עבור לתוכן

מה אפשר לעשות אם יש לי Packet Loss?

Featured Replies

פורסם

עברתי אתמול מ- 012 ל-013

הפינגים ניהיו פצצה חבל"ז אני ממש מרוצה

אבל מבעיה אחת לא נפתרתי Packet Loss...

היה לי את זה כשהייתי ב- 012 וגם עכשיו ב- 013

יש לכם אולי איזה תוכנה או משהו לשנות בווינדוס כדי להוריד קצת או לגמרי את ה- Packet Loss?

ד"א אני לא יודע ממש אם זה משנה אבל אני משחק ב- UT...

מפרט אפשר לראות בצד

עזרה תתקבל בברכה

תודה.

עריכה:

ערוצי זהב + ברק 013... 750K כפי שאמרתי

מודם

motorola sb4200

חייגן L2TP

פורסם

תתקשר לחברת הכבלים שאתה גולש דרכה ותבקש מהם לעשות בדיקה מול המודם.

יכולה להיות גם בעיה בציוד כמו שהייתה אצלי (התברר שצריך להחליף כבל פגום בעמוד ליד הבניין)

*אני מדגיש - מול המודם.. לא מול המחשב! (שבאותו זמן לא יהיה פועל / מחובר למודם)

פורסם

פעל כפי שליאור אמר, פאקט לוס זו לא בעיה בחומרת/תוכנת המחשב.

פורסם

MTU שמוגדר לא כראוי גם יכול לגרום לאובדן חבילות לא? (הזכרון כבר לא עובד כמו פעם - ככה זה שמזדקנים)

פורסם

דרך מה אתה גולש ADSL /כבלים ?

איזה מודם ? ואיזה פרוטוקול ... PPTP/PPoE L2TP

לצורך בדיקה גם תעשה את הבדיקה הזאת :

http://www.dslreports.com/tweaks

פורסם

Nope.

Tweaking will not fix :

Packet loss

Multiplayer games over UDP

Your ping time

Regular PC freezes

Inherited hair loss - לא ממש עבד עבורי, הממ כן...

פורסם
  • מחבר

אני מחובר דרך ערוצי זהב + ברק 750...

מודם motorola sb4200

ואני גולש בחייגן L2TP

תגידו, יכול להיות שזה בעיה של ספק?

מול המודם.

*אני מדגיש - מול המודם.. לא מול המחשב! (שבאותו זמן לא יהיה פועל / מחובר למודם)

למה אתה מתכוון?

לכבות את המחשב הבנתי p:

ואת המודם כאילו לנתק מהכרטיס רשת אבל להשאיר אותו בחשמל?

פורסם
  • מחבר

תתקשר לחברת הכבלים שאתה גולש דרכה ותבקש מהם לעשות בדיקה מול המודם.

יכולה להיות גם בעיה בציוד כמו שהייתה אצלי (התברר שצריך להחליף כבל פגום בעמוד ליד הבניין)

*אני מדגיש - מול המודם.. לא מול המחשב! (שבאותו זמן לא יהיה פועל / מחובר למודם)

אני דיברתי עם ערוצי זהב ובאמת יש להם בעיה...

הוא עשה 2 בדיקות:

ובשניהם המחשב היה כבוי..

בדיקה ראשונה שהכבל של המודם מחובר לכרטיס רשת

בדיקה שניה שהכבל של המודם לא מחובר לכרטיס רשת...

ולמזלי הם מצאו בעיה של Packet Loss בשני הבדיקות.

עכשיו השאלה שלי ממה זה יכול להגרם?

והאם אני יכול לעשות משהו בקשר לזה או שרק הטכנאי (שלא יעשה כלום כמובן) מסוגל לעשות משהו..?

פורסם

זה יכול להגרם מציוד לקוי שמגיע מהשרתים ועד אליך הביתה (קוננקטורים שלא נלחצו טוב / מישהו שהתחבר לא חוקי / כבל עם הפרעות / כבל שעומד להקרע או רופף / יש הרבה סיבות).

מן הסתם שהוא יותר קרוב לבית שלך מאשר לשרתים אחרת הרבה אנשים היו מתלוננים.

אתה לא יכול לעשות כלום כי אין לך את השילוב של סמכות/ציוד/ידע לעשות זאת.

הטכנאי יתקן את זה כי הם אמורים לספק לך שירות ולא חצי שירות ועד שזה לא יפתר הם לא יסגרו את זה (כמה זמן זה כבר משהו אחר)

אתה יכול להתקשר אליהם ולעקוב אחרי הבעיה (הם בטח ישלחו לך טכנאי הביתה שיבדוק את הציוד מהבית ויתחיל ללכת אחורה עד שתמצאו את הבעיה)

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

סליחה שאני מעלה את הנושא שוב אבל יש לי בעיה קטנה...

הם אמרו לי שהבעיה כנראה בחיבור אז חזרתי בחזרה ל-012 ליומיים

ועדיין היה לי PL

אז הם אמרו שזה יכול להיות בעיה במחשב שלי...

עכשיו החלפתי כרטיס רשת ועדיין יש את אותה בעיה...

עכשיו יש סיכוי שזה יפתר אם אני אחבר את זה דרך USB?

ואם זה לא יעזור מה עוד נשאר לי לעשות?

תודה.

פורסם

זה לא במחשב שלך, usb לא ישנה שום דבר.

פורסם
  • מחבר

כפי שאמרת... לא שינה דבר

כבלים חרא...

פורסם

הבעיה ככל הנראה היא בתשתית הכבלים האיזורית שלך, ולא בספק האינטרנט.

פרוש ל ADSL, אלא אם כן החבר'ה של חברת הכבלים מוכנים להפוך עולמות בשבילך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים