||תזהרו מחברת "ריהוט לי" \ "Di Arka"|| רכשתי מיטה והמפעל מאחר בהספקה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

||תזהרו מחברת "ריהוט לי" \ "Di Arka"|| רכשתי מיטה והמפעל מאחר בהספקה


Alexkmr

Recommended Posts

רכשתי מיטה בחנות בשם Di Arka ברשלצ במרכז לריהוט..

מועד ההספקה היה אמור להיות 31 ימי עסקים.

אבל הם מאחרים כבר בשבועים ממועד ההספקה. ומועד ההספקה נכון לעכשיו אחרי חג פסח.

הטענה שלהם לאיחור זה שלא היה בד שרצינו.

אך בשום שלב הם לא התקשרו ועדכנו אותנו...

בקבלה חתמתי שאין לי אפשרות לעשות ביטול הזמנה בגלל איחור.

הסעיף הזה חוקי?

יש לי אולי אפשרות לעשות ביטול?

הריי המיטה עוד מוכנה בכלל! זה אומר שאין מוצר.

אז למה שלא תהיה לי אפשרות לבקש ביטןל הזמנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני - הם הפרו את החוזה.

לגבי איחור באספקה:

במועצה לצרכנות מדגישים כי למרות שלא מדובר בהפרה יסודית, זוהי הפרה המזכה את הצרכן בפיצוי לאחר שיוכיח את נזקו. איחור של מספר שבועות לא רק שעשוי להיחשב כהפרה יסודית של ההסכם (אלא אם צוין אחרת בהזמנה), במסגרתה יכול הצרכן לדרוש ביטול עסקה - אלא אמור גם להדליק נורה אדומה כרמז לכך שבית העסק נמצא בקשיים כלכליים ועלול להיסגר.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והם באיחור של 19 ימי עסקים.

אני מצטרף את "חוזה".

אשמח אם תתייחס לסעיף 4.

יש לי הקלטה של השירות לקוחות שלהם.

היא אמרה פעם אחת שהמיטה מוכנה, ואז פלטה שהיא לא מוכנה, אמרה שהמפעל לא עובד, ואז אמרה שהוא כן עובד רק המנהלים לא.

ביקשתי תמונה של המיטה והיא אמרה שלא יכולה לספק לי.

ביקשתי לבוא לראות אותה והיא אמרה שאאפשר.

היא גם אמרה שהם לא עובדים, ואז אמרה שעובדים, ואז אמרה שעובדים במתקונת מצומצמת...

מחר אני אסע לחנות, אדרוש את הכסף.

אם אני יאשים אותם שהם גנבו לי כסף, ואזמין ניידת משטרה לחנות זה יועיל במשהו? המשטרה תגיע בכלל למקרה כזה?

אשמח לייעוץ ):

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני יזמין בתור איום, והרתעה זה. זה לא יעבוד?

כבר איימתי אלהם טלפוני, והם לא מתרגשים מזה...

אני דיי עבוד \:

איזה גועל נפש שילמתי אלף שקל מקדמה

קראתי עכשיו שיש מספר פסקי דין נגד החברה הזאת "ריהוט לי"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ לך בחום לא לחפש ייעוץ משפטי בפורום צרכנות באתר הזה.

לרבים כאן יש כוונות טובות, אבל אין להם שום ידע משפטי והעצות שלהם עלולות להזיק לך.

מספר הערות:

1. בוודאי שאין לך שום בסיס להגיש תלונה במשטרה בשלב הזה. לא גנבו לך שום דבר ולא נעשתה שום עבירה. הסיטואציה כרגע היא של סכסוך אזרחי בינך לבין החנות כשלכאורה יש לך טענה להפרה לא יסודית של חוזה וכשלון תמורה מלא.

2. כשמדובר בהפרה לא יסודית עליך לאפשר לצד השני לתקן את ההפרה לפני שאתה תובע.

3. במקרה הזה הוסכם שאיחור של 14 לא יהווה עילה לביטול ההסכם. אתה חתמת על זה. אף אחד לא הכריח אותך לחתום על זה.

4. יש בציבור תפיסה מוטעית כאילו הוראות מסויימות הן בטלות כי הן נראות מקפחות. זה לא עובד ככה.

