פורסם 2013 ביוני 1613 שנים יצא לי לא מזמן לשמוע רמקולים של microlab בתצורה הזו (אני לא יודע בוודאות אם זה הדגם הזה), והרמקולים נשמעו זוועה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.