פורסם 2013 בספטמבר 112 שנים http://www.techspot.com/review/706-splinter-cell-blacklist-benchmarks/המשחק כבד למדי, עם AA המשחק בכלל הופך להיות מאד כבד (ה - HD7970 מתקשה כבר ב - 1920X1200). נערך 2013 בספטמבר 112 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2013 בספטמבר 112 שנים מעניין אם זה משפר את איכות הנראות של המשחק באופן משמעותי.שמתי לב שאפילו לא התקנתי זמן רב דרייברים של הכרטיס מסך, אולי זה באמת ישפר ביצועים.
פורסם 2013 בספטמבר 112 שנים מחבר אצלי על 1200P הכל על אולטרה כולל MSAA X4 +AF X16 כולל AO AND ABAO+ יש לי ממוצא של 55 עד 60 FPS , איך בגרף שבאתר הזה : http://www.techspot.com/review/706-splinter-cell-blacklist-benchmarks/page4.html הם מקבלים עם כרטיס 7970 רק כ40FPS?
פורסם 2013 בספטמבר 212 שנים הכי כייף שאי אפשר לשמור כל רגע.. לי נגיד ב-dishonored, אני כל 5 שניות לוחץ על F5.. ככה שבכלל אני לא נהנה מהמשחק
פורסם 2013 בספטמבר 212 שנים הצחקת אותי. ה-משחק התגנבות של כל הזמנים הוא ללא ספק סדרת thief. לכל המשחקים שיצאו עד היום היתה אפשרות לשמור באופן מיידי.כנ"ל לגבי כל משחקי splinter cell הראשונים.יש אכן סיבה טובה למה אין אפשרות לשמור מתי שבא לך - מכיון שהמשחק הוא פורט מקונסולה.סביר להניח שהמשחק החדש בסדרת thief יהיה גם הוא עם נקודות שמירה מוגדרות מראש מאותה סיבה.בעיניי, לפחות, זה באמת מוריד מאיכות המשחק, כמו שאורןאורן טוען.שיחקת בקודם? כי גם בקודם לא היה אפשר לשמור מתי שבא לך...תחשוב שיש לך משימה , ואתה צריך לעבור מספר קבוצות של אנשים , אז אם אחרי כל קבוצה תוכל לשמור , אז זה משעמם , מכיוון שיחסית קל לא למות אחרי קבוצה אחת , אבל אם כמו במשחק הזה , יש שמירה אוטומטית אחרי מספר קבוצות , אז זה הרבה יותר מאתגר....זה כמו האלה שרוצים לשמור במשחקי אסטרטגיה כמו heroes או ra כל שנייה , ואז אם הם מפסידים הם יכולים לחזור לאותה נקודה לפני , אבל אז אין משמעות לאסטרטגיה...פה זה לא כל המשחק , אבל האפשרות לשמור רק בנקודה מסוימת מוסיף לחוויה.
פורסם 2013 בספטמבר 212 שנים דווקא Far Cry היה מבוסס נ"ק שמירה (היה איזה hack בשביל שמירה ידנית וזה התווסף באופן רשמי אולי בגרסה 1.4 האחרונה).עד היום אף משחק FPS לא התעלה עליו לדעתי, משחק ענק.גם לדעתי כל הטענות נגד שמירה ידנית מגוכחות, האופציה הזאת חייבת להיות ומי שלא רוצה להשתמש בה שלא ישתמש (כאילו זה צ'יט או משהו כזה...) נערך 2013 בספטמבר 212 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים שחקתי כמה שעות משחק ממש טוב בסדרה אבל בנתיים לא חזרתי לזה אני חושב שבאמת בגלל הנקודה המתסכלת שבזמן ששחקתי כל שלב חזרתי לפחות 4 - 5 פעמים עד שהצלחתי ככה שזה קצת מתסכל אבל אין תלונות כי הוא עשוי טוב אבל צריך להיות במצב רוח מתאים לשחק בזה ולא להתעצבן יותר מידיהיו צריכים לשים צקפויינטס יותר קרובים השלבים ארוכים מאוד אתה יכול ללכת אחורה איזה 20 דקות בגלל טעות של לחיצה מוטעית בנתיים התקנתי ריימנד לגנדס וזה משחק ממש כיף אז אני יותר שם
פורסם 2013 בספטמבר 312 שנים אני יכול להגיד שבהיטמן אבסולוט הם עשו את זה בצורה נבונה.מצד אחד, השמירות רחוקות לא פחות מהמשחק הזה, אך עם זאת, יש מקומות במשימות, למשל מאחורי מדרגות, בחדר מבודד,אפשרות של סימן שעולים עליו ואז זה שומר לך את הנקודה לשם, כך שאם תמות תתחיל משם.זה מצד אחד מאפשר את כל מה שהרוב רוצים - שמירות יותר צמודות אחת לשניה ומצד שני, קצת צריך "לחקור" את הסביבה כדי למצוא אותם...אני לרוב משחק כשאני יחסית עייף ולא מרוכז, שאין לי כוח לעבוד במחשב, אז אני מפעיל את המשחק... אבל אז אני מת די בקלות (על קושי 'ריאליסטי')ולפעמים זה על שטויות כמו מוקש שלא ראיתי, לחצתי על מקש אחר וכו'....
פורסם 2013 בספטמבר 512 שנים משחק ממש טוב , אם אתה נהנה ממשחקים שדורשים סבלנות , אתה לא תהנה מרצף של headshots כי זה לא משחק fps טיפוסי אבל בהחלט התכנון וההתגנבות מכניסים אותך לאווירה ומספקים ריגוש משלהם - לא פראייר בכלל המשחק הזה !וכן השמירות האוטומטיות אכן רחוקות במיוחד במשימות הצדדיות אבל אני עדיין נהנה לחזור עליהם גם אם זה עוד חצי שעה - עוד חצי שעה של תענוג מה רע ?עוד דבר מגניב ששמתי לב אליו זה שהם די השקיעו בדינמיות של האוייב , אם נפסלת ואתה חוזר על קטע מסוים , אז לי יצא לחזור על אותו קטע 5 פעמים ובכל 5 הפעמים האוייב שינה את המסלול שלו לגמרי ז"א כל פעם שהתחיל הקטע התנועה שלי הייתה חייבת להיות שונה ולא אותו דבר וזה אחלה.
פורסם 2013 בספטמבר 512 שנים כן בדיוק..גם לי זה קרה. במקום שלמשל שני אנשים יעצרו וידברו הם המשיכוולמרות שעשיתי להם רעש, הם התעלמו... זה היה די מפתיע...אבל זה טוב כי זה מאתגר.
פורסם 2013 בספטמבר 712 שנים להבדיל - בהיטמן - הכל היה מתוסרט ברמה מדוייקת מאוד. כאילו ההתנהגות של האוייבים תמיד אותה הדבר.
פורסם 2013 בספטמבר 812 שנים הכוונה היתה שכל פעם שאתה מת, כלומר נכשל במשימה, הם מתנהגים קצת שונהכדי לא להקל עליך, כי נגיד הגעת לנקודה מסוימת ומתת, אז כביכול אתה יודע את ההתנהגות שלהםוזה ילך לך הרבה יותר קל.. אבל לא, הם משנים את המיקומים שלהם, התגובות וכו'ככה מה שעבד לך לפני שמתת לא בהכרח יעבוד לך כרגע.
פורסם 2013 בספטמבר 812 שנים כן, אולי לא הייתי ברור, קיצרתי יותר מדי.. פשוט ככה זה 'מאתגר' כי מה שאתה מתכנן בכל פעם שאתה מת לא יהיה תקף (בהכרח) בפעם הבאה. אז זה מקשה עליך וזה דווקא כן מעניין יותר למרות שלעיתים יותר "קשה" כי פתאום מתעלמים ממך ואתה לא יכול להרוג אותם בשקט.. אז אתה מדלג עליהם כרגע ואולי אחר כך הם יפתיעו אותך... אגב, לא יודע, אבל לא התעמקתי יותר מדי לפני כל משימה ברכישת נשקים ושדרוגים איכשהו לא ראיתי את אופציה השדרוגים (למשל לשדרג את הפיסטול ולהוסיף לו כמה דברים) סיימתי את המשחק עם הנשקים הרגילים בעעע... יכולתי להקל על עצמי הרבה יותר עם שדרוגים טובים כמו כוונת, לייזר וכאלה וכמובן על הגאדג'טים שיש...כמו מצלמה, לא השתמשתי בזה פעם אחת אפילו....
פורסם 2013 בספטמבר 812 שנים מצלמה עם גז מרדים... להיט . מרדים אותם בשלשות ומקבל יותר מפי 3 ניקוד של ghost
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.