GIT נבחר, אשמח לעזרה בתצורה ההתקנה. - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GIT נבחר, אשמח לעזרה בתצורה ההתקנה.


KoM

Recommended Posts

היי, נבחר GIT כבקרת קוד וגרסאות כמחליף ל-SVN.

קראתי הרבה אבל עדיין לא הצלחתי לבצע התקנה כמו שצריך של התצורה הבאה :3 מחשבי מפתחים עם יוזרים שונים שעובדים על פרויקטים שונים ומשותפים, כנראה על רפוזיטורי מקומי, שמסנכרנים את הקוד מול רפוזיטורי מרכזי בשרת.

אשמח לכל עזרה בהתקנה שכן כרגע זה פשוט לא קורה, יש אופציה גם לעזרה בתשלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ לך לעבור על הדף הזה. הוא עובר על ה basics שמספיק להרבה מאוד אנשים. ברגע שהעבודה מול local repository מובנת, אפשר ליצור remote repository בעזרת המדריך הזה.

המחשבים של המפתחים הם windows? איזה תשמש בתור remote server?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

tortoisegit הוא ממשק גרפי כדי לעשות את כל הפעולות בעזרת העכבר ולא CLI.

אני לא יודע איך האינטגרציה שלו עם VS.

אם אתה רוצה להקים remote repository על גבי שרת וינדוס אני חושב שהדרך הקצרה יותר היא לעשות שימוש בשרת Web כדי למנוע את כל ההתקנה של sshd על וינדוס. מצאתי את הפרויקט הזה שנראה שיעשה לך את החיים ממש קלים כדי להתקין git על גבי IIS.

אם תתקין, תספר איך היה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שלפני התקנות אני אל בטוח שאני מבין את ההתנהלות של ה-GIT עדיין.

הבנתי שיש רפוזיטורי מקומי ואחד שיכול להיות על השרת, בניגוד ל-SVN שיושב תמידית על שרת מרוחק, אבל אני לא מצליח להבין את היחסים בין הרפוזיטורי המקומי לזה שעל השרת, ומה ההבדל בין העברת קוד בינהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שאתה מקים repo על שרת מרוחק כל מפתח שרוצה להתחיל לעבוד עם הקוד צריך לבצע git clone, כלומר הוא מושך את כל הrepo אליו למחשב. הוא מקבל העתק מלא של הrepo אצלו מקומית - זה אומר כל ה branchים שהיו קיימים, כל התיעוד, כל ההיסטוריה, הכל.

מרגע זה ואילך הוא יכול להתחיל לעבוד על הקוד בצורה לוקאלית וברגע שהוא מרגיש בטוח מספיק בקוד שלו הוא יכול לבצע git push לrepo המרוחק (זה בעצם אחד הפלוסים האדירים בgit, המפתח אף פעם לא מפחד לעשות commit ולשבור משהו).

ברגע שתוכניתנים אחרים רוצים לקבל את השינויים האלה גם במחשב המקומי שלהם, הם צריכים לבצע git pull, ולסנכרן את מה שיש להם מקומית למה ששוכן בשרת המרוחק.

אם אתה עדין לא מצליח להבין את הזרימה אני מציע שתפתח חשבון github ופשוט תשחק קצת עם git clone/pull/push/commit/merge בעזרת המדריך שנתתי לך מקודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...