טמפ' בבדיקה עבור I5 4670K + Mugen 3 rev B ללא המהרה - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טמפ' בבדיקה עבור I5 4670K + Mugen 3 rev B ללא המהרה


ramivei

Recommended Posts

שלום, רכשתי מחשב עם הקירור והמעבד הנ"ל ומארז raidmax seiran black והוא נקנה והורכב בTMS (ראיתי שהוא פופלארי בקרב משתמשי הפורום. בעת שימוש בintel burn test עם 10 מחזורים סטנדרטיים אני מקבל טמפ' של 85 וכ82 בשני (אני משתמש בspeedfan כדי לראות את הערכים) מעלות באחד המעבדים. אני מדגיש, לא עשיתי או משהו מיוחד. רק הגדרתי בביוס שהמאוררים ירוצו על מקסימום (אמרתי שנתחיל ממקסימום ואם יש מקום למשחק אז נרד). משיחות עם חברים למשחק ואנשים אחרים שיש להם מערכות דומות נראה שהטמפ' הללו גבוהות מדיי וקרובות יותר למה שמקבלים בשימוש עם הרדיאטור הרגיל שבא עם המעבד. אני מודע לכך שלא אגיע לטמפ' הנ"ל בעת משחק / עבודה רגילה. ומאידך, השקעתי עוד 200 שקל בגוף שנראה שלא משנה יותר מדיי. רציתי לשאול האם טמפ' אלו הגיונות לשילוב הנ"ל? ואם לא מה יכולה להיות הבעיה? אני חושב שאולי לא הרכיבו טוב את גוף הקירור / לא הניחו היטב משכה תרמית / השתמשו במשכה תרמית שלא שווה הרבה. מה דעתכם? נ.ב משום מה הממשק החדש לא מאפשר לי לרדת שורה ולפיכך הכל רשום כשורה אחת ארוכה. עמכם הסליחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום שוב, ביצעתי את הבדיקה בעצתך וראיתי כי הטמפ' של הליבות מגיעות ל100 מעלות צלזיוס! והפסקתי. מצורפת התמונה. בדיקה זו רק מגבירה את החשש שלי שמא המערכת הורכבה לא טוב. מה דעתכם? לגבי האם גוף הקירור חם. אתה מתכוון לפתוח את המחשב ולגעת? כי כרגע אין לי ממש זמן לזה. אולי בערב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום חברים, גיליתי מספר דברים. 1 - אמנם כל ההגדרות בBIOS היו על AUTO אבל לאחר שהחזרתי להגדרות אופטימליות מתח הVCORE ירד מ1.2004 ל1.14. 2- גוף הקירור קר למגע! נגעתי הן בקצוות האלומיניום של מוטות הנחושת והן בחלקים שונים ברדיאטור ונראה כי הוא קר. קודם לבדיקות האחרונות צלצלתי למוכר בחנות שאמר לי דבר כזה. המעבדים מהסדרה הזו (הניוול) עולים לטמפ' גבוהות עקב בעיה של אינטל וזה בכלל לא קשור למה שאתה עושה. מומלץ כי תוריד את המתח וכך תפתור את הבעיה. זה נשמע לי קשקוש כי בכתבה הזו - http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/desktop-pc/3450112/pc-specialist-vanquish-912-intel-haswell-pc-review/ תחת אותה הבחינה מתקבלות טמפ' של מקסימום 83 מעלות ואילו אצלי (גם אחרי הירידה במתח) יש 90. אני גם מניח שמשום שאין מידע נוסף וזו ביקורת על מעבד השתמשו בקירור שבא עם . נכון להיום אני תקוע עם מעבד שמיועד להמהרה אבל ללא יכולת לבצע אותה בגלל טמפ' גבוהות כבר עכשיו במבחנים. מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות ענתה לי קודם (לפני הבדיקות הנוספות) וניתן לראות את תגובתם מעלה. אני מחפש טיעונים כנגד. הם גם טענו שמעבד שעולה ל100-110 מעלות צלזיוס זה נורמאלי (בסטרס) ואני מחפש נימוקים / סימוכין מדוע לא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

80+ מעלות עם הקירור שלך זה לא בדיוק סביר גם לא מסיבה של "מעב דמתחמם עם בעיה מאינטל" כמו כן זה שגוף הקירור קר רק אומר שאולי יכול להיות בעיה בהתקנה של הקירור, הוא לא מהודק וכו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפעיל בדיקת מאמץ תוך כדי שאתה מפעיל לחץ מתון על הקירור (לכיוון המעבד). אם עדיין הקירור נשאר קר, כנראה שהחיישן דפוק.

על איזה חיישן מדובר? אם גוף הקירור יתחיל להתמם מה זה אומר? שלא הונחה משכה כראוי? והאם אני יכול להרוס ככה משהו (המעבד שנמצא מאחורי כל הסיפור למשל, אני מניח שהאריזה לא אמורה לעמוד במאמצי לחיצה נכבדים).

מה לומר למומחה מTMS שטוען שזה מצב תקין והמעבדים האלו חמים על חשבון הביצועים הגבוהים שלהם? נשמע כאילו הוא מתכוון לנסות לנפנף בכוח. חשבתי לנסוע לחנות עם המחשב ולדרוש שיפתחו אותו אבל זה דורש ממני להפסיד ימי עבודה בקיץ ולשלם לא מעט דלק על הנסיעה לנתניה.

תודה רבה על העזרה, אני מקווה שאוכל להנות בסוף מהמחשב הזה כי עכשיו זה בעיקר טעם מר בפה :s0927: ממחשב שהשקעתי בו לא מעט וקיויתי ליותר מהחנות המומלצת.

רמי

- - - תגובה אוחדה: - - -

ביצעתי את הבדיקה, גוף הקירור עדיין קר. נשאלת השאלה האם לא לחצתי חזק מספיק (הוא מורכב בסה"כ מהמון צלעות דקות שאינני רציתי לשבור ולכן לחצתי על מכסי הצינורות שאמורים לעמוד במאמץ יותר בקלות).

למרות זאת, החיישנים עדיין מגיעים ל86.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...