עזרה בחיפוש שרת לקנייה לFTB. - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בחיפוש שרת לקנייה לFTB.


Guy950

Recommended Posts

שלום,

חבריי ואני רוצים לשכור שרת לקראת יציאתו של חבילת המודים Feed the beast החדש שהולך לצאת לMinecraft.

למישהו יש נסיון עם שכירת שרתים, מלבד המחיר ומיקום השרת, מה עוד עליי לבדוק? תעבורה? נפח?

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FTB כיום זה launcher לכמה packs של מודים לminecraft. לרוב כל הpacks כוללות רק מודים שהם קיבלו אישור להשתמש בהם.

היום הגרסה הנפוצה היא FTB 1.47 Ultimate ויש גם 1.52 beta וכיום הגרסה הכי חדשה היא 0.8 אבל הם משחררים אותן די מהר בזמן האחרון.

מבחינת שרת FTB אתה צריך הרבה 2GB+ לרוב 4GB זה מאוד תלוי במספר המשתמשים וכמה אתה מעמיסים עליו. אני לא קניתי שרתים אבל אני צופה בהרבה streamers של FTB על twitch . הם לרוב משתמשים בספק שרתים זה או אחר וחלקם מקבלים אותם בחינם בשביל לקדם את החברה שנתנה להם את השרת. מה שחשוב בשרת זה לא רק יציבות אלא גם תמיכה. אתה גם צריך לדעת איך להגדיר את השרת ולהתקין כל מני mods מהצד של השרת בשביל הגנות וכל מני דברים.

אני חושב שרוב הספקי שרתים באירופה נותנים unlimited bandwidth או משהו גדול מספיק. בגדול חלק מהאנשים שאני מכיר קונים/מקבלים שרת מmcprohosting ולפי מה שהבנתי התמיכה שם טובה וגם השרתים די יציבים. למישהו שאני צופה בו מדי פעם שקוראים לו silentnight18 , יש שרת של vpscraft.net הוא טוען שהם טובים ויציבים וגם מבחינת המחיר הוא ממש לא רע יחסית למה שמקבלים. הם מוכרים dedicated slices שזה רבע מחשב עם רוחב פס 2TB . כל רבע מחשב נותן לך 10GB של i7-2600 , ו250GB על הדיסק.

המחיר לא זול -24 יורו לחודש כ31 דולר לחודש אבל התמורה שלהם טובה (הופתעתי) בדקתי כמה עולה 6GB ב mcprohosting ומדובר על 80$ לחודש .ב31 דולר אצלם אפשר לקבל שרת של 2.5GB . אולי יש לsilentnight18 קוד הנחה על הstream שלו אני לא בטוח . כמו שאמרתי 10GB זה המון ואתה מקבל מעבד משלך חוץ ממעבד אחד משותף. אני חושב שאפשר על הדבר הזה להריץ כמה שרתים.

עדיין יש לך אלטרנטיבה. יש כמה וכמה streamers שיש להם שרתים או בחינם או לsubs ( משהו כמו 5$ לחודש) או למי שתורם. יש גם אופציה להריץ את השרת על מחשב של מישהו וכולם יתחברו אליו מרחוק . אפשר לעשות את זה גם בשיתוף lan כמו hamachi . כדי לכם להתחיל לשחק קצת במשחק לפני שאתם מחליטים לשחק . יש אפשרות למצוא שרתים פתוחים יש תמיד אנשים שמחפשים עם מישהו לשחק שהוא לא griefer .

אם אתם רוצים את הוקדים לבטא הם פה : http://feed-the-beast.com/15beta.php

אפשר להגיד שאני משחק FTB אבל אני יותר כותב סקריפטים לcomputercraft . המטרה שלי להפוך את השחקנים למיותרים . ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תדאג, אנחנו מכירים את החבילות היטב ;)

היה לנו כבר שרת FTB למשך שישה חודשים, אבל כמו שאמרת צריך גם ראם וגם תמיכה, שני דברים שלא היו והקשו עד מאוד על התפקוד אז נאלצנו להפסיק עם השרת ונכון לעכשיו יש לנו שרת פרטי עם MC הקלאסי, נקי ממודים.

השרת הזה אבל לא יוכל לסחוב את החבילה ולכן אני מחפש המלצות לשרתים שיספקו שירות טוב ויציבות. לכן אבדוק את המקומות שהצעת.

שרת פרטי זה חשוב לנו כי שיחקנו קצת לאחרונה בשרתים ציבוריים וזה נורא. לאגים, ספאם, וכל שניה גנבו לי את העבודות שלי מSteve's carts2.

גרר זה מעצבן.

אגב, אשמח אם תלמד אותי לגבי לתכנן את הדברים האלה, למרות שלמדתי ג׳אווה וזה דומה, הם שינו את הערכים ואין לי מושג איפה יש רשימה שמפרטת את כל הערכים החדשים.

דרך אגב, כשהתכוונתי לחבילה החדשה התכוונתי ל1.6.1 או ל1.5.2 רשמי. אני לא רוצה להתקין עכשיו הבטא כי כבר נאלצנו לאפס את העולם פעמיים בגלל באגים שצצים בכל עדכון שכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...