5. להגיש תביעה: לנסח תביעה, לשלם אגרה, ללכת להגיש את התביעה, לקבל מועד לדיון בעוד חצי שנה בערך, ואז להוכיח את כל הטענות שלך. אח"כ יהיה לך פסק דין ובמידה והעוסק לא ישלם תצטרך לנקוט בהליכי הוצאה לפועל. אחרי שתפתח תיק הוצל"פ ותשלם אגרה, תצטרך להמתין עוד כמה חודשים עד שתישלח לעוסק אזהרה בהמצאה מלאה, ועוד קצת זמן עד שתוכל להגיש בקשות. אח"כ יכול להיות שהעוסק יתנגד כי הוא בקשיים כלכליים ובסופו של דבר יפרשו את החוב על פני תקופת זמן.

6. הלקח שאתה צריך לקחת מהסיפור הזה הוא לא לשלם במזומן.

7. תלך מחר, תפנה אליהם בדרך ארץ ונעימות, אבל תהיה אסרטיבי ותדרוש את הכסף בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איחור של 14 יום לא יהווה עילה לביטול, אבל איחור של 5 יום כן.

מעבר לזה מצאתי פסקי דין כנגד החברה הזאת\:

ממש מבאס לא ידעתי שזאת חברה בעייתית

גם כן, כשנותנים החזרה כספי, אז אמורים לקחת 5 אחוז או מאה שקל מה שפחות. לא?

ולא 25 אחוז כפי שכתוב.

או שאני טועה?

אם הם לא יחזירו לי את הכסף, נשאר רק לתבוע אותם?

חשבתי שאני יכול להתלונן במשטרה על כך שהם גנבו לי כסף \:

נשמע הגיוני...מסתבר שלא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי ההסכם בינכם, באופן בוא מנוסח, זמן האספקה הוא 31 ימי עסקים + 14 ימי עסקים. יכולתם באותה מידה, בשפה של בני אנוש להחליט על 45 ימי עסקים.

אם לאחר 31+14 יום (+סדר גודל של שבוע), לא קיבלת את המוצר, פשוט תפנה לחברת האשראי (לאחר שפנית לבית העסק, ביקשת לבטל את ההזמנה והוא סרב) בבקשה לביטול עסקה עקב כשל תמורה (אי קבלת מוצר בגינו שילמת). כל עוד החברה לא בהליכי פשיטת רגל או משהו בסגנון, אין סיבה שלא תקבל את כספך בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי היום בחנות והם אמרו שהיא תהיה מוכנה רק ברביעי-חמישי...

שמעתי את זה המשפט הזה כבר בעבר.

ואמרנו שנבטל את ההזמנה כי

א. המיטה לא מוכנה.

ב. יש איחור מעל 14 יום.

הוא הציע בהתחלה כפיצוי כרית \:

אמרנו שלא,

ואמרו שיחזירו לנו את הפקדון אחרי החג ביום רביעי.

אמרנו שלא בהתחלה ואז הוא אמר שאין לו אפשרות לתת כרגע כסף.

אז ביקשתי שהוא יכתוב את זה ויחתום עם חותמת חברה.

^ זה נותן אסמכתה כלשהי הדבר הזה?

תודה על העזרה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי בסרט הזה לפני שנתיים. הזמנתי מיטה ושילמתי את מלוא הסכום במזומן. תאריך האספקה נגרר ונגרר. הגעתי עם ההורים לחנות, צעקנו ובסוף קיבלנו הרכבה והובלה בחינם + הנחה. אם תבטל ותלך להזמין בחנות אחרת תצטרך להמתין פעם נוספת 31 ימי עסקים. בנוסף מי מבטיח שגם שם לא יהיו בעיות.

לפני שנה זמנתי שולחן בחנות אחרת לגמרי. הפעם שילמתי רק מקדמה. שבועיים איחור בתאריך האספקה. כמעט כל מי שאני מכיר נתקל בבעיות בהזמנת רהיטים. יש בעיות קשות בענף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם כבר 19 יום אומרים עוד חצי שבוע, עוד שבוע.....

מי אמר שהם יספקו את זה יום רביעי...

מילה אם הם היו אומרים קח את הכסף עוד שבוע המיטה תגיע תשלם לנו ותקבל הנחה, עלות המשלוח.

אבל גם זה לא.

גם למה לא להתקשר ללקוח ולהגיד לו יש בעיה X כרגע יש איחור בהזמנה.

למה לשקר לבנאדם שהמיטה מוכנה, אבל היא לא.

למה להגיד נחזור אליך מחר, אבל אף אחד לא חוזר ולא כלום!

יש לי כרגע איפה לישון, אומנם מזרון שמונח על הריצפה.

אבל זה מזרון דיי נוח...

מעדיף למצוא מקום אחר \:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...