פורסם 2013 ביוני 2712 שנים הניסיון היחידי שיש לי כרגע הוא שנה בתמיכה טכנית במוקד כלשהו.ראיתי שכמעט לכל משרה זוטרה בתחום דורשים ניסיון של שנה/שנתיים + הסמכות כלשהם.אני לא מעונין לקחת קורס, אילו הסמכות רצוי או כדאי לעשות, בשביל להתקבל לעבודה בתור HELP-DESK מתחיל?
פורסם 2013 ביוני 2712 שנים בשביל עבודה ב help desk לא צריך שום הסמכות, אבל אכן רצוי נסיון וידע כלשהו (בהתאם לאופי החברה).זה משתנה מחברה לחברה.בכמה ראיונות עבודה כבר הספקת להיות?
פורסם 2013 ביוני 2712 שנים כשאני עבדתי בתפקיד הלפדסק (לפני חמש שנים), לא הייתי צריך שום הסמכות כדי להתקבל לעבודה ולעשות אותה.יש לך יתרונות אחרים שאתה יכול להציג?
פורסם 2013 באוקטובר 2412 שנים מחבר הקפצה.מלבד גישה מהירה למחשבים אין לי יתרון כזה או אחר.ניתן לראות בעיון מהיר במשרות כאן שרובן דורשות נסיון כלשהו, או הסמכה כזו או אחרת.
פורסם 2013 באוקטובר 2412 שנים מחבר הנושא הועלה שוב על הפרקלימוד מהיר/ קליטה מהירה יחסית כשזה נוגע לתחום (לפחות מהסרטונים שראיתי בפועל, אני לא יודע בדיוק מה יש בתחום) נערך 2013 באוקטובר 2412 שנים על-ידי benor
פורסם 2013 באוקטובר 2412 שנים תשמע, שום דבר באמת לא השתנה מאז שישבת את הדיון. כדי לעבוד בתחום לא צריך יותר מלדעת "לתקן מחשבים" ורצון ללמוד על מערכות חדשות.מדובר על המקצוע הכי זוטר בתחום אז אין פה גם תנאים מיוחדים בקבלה לעבודה.תחשוב על אותן התכונות החיוביות והנסיון המקצועי (לא משנה מאיפה) שיש לך ולך עם זה קדימה. נערך 2013 באוקטובר 2412 שנים על-ידי multicore
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.