עבור לתוכן

הצטרפתי לחבילת אינטרנט 100 מגה עם תשתית של הוט וספק בזק בנלאומי , ההתקף לב קרב ובא.

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אוקיי אני אעדכן בקצרה מה קרה . יומיים לפני שהטכנאי הגיע האינטנט הסתדר , מינימום מהירות משהו כמו 70 מגה , מאוד מרוצה , בכל אופן שהטכנאי הגיע ניסיתי להסביר לו מה הייתה הבעיה בגלל שאין לו מושג מה זה Ping או איבודי מידע , אז השלמתי עם העובדה שלטכנאי החביב אין ידע אפילו קלוש באינטרנט , הצעתי לו קפה ושלחתי אותו לדרכו , בינתיים האינטרנט 4 ימים רצוף עובד חלק , אני מרוצה כל עוד ישאר ככה.

  • תגובות 41
  • צפיות 7.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

70 מגה בבדיקת תשתית על קו של 100 זה עדיין לא תקין.

אם הטכנאי לא מבין כלום, שיקרא לטכנאי ראשי.

אאל"ט כך הם עובדים, שולחים את הטכנאי הזוטר, ואם הבעיה לא מסתדרת הם שולחים את הטכנאי הוותיק, ואם הבעיה לא מסתדרת הם שולחים את הטכנאי הראשי.

זה שאתה מוכן לקבל מצב בו 70 הוא תקין, רק פוגע באמינות שלך מול הוט, ומאפשר להם להתחמק ולהעביר אשמה אליך.

היתה לי בעיה פעם שהיו צריכים לשלוח שלושה טכנאים אלי עד שהסתדר.

מבחינתם כל הבדיקות היו תקינות, והייתי צריך להילחם איתם כדי להגיע לפיתרון.

בסוף מה היתה הבעיה? הטכנאי הראשון שהגיע כדי לסדר בעייה עם מודם, החליף למודם אחר והשאיר את השנאי של הקודם שאינו 100% מתאים.

מה שגרם לתופעות מוזרות חריגות ונדירות שקשה להוכיח כי הם מתרחשות לאורך השימוש ולא מיד.

הטכנאי שהגיע אחריו לא מצא כלום, וסרב להחליף לי מודם.

אחרי שעשיתי סדרת בדיקות עם ציוד שונה, והגעתי למסקנה שזה 100% לא קשור לציוד שלי,

רק ההתעקשות שלי על טכנאי בכיר תוך כדי אמונה בצדקתי, והפצרות שלי שיחליף מודם שוב! רק כדי להיות בטוח שזה לא הבעיה, הביאה במקרה!! לאיתור הבעיה.

פורסם
  • מחבר
70 מגה בבדיקת תשתית על קו של 100 זה עדיין לא תקין.

אם הטכנאי לא מבין כלום, שיקרא לטכנאי ראשי.

אאל"ט כך הם עובדים, שולחים את הטכנאי הזוטר, ואם הבעיה לא מסתדרת הם שולחים את הטכנאי הוותיק, ואם הבעיה לא מסתדרת הם שולחים את הטכנאי הראשי.

זה שאתה מוכן לקבל מצב בו 70 הוא תקין, רק פוגע באמינות שלך מול הוט, ומאפשר להם להתחמק ולהעביר אשמה אליך.

היתה לי בעיה פעם שהיו צריכים לשלוח שלושה טכנאים אלי עד שהסתדר.

מבחינתם כל הבדיקות היו תקינות, והייתי צריך להילחם איתם כדי להגיע לפיתרון.

בסוף מה היתה הבעיה? הטכנאי הראשון שהגיע כדי לסדר בעייה עם מודם, החליף למודם אחר והשאיר את השנאי של הקודם שאינו 100% מתאים.

מה שגרם לתופעות מוזרות חריגות ונדירות שקשה להוכיח כי הם מתרחשות לאורך השימוש ולא מיד.

הטכנאי שהגיע אחריו לא מצא כלום, וסרב להחליף לי מודם.

