Eve Online - הקרב על 6VDT-H - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Eve Online - הקרב על 6VDT-H


Googleness

Recommended Posts

למי שלא מכיר Eve Online הוא משחק MMO מסוג אחר שרץ כבר למעלה מ10 שנים רצוף (הגרפיקה והמשחקיות התעדכנו כמובן :yelclap: ) ומדובר במין ציביליזציה של שחקנים בחלל כאשר יש כמה נקודות מפתח שמבדילות את המשחק ממשחקים אחרים,

1. כל הציוד, החלליות ושאר הדברים במשחק מיוצרים על ידי השחקנים עצמם.

2. מותר לעשות הכל במשחק: לשקר, לרמות, לגנוב, להטריד והכל חוקי לגמרי.

3. אם פוצצו לכם את החללית איבדתם אותה , לכל צעד יש משמעות במשחק.

בקיצור לאחר החבילת הרחבה האחרונה ('אודיסיאה') השתנתה מערכת כריית המחצבים מ'ירחים' והמערכת הנ"ל אשר הייתה לא ייחודית עד כה הפכה לסלע מחלוקת בין מספר 'בריתות' (בהמרה למינוח MMO מצוי 'ברית' היא איחוד של עשרות גילדות שונות בתוך עולם המשחק ומונה אלפי שחקנים) כאשר TEST אשר שולטת במערכת החליטה להגן עליה ועל התחנת החלל שהם בנו שם בצעד אחד אחרון והביאו ציי ענק למקום, מנגד CFC החליטו לכבוש את המערכת והביאו ציי ענק משלהם.

כל השתשלות הקרב עם תמונות: http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/battle-for-6vdt-h/

מה תגידו, אפילו דווח בכלכליסט: http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3608797,00.html

מספרים,

בסך הכל ברגע השיא היו בתוך המערכת 4070! שחקנים בו זמנית. בכך נשבר השיא הקודם של 3015 ומדובר בקרב הגדול ביותר אי פעם בEVE ובקרב החלל הגדול ביותר אי פעם בהיטוריה של משחקי המחשב.

מתוכם 2951 חלליות הושמדו! עכשיו כדי להפנים מה זה אומר,

בEve ברגע שחללית הושמדה היא הלכה קפוט וצריך לבנות או לקנות חללית חדשה. כמו כן יש קנה מידע לביצוע הערכת שווי כפסי בדולרים של ציוד במשחק.

הדבר היחיד שאפשר לקנות בכסף אמיתי הוא PLEX שזה כרטיס של 30 יום במשחק שמה שמבדיל אותו ממנוי רגיל הוא שניתן לסחור ברכטיס הזה בתוך המרקט של במשחק עם שחקנים אחרים (בכסף של המשחק ISK) כרגע הקנה מידה הוא 530 מיליון ISK = לPLEX שהוא 19.90 $ אמריקאי. רוב החלליות שהושמדו היו שוות באיזור ה20-40$ רק לבסיס שלהן בלי הציוד עליהם וגם ממה שדווח הושמדה חללית Capital נדירה ששווה כמה אלפי דולרים אם נבצע את ההמרה.

היופי בכל הסיפור הזה הוא שלא מדובר באירוע שנוצר מראש על ידי החברה שמפתחת את המשחק אלא באירוע שהשחקנים יזמו והפעילו לבד מתוך מטרה פוליטית וכלכלית שלהם במשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...