך) אולי הוא לא קצר כל כך.
פורסם 2014 בפברואר 811 שנים אה חשבתי שזה בסגנון של הירוז בגלל מערכת הלחימה והתפקידים... יומיים ב שביל 24 דולר? יקר לי מדי
פורסם 2014 בפברואר 2511 שנים טוב אז הורדתי את המשחק (לא מתגאה בעצמי, המשחק יקנה בהנחה הראשונה)סיימתי אותו פעמיים.ובפעם הראשונה (קצת יותר מיומיים גדושים במשחק) - ואו. משחק אדיר. כל כך הרבה חופש בחירה, כל כך הרבה אופציות אשר על פניו אמורות לשנות את המשחק..פעם שניה (יום אחד מלא של משחק) - הרבה, הרבה, הרבה, הרבה פחות מואו.... שיחקתי בצורה הפוכה לגמרי מהפעם הראשונה וניסיתי כמעט כל אופצית דיאלוג.אין כלל השפעה על הסיפור עצמו ובסופו של דבר, ההבדלים הם האם הדמות תשאר או תעלם. למעשה, אני יודע רק על אופציה אחת שבמידה ולא תבחר בה אז ימנע משני אירועים יחסית מרכזיים לקרות לאחר מכן (וגם, על מנת בכלל לבחור באופציה זו, אדם צריך לדעת לבחור בדיוק באופציה הנכונה כמה וכמה פעמים על מנת שזה לא יק רה)סהכל משחק טוב ולו לפחות בגלל האשליה שהוא מוכר.. רואים שהחבר'ה רצו ליצור את חופש הבחירה של בלדורז גייט אך הם רחוק משם..
פורסם 2016 באפריל 179 שנים המשחק השני יוצא השבוע, נראה איך הוא יהיה. מעניין עם ימשיכו עם תחושת ה"לא משנה מה תבחר, מישהו יסבול" מהמשחק הראשון. נערך 2016 במאי 39 שנים על-ידי ag43
פורסם 2016 במאי 39 שנים סיימתי את המשחק השני פעמיים, עם רוק וALLETE. אין כמעט הבדל בין שניהם, רוב שורות הטקסט ממוחזרות אחת לאחת. פיתוח הדמויות אפסי עד לא קיים. הבחירה האחרונה במשחק פשוט דבילית. מרגיש כמו ירידה לעומת המשחק הראשון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.