"התנהגות מוזרה" של Seagate 1tb ST1000DM003 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"התנהגות מוזרה" של Seagate 1tb ST1000DM003


nesber

Recommended Posts

רכשתי לאחרונה מחשב חדש עם הארדיסק 1TB של , דגם st1000dm003. מבחינת ביצועים הכל עובד מצוין, וההארדיסק גם עבר בדיקת מאמץ בחנות המחשבים שבה קניתי את המחשב. אבל, ההתנהגות ה"ווקאלית" שלו ביזארית לגמרי.

קודם כל: במצבים מסוימים, בעיקר בפעולות שקשורות לגלישה\הורדה, ההארדיסק מפיק צליל קריאה\כתיבה נמוך וחזק, ללא פעילות של מנורת ה HDD ACTIVITY. בעבר כל הדיסקים שלי היו של WD, ומעולם לא היה מצב של צלילי קריאה\כתיבה ללא אינדיקציה של המנורה...זה ממש מוזר לדעתי.

דבר שני: מדי פעם, כשהוא נמצא פחות או יותר במצב של IDLE, הדיסק מפיק "ציוץ" קצר, דומה לאותו צליל מפורסם שבוקע מדיסק כאשר הוא כושל. הציוצים האלה חוזרים כל 5-10 דקות בערך הייתי אומר.

אני יודע שאני מציין פה דברים מוזרים שרוב האנשים לא שמים לב אליהם, אבל אני נוטה להתייחס לזה ;D . מחפירה בגוגל עושה רושם שלא מעט אנשים בחו"ל שמו לב לזה, אבל מצד שני ניתן למצוא בגוגל כל תלונה אפשרית על כל דגם אפשרי....

לסיום אחזור שוב שהדיסק פועל מצוין, הכי מהיר שהיה לי, אבל אני רוצה לברר איתכם האם הקולות הביזאריים שלו הם נורמליים לדגם הזה או לסיגייט בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הצליל, יש לי גם כונן כזה רק 2TB, אחרי חקירה מעמיקה בגוגל זה קורה מסיבה פשוטה לכוננים האלו יש APM, אדוונס פאוור מנג'מנט, מה שנקרא ניהול חשמל מתקדם, בקיצור ולעניין לפי ההסברים שניתנו שם יש ראש שקורא את הפלטה וכאשר הוא מחליט ש"בא לו" הוא חוזר לנוח, מה שקורה לך הוא שבעצם אתה מחזיר אותו לפלטה במהירות ואז נוצר הציוץ הזה.

בכל ההמלצה היא פשוט לכבות את זה תכנתית, יש מלא תוכנות שמבות את הפיצ'ר הזה ואצלי מאז שכיבתי אין ציוצים ועובד מעולה, רק שזה יהיה טיפה פחות חסכוני בחשמל אני חייב לציין.

תריץ חיפוש על

disable apm seagate

שם כבר תמצא את התשובה שלך.

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...