חוסר הפעילות שלי - גרג - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוסר הפעילות שלי - גרג


Greg#

Recommended Posts

מה המצב חבר'ה, טוב אין צורך להציג את עצמי, כולכם מכירים אותי.. כולכם יודעים שאני ממקימי הקהילה, ומישהו שבאמת רוצה לתרום ולהרים את קהילת הקוד בארץ. אני לא פורש, אני פשוט ממש מדלל בפעילות שלי, כי מה לעשות כך החיים כיום. אני מתחבר בכל יום לטימספיק ושמח לעזור לכולכם ואוהב את כולכם. אבל יצא ככה שבכלל הייתי אמור להתגייס כבר ב22.7, ודחו לי את הגיוס ל18.11, ככה שעכשיו אני במרתון להספיק, להרוויח כסף, להתאמן, לצאת, לחגוג, ועוד ;). והטימספיק והקהילה איכשהו נדחקים לצד. אבל בכל זאת הקהילה תמיד חשובה לי וגם בזמן שאני לא מחובר אני חושב על כל מיני דברים שקשורים לקהילה, וכולם יודעים שתמיד אפשר לפנות אליי ולדבר איתי גם אם אני AFK, תשאירו הודעה אני חוזר לכולם. (אם זה עניין חשוב ולא סתם דבר טיפשי).

+ אני גם לומד לפסיכומטרי חוזר חחח ככה שאני עמוס לגמרי.

+ אני רוצה להגיד להרבה מכם משהו, כמובן שהקהילה היא דבר חשוב וכיפי, אבל, באמת שלא תטעו זה לא העדיפות הראשונה בחיים. אני יודע שלהרבה מכם זו לא באמת העדיפות הראשונה לכולם יש חיים מעבר. אבל הרבה כנראה באמת שמו לב וחושבים שבגלל חוסר הפעילות שלי אני לוקח הכל ב"איזי" ואני וותרן בעונשים. אבל לא, תמיד הייתי ככה, כי בסופו של דבר הקהילה היא דבר כיפי ומהנה, ולא דיקטטורה שוטפת זו לא רוסיה הקומוניסטית. הקטע זה שבאמת יהיה כיף, נכון שזו קהילה שברובה בנויה מילדים ויש הרבה בלאגן אבל אני לא יכול להיות קשוח ולהכנס בכולם ולחלק לכולם באנים, אז אם אתם רואים שאני מוותר למישהו זה לא כי אין לי זמן או משהו, זה כי אני רוצה שיהנו :).

+ חברים, חלק כאן מסתלבטים על אנשים ודברים כאלה אני יודע שזה לא קשור לחוסר הפעילות שלי, אבל אל תהיו מסכנים, תהיו גברים תדברו עם כולם בגובה העיניים, גם אם הם קטנים וגם אם הם גדולים מכם. וכמובן לכבד בעלי גישות.

בקיצור, אני כאן אבל לא כאן, פשוט מבהיר לכולם :). תמיד רוצה את הטוב ביותר לקהילה.

אז יאללה בואו נשחק איזה גאטר ;).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...