פורסם 2013 במרץ 2712 שנים רכשתי מיטה בחנות בשם Di Arka ברשלצ במרכז לריהוט.. מועד ההספקה היה אמור להיות 31 ימי עסקים. אבל הם מאחרים כבר בשבועים ממועד ההספקה. ומועד ההספקה נכון לעכשיו אחרי חג פסח. הטענה שלהם לאיחור זה שלא היה בד שרצינו. אך בשום שלב הם לא התקשרו ועדכנו אותנו... בקבלה חתמתי שאין לי אפשרות לעשות ביטול הזמנה בגלל איחור. הסעיף הזה חוקי? יש לי אולי אפשרות לעשות ביטול? הריי המיטה עוד מוכנה בכלל! זה אומר שאין מוצר. אז למה שלא תהיה לי אפשרות לבקש ביטןל הזמנה?
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים מצד שני - הם הפרו את החוזה.לגבי איחור באספקה:במועצה לצרכנות מדגישים כי למרות שלא מדובר בהפרה יסודית, זוהי הפרה המזכה את הצרכן בפיצוי לאחר שיוכיח את נזקו. איחור של מספר שבועות לא רק שעשוי להיחשב כהפרה יסודית של ההסכם (אלא אם צוין אחרת בהזמנה), במסגרתה יכול הצרכן לדרוש ביטול עסקה - אלא אמור גם להדליק נורה אדומה כרמז לכך שבית העסק נמצא בקשיים כלכליים ועלול להיסגר.
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים מחבר והם באיחור של 19 ימי עסקים.אני מצטרף את "חוזה".אשמח אם תתייחס לסעיף 4.יש לי הקלטה של השירות לקוחות שלהם.היא אמרה פעם אחת שהמיטה מוכנה, ואז פלטה שהיא לא מוכנה, אמרה שהמפעל לא עובד, ואז אמרה שהוא כן עובד רק המנהלים לא.ביקשתי תמונה של המיטה והיא אמרה שלא יכולה לספק לי.ביקשתי לבוא לראות אותה והיא אמרה שאאפשר.היא גם אמרה שהם לא עובדים, ואז אמרה שעובדים, ואז אמרה שעובדים במתקונת מצומצמת...מחר אני אסע לחנות, אדרוש את הכסף.אם אני יאשים אותם שהם גנבו לי כסף, ואזמין ניידת משטרה לחנות זה יועיל במשהו? המשטרה תגיע בכלל למקרה כזה?אשמח לייעוץ ):
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים משטרה לא מתאים , אבל אתה יכול לאיים בתביעה ואם הם לא יספקו לך את המיטה בזמן שהם יצהירו לך בחנות , אז תגיש את התביעה.
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים מחבר אם אני יזמין בתור איום, והרתעה זה. זה לא יעבוד?כבר איימתי אלהם טלפוני, והם לא מתרגשים מזה...אני דיי עבוד \:איזה גועל נפש שילמתי אלף שקל מקדמהקראתי עכשיו שיש מספר פסקי דין נגד החברה הזאת "ריהוט לי"
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים אני ממליץ לך בחום לא לחפש ייעוץ משפטי בפורום צרכנות באתר הזה.לרבים כאן יש כוונות טובות, אבל אין להם שום ידע משפטי והעצות שלהם עלולות להזיק לך.מספר הערות:1. בוודאי שאין לך שום בסיס להגיש תלונה במשטרה בשלב הזה. לא גנבו לך שום דבר ולא נעשתה שום עבירה. הסיטואציה כרגע היא של סכסוך אזרחי בינך לבין החנות כשלכאורה יש לך טענה להפרה לא יסודית של חוזה וכשלון תמורה מלא.2. כשמדובר בהפרה לא יסודית עליך לאפשר לצד השני לתקן את ההפרה לפני שאתה תובע.3. במקרה הזה הוסכם שאיחור של 14 לא יהווה עילה לביטול ההסכם. אתה חתמת על זה. אף אחד לא הכריח אותך לחתום על זה.4. יש בציבור תפיסה מוטעית כאילו הוראות מסויימות הן בטלות כי הן נראות מקפחות. זה לא עובד ככה.5. להגיש תביעה: לנסח תביעה, לשלם אגרה, ללכת להגיש את התביעה, לקבל מועד לדיון בעוד חצי שנה בערך, ואז להוכיח את כל הטענות שלך. אח"כ יהיה לך פסק דין ובמידה והעוסק לא ישלם תצטרך לנקוט בהליכי הוצאה לפועל. אחרי שתפתח תיק הוצל"פ ותשלם אגרה, תצטרך להמתין עוד כמה חודשים עד שתישלח לעוסק אזהרה בהמצאה מלאה, ועוד קצת זמן עד שתוכל להגיש בקשות. אח"כ יכול להיות שהעוסק יתנגד כי הוא בקשיים כלכליים ובסופו של דבר יפרשו את החוב על פני תקופת זמן.6. הלקח שאתה צריך לקחת מהסיפור הזה הוא לא לשלם במזומן.7. תלך מחר, תפנה אליהם בדרך ארץ ונעימות, אבל תהיה אסרטיבי ותדרוש את הכסף בחזרה.
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים מחבר איחור של 14 יום לא יהווה עילה לביטול, אבל איחור של 5 יום כן.מעבר לזה מצאתי פסקי דין כנגד החברה הזאת\:ממש מבאס לא ידעתי שזאת חברה בעייתיתגם כן, כשנותנים החזרה כספי, אז אמורים לקחת 5 אחוז או מאה שקל מה שפחות. לא?ולא 25 אחוז כפי שכתוב.או שאני טועה?אם הם לא יחזירו לי את הכסף, נשאר רק לתבוע אותם?חשבתי שאני יכול להתלונן במשטרה על כך שהם גנבו לי כסף \:נשמע הגיוני...מסתבר שלא...
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים לפי ההסכם בינכם, באופן בוא מנוסח, זמן האספקה הוא 31 ימי עסקים + 14 ימי עסקים. יכולתם באותה מידה, בשפה של בני אנוש להחליט על 45 ימי עסקים.אם לאחר 31+14 יום (+סדר גודל של שבוע), לא קיבלת את המוצר, פשוט תפנה לחברת האשראי (לאחר שפנית לבית העסק, ביקשת לבטל את ההזמנה והוא סרב) בבקשה לביטול עסקה עקב כשל תמורה (אי קבלת מוצר בגינו שילמת). כל עוד החברה לא בהליכי פשיטת רגל או משהו בסגנון, אין סיבה שלא תקבל את כספך בחזרה.
פורסם 2013 במרץ 2712 שנים ^ לקח לעתיד - לעולם אל תשלם במזומן סכום משמעותי לפני שאתה מקבל את המוצר. אשראי או צ'קים דחויים למוטב בלבד.
פורסם 2013 במרץ 2812 שנים מחבר הייתי היום בחנות והם אמרו שהיא תהיה מוכנה רק ברביעי-חמישי...שמעתי את זה המשפט הזה כבר בעבר.ואמרנו שנבטל את ההזמנה כי א. המיטה לא מוכנה.ב. יש איחור מעל 14 יום.הוא הציע בהתחלה כפיצוי כרית \:אמרנו שלא,ואמרו שיחזירו לנו את הפקדון אחרי החג ביום רביעי.אמרנו שלא בהתחלה ואז הוא אמר שאין לו אפשרות לתת כרגע כסף.אז ביקשתי שהוא יכתוב את זה ויחתום עם חותמת חברה.^ זה נותן אסמכתה כלשהי הדבר הזה?תודה על העזרה...
פורסם 2013 במרץ 2812 שנים אני הייתי בסרט הזה לפני שנתיים. הזמנתי מיטה ושילמתי את מלוא הסכום במזומן. תאריך האספקה נגרר ונגרר. הגעתי עם ההורים לחנות, צעקנו ובסוף קיבלנו הרכבה והובלה בחינם + הנחה. אם תבטל ותלך להזמין בחנות אחרת תצטרך להמתין פעם נוספת 31 ימי עסקים. בנוסף מי מבטיח שגם שם לא יהיו בעיות. לפני שנה זמנתי שולחן בחנות אחרת לגמרי. הפעם שילמתי רק מקדמה. שבועיים איחור בתאריך האספקה. כמעט כל מי שאני מכיר נתקל בבעיות בהזמנת רהיטים. יש בעיות קשות בענף.
פורסם 2013 במרץ 2812 שנים מחבר הם כבר 19 יום אומרים עוד חצי שבוע, עוד שבוע.....מי אמר שהם יספקו את זה יום רביעי...מילה אם הם היו אומרים קח את הכסף עוד שבוע המיטה תגיע תשלם לנו ותקבל הנחה, עלות המשלוח.אבל גם זה לא.גם למה לא להתקשר ללקוח ולהגיד לו יש בעיה X כרגע יש איחור בהזמנה.למה לשקר לבנאדם שהמיטה מוכנה, אבל היא לא.למה להגיד נחזור אליך מחר, אבל אף אחד לא חוזר ולא כלום!יש לי כרגע איפה לישון, אומנם מזרון שמונח על הריצפה.אבל זה מזרון דיי נוח...מעדיף למצוא מקום אחר \:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.