פורסם 2013 ביוני 3012 שנים שלום לכולם! אני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה על רכב עם גיר ידני. יש לי שאלה קטנה:מה אני צריך לברר בבתי הספר לנהיגה, מלבד עלותו של שיעור?ואם יש למשיהו טיפים בנושא שלא ישמור אותם לעצמו...תודה מראש!
פורסם 2013 ביוני 3012 שנים תבדוק מאנשים שאתה מכיר שלמדו שם, באיזה טסט בממוצע עוברים אצל המורה שלהם.לפעמים גם בבי"ס עצמו יתנו לך תשובה אמינה.לכל תלמיד יכול להתאים מורה אחר כי זה עניין של סגנון.בשורה התחתונה צריך שתהיה לך כימיה אתו ושתרגיש שהשיטה שהוא מסביר לך באמת גורמת לך להשתפר ולהתקדם.
פורסם 2013 ביוני 3012 שנים לפעמים העלות יקרה יותר אבל כמות הטסטים והשיעורים שתצטרך לעבור אצל מורה מסוים שלוקח פחות, תעלה. הכל שטויות לדעתי ומה שחשוב זה איזה מורה יביא אותך להצלחה הכי מהירה.
פורסם 2013 ביולי 112 שנים בהתחשב בכך שמורי נהיגה בישראל לא ממש מלמדים אותך לנהוג, אלא לעבור טסט, בחר באחד "שמורח" כמה שפחות ותחסוך את השאר למערכת לרכב, או עץ ריחני.
פורסם 2013 ביולי 112 שנים בהתחשב בכך שמורי נהיגה בישראל לא ממש מלמדים אותך לנהוג, אלא לעבור טסט, בחר באחד "שמורח" כמה שפחות ותחסוך את השאר למערכת לרכב, או עץ ריחני.אויש נו.יש מורים ויש מורים.אני למדתי אצל מורה נהיגה מעולה שממש לימד והקפיד,ומצד שני אני מכיר הרבה מאוד שלמדו אצל אחד אחר שלא מבין מהחיים שלו.רואים את זה במספר הטסטים שלקח (הרוב עוברים ראשון לעומת שני שלישי ואף יותר),וגם על פי מידת הזהירות שלהם בכביש אח"כ.תדאג ללמוד אצל מורה שמלמד טוב גם אם זה יקח קצת יותר שיעורים,כי להכשל בטסט זה פשוט לא כיף והרבה כסף (אצלי זה קצת יותר מ3 שיעורים, אבל בת"א שוחטים..?).
פורסם 2013 ביולי 212 שנים אני חושב שדווקא מלמדים פה לא רע את הטכניקה של הנהיגה. הבעיה היא בתרבות. מצד שני, אולי זה רק המורה שלי שהיה יוצא דופן.
פורסם 2013 ביולי 212 שנים הגדרת את זה יפה - מלמדים אותך איך לתפעל את הרכב וזהו. וגם זה במצב רגיל בלי (כמעט) התייחסות לגשם, שלג, החלקות, איבוד שליטה וכו'. שום התייחסות לזרימה הטבעית של הכביש.
פורסם 2013 ביולי 212 שנים לא ממש מובן לי למה אתה מתכוון ב"הזרימה הטבעית על הכביש". גשם - אם במקרה אתה לומד בחורף ויש גשמים, אז תלמד. אחרת, לא בטוח שלימוד בתאוריה יעזור לך במצב אמת. שלג? קצת קשה לארגן את זה בארצנו. אתה מצפה שיעבירו לך כמה שיעורים בכבישים של סיביר? את שאר הדברים אפשר ללמוד בקורסים של נהיגה מתקדמת. הם לא חלק מחובת הלמידה כדי לעבור טסט, ואולי טוב שכך הדבר. אני לא חושב שבארצות אחרות מלמדים את כולם איך להתמודד עם רכב מחליק כחלק מלימוד נהיגה בסיסי.
פורסם 2013 ביולי 212 שנים הנקודה היא ללמוד על מצבי קיצון ומצבי לחץ ועל זה אין שמץ בלימודי הנהיגה. הזרימה של הכביש - הכוונה היא בלדעת לנהוג בתור חלק מהתנועה ולא להיאבק מולה. זה הניסוח הטוב ביותר שאני מוצא לזה. בוא נאמר שההיפך מכך נמצא בד"כ אצל תלמידי נהיגה צעירים, נשים וזקנים אם זה עוזר להבהיר את כוונתי.
פורסם 2013 ביולי 212 שנים המורה שלי לימד אותי שכשהתנועה נוסעת במהירות של 110 ויותר קמ"ש , אז אתה לא יכול לנסוע במהירות של 70 , למרות שזה מה שכתוב בשלט , כי אתה מסכן את עצמך ואחרים. ואפשר לראות את המצב הזה בקטעים באיילון בשעות לא עמוסות במיוחד.באופן כללי , אי אפשר להיות נהג ממש טוב לפני שאתה צובר ניסיון גדול יותר מ25 שעות לערך , ובמצבים אמיתיים ובלי מורה שיכוון אותך.התפקיד של השיעורי נהיגה זה שתלמד לשלוט על הרכב ולהשתלב בכביש במצבים נורמאלים , אבל לא להתחיל ללמד אותך איך לנהוג בכל מיני מצבים מוזרים או מיוחדים , כי בשביל זה יש את התקופת לווי ונהיגה מתקדמת.מספר הטסט שאתה עובר לא חייב לומר כלום על הרמה שלך כנהג , כי בדרך כלל במיוחד בגיל הצעיר הזה יש עוד דברים שמשפיעים כמו רמת הלחץ מהטסט , וגם זה מאד תלוי על איזה בוחן אתה נופל...
פורסם 2013 ביולי 212 שנים עם המחירים שהמורים דורשים כיום, לרבות עמלות הטסט ועמלות "יעקב/משה/מרדכי" (טסטר פנימי), הייתי מצפה שילמדו את התלמיד לפחות להבין שדוושת הבלם שלו לא מקולקלת בגלל שהיא הרעידה לו את הרגל כשביצע בלימת חירום (ברכב עם ABS). כשהתחלתי להתווכח עם המורה שלי בזמנו על נחיצותה של המראה הפנורמית (הוא בעד, אני נגד), הבנתי שהוא שם רק בשביל שאעבור טסט והוא מקבל ממני עבור זה כסף. פה זה מסתיים.
פורסם 2013 ביולי 212 שנים המורה שלי לימד אותי שכשהתנועה נוסעת במהירות של 110 ויותר קמ"ש , אז אתה לא יכול לנסוע במהירות של 70 , למרות שזה מה שכתוב בשלט , כי אתה מסכן את עצמך ואחרים. ואפשר לראות את המצב הזה בקטעים באיילון בשעות לא עמוסות במיוחד.באופן כללי , אי אפשר להיות נהג ממש טוב לפני שאתה צובר ניסיון גדול יותר מ25 שעות לערך , ובמצבים אמיתיים ובלי מורה שיכוון אותך.התפקיד של השיעורי נהיגה זה שתלמד לשלוט על הרכב ולהשתלב בכביש במצבים נורמאלים , אבל לא להתחיל ללמד אותך איך לנהוג בכל מיני מצבים מוזרים או מיוחדים , כי בשביל זה יש את התקופת לווי ונהיגה מתקדמת.מספר הטסט שאתה עובר לא חייב לומר כלום על הרמה שלך כנהג , כי בדרך כלל במיוחד בגיל הצעיר הזה יש עוד דברים שמשפיעים כמו רמת הלחץ מהטסט , וגם זה מאד תלוי על איזה בוחן אתה נופל...מסכים. מי בכלל מאותת ביציאה מכיכר?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.