פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים שלום לכולם!לאחרונה רכשתי מניופאן טלוויזיה גרונדינג 32". כאשר פתחתי את הטלוויזיה גיליתי שבר במסך.יצרתי קשר עם השירות של ניופאן ובאופן מפתיע הם מסרבים לקחת אחריות על כך.לא עברו 14 יום ממעמד הרכישה והקרטון בו הגיע הטלוויזיה היה ממש קרוע ומלוכלך.כרגע נשארתי עם חור בכיס ומסך שלא עובד \:שלחתי תלונה לפניות הציבור אבל אני לא יודע עד כמה זה יעזור.הצעות למישהו?
פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים לצלם את המסך ואת האריזה, לשלוח מכתב בדואר רשום למי שאחראי על האחריות, ולהתריע בהליך נקיטת אמצעים משפטיים.הכל צריך להיות מתועד, במידה ולא מחזירים לך תשובה תוך 10 ימים, פתח תיק תביעות קטנות, חבל לחכות עם זה יותר מדי.
פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים מחבר ההובלה הייתה של ניופאן. הגיעו שני מובילים מטעמם.שאלתי אותם מה לגבי האריזה שנראתה נורא!הם טענו כי יש לי אחריות ואם המסך לא תקין ניתן לפנות לשירות ויחליפו לי אותו במידה ויש תקלה.מה שהם לא סיפרו שאין אחריות על נזק פיזי. כל זה מצטרף לסלוגן " ניופאן שמות גדולים אחריות גדולה" בינתיים זה לא תואם למציאות. התקשרתי לפניות הציבור וגם שלחתי אימייל.אגב לא הייתי אמור לחכות לטכנאי שיפתח ואו יתקין את המוצר..המוצר נקנה ללא התקנה בבית הלקוח. נערך 2013 בספטמבר 312 שנים על-ידי warllock
פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים אם ההובלה היתה של ניופאן הרי שסביר שהאחריות צריכה להיות עליהםאתה בבית רק פתחת את האריזה
פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים מחבר להלן ההשלכות: 1. תלונה במועצה הישראלית לצרכנות. 2. מכתב התראה מעו"ד עם אישור מסירה בדואר רשום. 3.הגשת תביעה בבית הדין לתביעות קטנות. הערות: 1. תודה רבה לכל מי שכתב, המליץ וייעץ זה כיוון אותי לדרך הנכונה. 2.הזכרתם לי שוב כמה הפורום הזה איכותי . 3.שנה טובה וחג שמח לכולם!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.