שימוש נכון ב-SSD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שימוש נכון ב-SSD


Symbore

Recommended Posts

ראשית אני ממש אשמח למדריך מסודר (בין אם בעברית או באנגלית) אשר עובר על כל ההגדרות הנכונות של בווינדוס 7. מה כדאי לבטל, אילו פעולות כדאי להעביר לכונן רגיל (כדוגמת tmp) וכדומה.

שנית אני צריך הבהרה בנוגע לדרך הפעילות של הSSD.

אם התוכנה מותקנת על ה- אך הקובץ אותו אני מפעיל נמצא על כונן רגיל, האם יהיה שיפור בביצועים?

לדוגמא: סרט/שיר/ קובץ וורד/ תמונה נמצאים על הכונן הקשיח אך phtoshop/word/winamp/mpc נמצאים על כונן ה-. במצב כזה, כאשר אני מפעיל את הקובץ, אני אזכה למהירות של הכונן הקשיח או של הSSD?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אתייחס קצת לשנית, אם photoshop לצורך העניין מותקן על ה ואילו קובץ תמונה שאתה עורך שמור על ה hdd אז התוכנה תעלה מהר זה וודאי אבל כשתייבא אליה קובץ ששמור על ה hdd אז המהירות תלויה במהירות הכתיבה של ה hdd מה שאומר שזה יהיה איטי יותר ביחס לקובץ ששמור על ה ואתה מייבא אותו לתוכנה שמותקנת על ה . אבל אחרי שכבר פתחת אותו בתוך התוכנה אז העבודה עליו תהיה מהירה כי פה עובדת התוכנה והיא כאמור יושבת על ה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה מדריכים כולל בפורום הנ"ל . אני לא הייתי ממהר להשתמש בהם.WIN 7 זו מערכת אופטימלית לSSD ולא הכרחי לבצע TWEAKS למיניהם.

ניתן לבטל את מצב שינה העמוקה ולהקטין/לבטל את ה PAGEFILE (לשם כך מומלץ לפחות 8 GB זכרון)על מנט לחסוך במקום במידת הצורך.כמו כן ניתן להגדיר מקום להורדות/מוסיקה ושאר הירקות על הHDD.

המלצה היחידה שלי היא לבדוק בביוס שמצב של בקר סטה מוגדר על AHCI ולהתקין את המערכת מחדש על הSSD וזהו.

נ.ב. את הקבצים הזמניים לא הייתי שם על ההארד דיסק כי אז יפגעו הביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...