אחרי שעשיתי סדרת בדיקות עם ציוד שונה, והגעתי למסקנה שזה 100% לא קשור לציוד שלי,

רק ההתעקשות שלי על טכנאי בכיר תוך כדי אמונה בצדקתי, והפצרות שלי שיחליף מודם שוב! רק כדי להיות בטוח שזה לא הבעיה, הביאה במקרה!! לאיתור הבעיה.

אתה צודק 100% , בתור נציג תמיכה לשעבר בהוט אני יודע איך העניין של הטכנאים עובד ושרק אחרי 3 טכנאים שולחים ראש צוות , אבל כנראה שרק ככה זה עובד כי כששאלתי את הנציגה בנוגע למהירות היא אמרה לי בפרוש "בין 60 ל100 מגה זה תקין , כי החבילה שלך זה עד 100 מגה ולא 100 מגה [ד"א אם תכנס לאתר של הוט או תראה שלטי חוצות תמיד יהיה כתוב עד 100 מגה , יחי ההבדל הקטן]) אבל מה אני יכול כבר יכול לעשות? לבזק יש רק 30 מגה באזור שלי והמחיר אפילו יותר גבוהה מה100 מגה שאני משלם להוט , אני יודע שבתור לקוח אני לא אמור להתפשר אבל אני מרגיש שאין לי עם מי לדבר בנוגע לדבר.

בכל אופן אני כבר הבנתי שהדרך היחידה לא לחטוף התקף לב מחברות תקשורת זה פשוט לקבל את המציאות , אי אפשר להאשים אותי שאחרי כל כך הרבה מלחמות איתם לבסוף נכנעתי.

פורסם
לפי תמונת המסך שלך מ-HOTBOX רואים בבירור אלפי ועשרות אלפי שגיאות על הקו. המשמעות היא כבל לא תקין, חיבור פיזי רופף וכד'. הבעיה שלך היא בוודאות לא בספק האינטרנט אלא ב-HOT. אתה צריך להתעקש על טכנאי. ב-HOT אין שום בעיה לקבל 100/2 גם כאשר יש עומס של גולשים. אני גר בבניין עם עשרות מחוברים ל-HOT ומקבל 100/2 בכל שעות היממה.

מומחה רשתות אומר שיש ראיות לאיכות ירודה של שידור.

מה צריך יותר מזה?

פורסם
  • מחבר
מומחה רשתות אומר שיש ראיות לאיכות ירודה של שידור.

מה צריך יותר מזה?

עצבים בריאים וקור רוח

פורסם

תפוס אותם עם Q, תקפיץ אותם לאוויר עם E, תפציץ אותם עם R, ואז תרדוף אחריהם עם W ותרביץ בהם מכות.

פורסם

אני לא מבין איך אתה מרוצה מ-70 מגה, בהוט דווקא הטכנולוגיה כן מסוגלת לתת 100 מגה יציב לתשתית אז למה לא להתעקש על זה? אתה לא מנוי בחבילת TOP כמו בזק,אצלי לקח ביקורים של הרבה טכנאים עד שהיום יש לי 102 מגה יציב 24\7 כל הזמן אני יספר איך גרמתי להם לסדר את זה: כל פעם שהגיע טכנאי דרשתי ממנו להחליף חלק מסויים עד שהחליפו בסוף את הכל, זה התחיל מכבל למודם, ואז מפצל, ואז מפצל ראשי ומגבר ואז טכנאי תשתיות הגיע ושם מנחת על המגבר של הארון השכונתי במיוחד לקו שלי, עוד טכנאי הגיע והחליף את הראשים(שהיו עם קורוזיה) של הכבל תשתית העבה לבית שלי בחדשים, עוד טכנאי בא והחליף מודם, לבסוף אחר התעקשות ושהכל חולף הצלחתי למקסם את התקשורת שלי למה שהתשתית שלי יכולה לספק.

פורסם
  • מחבר
אני לא מבין איך אתה מרוצה מ-70 מגה, בהוט דווקא הטכנולוגיה כן מסוגלת לתת 100 מגה יציב לתשתית אז למה לא להתעקש על זה? אתה לא מנוי בחבילת TOP כמו בזק,אצלי לקח ביקורים של הרבה טכנאים עד שהיום יש לי 102 מגה יציב 24\7 כל הזמן אני יספר איך גרמתי להם לסדר את זה: כל פעם שהגיע טכנאי דרשתי ממנו להחליף חלק מסויים עד שהחליפו בסוף את הכל, זה התחיל מכבל למודם, ואז מפצל, ואז מפצל ראשי ומגבר ואז טכנאי תשתיות הגיע ושם מנחת על המגבר של הארון השכונתי במיוחד לקו שלי, עוד טכנאי הגיע והחליף את הראשים(שהיו עם קורוזיה) של הכבל תשתית העבה לבית שלי בחדשים, עוד טכנאי בא והחליף מודם, לבסוף אחר התעקשות ושהכל חולף הצלחתי למקסם את התקשורת שלי למה שהתשתית שלי יכולה לספק.

זה תהליך ארוך שאין לי כוח אליו כרגע , אבל הרעיון שאני אקבל את מה שאני משלם עבורו ממש מפתה אני חייב לציין (אפשר לא להיות ציני אחרי כל זה?) , אני אולי אעשה את זה כשיהיה לי זמן פנוי , פשוט כבר התחלתי להאמין שהם לא באמת מסוגלים לספק 100 מגה.

פורסם

הבעיה שלך שאתה חושב גם 70 זה תקין, ושלבקש 100 זה חמדנות או משהו.

כשהמציאות היא שה70 לא נובע מחוסר עודפי נפח, אלה מתקלות לאורך הדרך.

תקלות שיכולות לגרום ליותר מהגבלות על תעבורה מקסימלית.

לשבש מידע, לפגוע בפינגים, וכל מיני הפתעות אחרות שיכולות לבוא ולהיעלם בהתאם לתנאים משתנים על אותה איכות תשתית גבולית.

אני לא הייתי מוכן לקבל כזאת תשתית, וגם Toirian לא היה מוכן לקבל כזאת תשתית, ועוד רבים אחרים שלהם היתה בעיה בתשתית וסודרה אחרי שהתעקשו.

עכשיו אתה צריך להחליט אם אתה מוכן לקבל כזאת תשתית או לא, ולהפסיק להתקפל כמו נמושה בכל פעם שמגיע טכנאי שלא יודע מה זה פינג ועושה קולות של עז.

פורסם
  • מחבר
הבעיה שלך שאתה חושב גם 70 זה תקין, ושלבקש 100 זה חמדנות או משהו.

כשהמציאות היא שה70 לא נובע מחוסר עודפי נפח, אלה מתקלות לאורך הדרך.

תקלות שיכולות לגרום ליותר מהגבלות על תעבורה מקסימלית.

לשבש מידע, לפגוע בפינגים, וכל מיני הפתעות אחרות שיכולות לבוא ולהיעלם בהתאם לתנאים משתנים על אותה איכות תשתית גבולית.

אני לא הייתי מוכן לקבל כזאת תשתית, וגם Toirian לא היה מוכן לקבל כזאת תשתית, ועוד רבים אחרים שלהם היתה בעיה בתשתית וסודרה אחרי שהתעקשו.

עכשיו אתה צריך להחליט אם אתה מוכן לקבל כזאת תשתית או לא, ולהפסיק להתקפל כמו נמושה בכל פעם שמגיע טכנאי שלא יודע מה זה פינג ועושה קולות של עז.

צודק לגמרי , אני אעשה את זה ואעדכן אתכם , בדיעבד אני חושב שהייתי צריך להתחיל את הטיפול בתקלה דרך פוסט בעמוד שלהם בפייסבוק , כנראה שרק ככה עניינים זזים היום.

פורסם
צודק לגמרי , אני אעשה את זה ואעדכן אתכם , בדיעבד אני חושב שהייתי צריך להתחיל את הטיפול בתקלה דרך פוסט בעמוד שלהם בפייסבוק , כנראה שרק ככה עניינים זזים היום.

זאת הדרך הכי טובה

פורסם

הם בהחלט עונים דרך הפייסבוק וזאת דרך טובה לפנות אליהם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים