עבור לתוכן

מה מכסה האחריות של דל במסך כמו ה-2412?

Featured Replies

פורסם

לא מצאתי בשום מקום באתר של דל או אצל משווק של המסכים התייחסות לאחריות שהחברה נותנת.

מישהו יודע להגיד מה התקנון לגבי מספר פקסלים שרופים שמצדיק החלפת מסך?

אני מכיר את האפשרות לפתוח את המסך בחנות אבל זה לא מונע הופעת פיקסלים כאלו יום אחרי הקניה.

בנוסף, יש התייחסות לנושאים כמו זליגת אור?

פורסם

זה כתוב בספר ההוראות

פיקסלים מתים : עד ארבעה שחורים או אחד בהיר.

זליגת אור: אתה צריך לשלוח להם כמה תמונות. ממה שהבנתי הם די קלים בנושא

זהירות: שירות הלקוחות לא נמצא בישראל וומעבר לכך שלא תשמע כלום אתה גם תגלה שהעברית/ אנגלית שלהם נוטה לחסר אז תצטרך להיות סבלני.

כמו כן, אתה חייב לשמור על מספר הזמנה אחרת הם לא יתנו לך כל מענה.

כמו כן הם לא מתחייבים להחליף בחדש או באותו דגם כלומר יש מצב שתקבל מחודש או דגם חדש יותר (שמעתי על מקרים שהחליפו גם במסך גדול יותר)

- - - תגובה אוחדה: - - -

זה כתוב בספר ההוראות

פיקסלים מתים : עד ארבעה שחורים או אחד בהיר.

זליגת אור: אתה צריך לשלוח להם כמה תמונות. ממה שהבנתי הם די קלים בנושא

זהירות: שירות הלקוחות לא נמצא בישראל וומעבר לכך שלא תשמע כלום אתה גם תגלה שהעברית/ אנגלית שלהם נוטה לחסר אז תצטרך להיות סבלני.

כמו כן, אתה חייב לשמור על מספר הזמנה אחרת הם לא יתנו לך כל מענה.

כמו כן הם לא מתחייבים להחליף בחדש או באותו דגם כלומר יש מצב שתקבל מחודש או דגם חדש יותר (שמעתי על מקרים שהחליפו גם במסך גדול יותר)

פורסם

יש להדגיש שמספר ההזמנה מופיע על הקופסא (?WTF) של המסך. תשמור אותו למקרה הצורך.

פורסם

לגבי הזליגות אור לא יעשו לך שום בעיה ויחליפו בלי בעיה (לי החליפו בלי בעיה פעמיים למסך חדש) אך קח בחשבון שכל מסך סובל מזה בצורה כזו או אחרת.

פורסם

יש פה בפורום דומגאות עם זליגה. יש לי בבית מסך כזה גם עם זליגה אפסית (להבדיל מהמסך שאני משתמש בו כרגע)

זה הכל עניין של מזל ומי מרכיב את המסך שלך

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים