עבור לתוכן

איזה הסמכות כדאי לי לעשות בשביל לעבוד ב- HD?

Featured Replies

פורסם

הניסיון היחידי שיש לי כרגע הוא שנה בתמיכה טכנית במוקד כלשהו.

ראיתי שכמעט לכל משרה זוטרה בתחום דורשים ניסיון של שנה/שנתיים + הסמכות כלשהם.

אני לא מעונין לקחת קורס, אילו הסמכות רצוי או כדאי לעשות, בשביל להתקבל לעבודה בתור HELP-DESK מתחיל?

פורסם

בשביל עבודה ב help desk לא צריך שום הסמכות, אבל אכן רצוי נסיון וידע כלשהו (בהתאם לאופי החברה).

זה משתנה מחברה לחברה.

בכמה ראיונות עבודה כבר הספקת להיות?

פורסם
  • מחבר

לא הייתי, אבל אני רואה שאלו הן הדרישות במשרות שאני מוצא.

פורסם

כשאני עבדתי בתפקיד הלפדסק (לפני חמש שנים), לא הייתי צריך שום הסמכות כדי להתקבל לעבודה ולעשות אותה.

יש לך יתרונות אחרים שאתה יכול להציג?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

הקפצה.

מלבד גישה מהירה למחשבים אין לי יתרון כזה או אחר.

ניתן לראות בעיון מהיר במשרות כאן שרובן דורשות נסיון כלשהו, או הסמכה כזו או אחרת.

פורסם

איפה היית מאז יוני? :)

אתה יכול להסביר מה זה "גישה מהירה למחשבים"?

פורסם
  • מחבר

הנושא הועלה שוב על הפרק

לימוד מהיר/ קליטה מהירה יחסית כשזה נוגע לתחום (לפחות מהסרטונים שראיתי בפועל, אני לא יודע בדיוק מה יש בתחום)

נערך על-ידי benor

פורסם

תשמע, שום דבר באמת לא השתנה מאז שישבת את הדיון. כדי לעבוד בתחום לא צריך יותר מלדעת "לתקן מחשבים" ורצון ללמוד על מערכות חדשות.

מדובר על המקצוע הכי זוטר בתחום אז אין פה גם תנאים מיוחדים בקבלה לעבודה.

תחשוב על אותן התכונות החיוביות והנסיון המקצועי (לא משנה מאיפה) שיש לך ולך עם זה קדימה.

נערך על-ידי multicore

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים