כרטיס זיכרון MicroSD ל-SGS2, סאנדיסק או סמסונג? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס זיכרון MicroSD ל-SGS2, סאנדיסק או סמסונג?


xc1te

Recommended Posts

נגמר לי המקום על הפלאפון ואני צריך כרטיס הרחבה לצורכי תמונות, ומוזיקה, וגם כתיבה ישירה מאפליקציית המצלמה לכרטיס (בתקווה שזה אפשרי מבחינת המכשיר, עוד לא בדקתי). קראתי קצת ברשת והגעתי למסקנה שאני צריך 32GB Class 10. לגבי הנפח, אני תמיד חושב קדימה יותר, ואני לא רוצה בעתיד להיתקע שוב כי יש לי יותר מדי שירים ותמונות, אני מעדיף לשלם כפול ושיהיה לי יותר מקום. חוץ מזה, הכרטיס ישמש אותי גם להעברת קבצים רנדומליים בין מכשירים (מחשבים, פלאפונים, וכו').

אני מקווה שהגעתי למסקנה הנכונה, אם לא, אני פתוח להכוונה ;)

הייתי היום בכמה חנויות בקניון המקומי, כמו , קרביץ, באג ועוד כמה חנויות גאדג'טים ואלקטרוניקה, וכולן מוכרות אך ורק כרטיסים של . קראתי קצת חוו"דים על כרטיס ה-"Mobile Ultra UHS-1" של ורובן היו שליליות, כשהבעיה העיקרית הייתה מות הכרטיס לאחר חודשים בודדים. בגלל זה העדפתי להתרחק וחיפשתי כרטיסים של שלהם היו ביקורות הרבה יותר טובות. מה אתם אומרים על הכרטיס הבא?:

http://www.ebay.com/itm/SAMSUNG-MICRO-SDHC-PLUS-32GB-48MB-32G-32-G-GB-MICRO-SD-UHS-1-C10-MEMORY-CARD-NEW-/370765347617?pt=PDA_Accessories&hash=item5653563b21

100 שקלים - מחיר סביר ביותר לעומת המחירים בארץ ובאיביי בכלל. מוכר אמין ביותר (מהונג קונג, אם זה משנה) עם המון פידבקים חיוביים, מה שאני מקווה שאומר שהכרטיס לא מזויף ואכן מקורי. השאלה היחידה היא אם ה-SGS2 תומך בכרטיס מסוג UHS-1 ללא כל בעיה? אם כן, הכרטיס יעבוד במהירותו המקסימלית בעבודה בינו לבין הפלאפון, או שהוא ייוחס כ-Class 10 רגיל?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

עדיין לא קניתי כרטיס. לפי מה שהבנתי, המכשיר (SGS2) כן תומך בכרטיסים מסוג UHS-1. עכשיו נשארה רק השאלה של:

סמסונג - http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/Samsung/Samsung-32GB-Micro-SDHC-Plus-up-to-48MB_s-Class-10

או סנדיסק - http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/SanDisk/SanDisk-32GB-Mobile-Ultra-Micro-SD-%28SDHC%29-Card---Class-10-UHS-1-%2B-SD-Adapter

מה אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

למרות שלא נראה לי שמישהו פה התעניין בנושא, אעדכן בקצרה:

לפני הקניה קראתי כמה חוו"דים על שתי האופציות (הנ"ל ^^), והתרשמתי לרעה מסנדיסק ולטובה מסמסונג, אז החלטתי ללכת על . רכשתי את הכרטיס מ-MyMemory, הגיע אחרי בדיוק 10 ימים ועלה 21 פאונד כולל משלוח (כ-33 דולר, 120 ש"ח). הרצתי עליו בדיקה זריזה עוד כשהיה כמעט ריק:

34zitjd.jpg

נבדק על מכשיר I9100T עם Omega ROM v16.2 XXLSJ, במהלך שיחות טלפון והודעות WhatsApp (אם זה בכלל משפיע על הבדיקה), Windows 7 Ultimate עם Green 500GB 5400RPM.

תוצאות די מספקות האמת. יותר טובות מתוצאות שראיתי של הכרטיס של סנדיסק שרציתי לקנות. התנאים לבדיקה אולי יכלו להיות טובים יותר והייתי יכול להשיג תוצאות קצת יותר טובות, אבל לא היה לי אכפת עד כדי כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

viper83 - נחמד מאוד, כנראה שהבעיות שקראתי על הכרטיס הספציפי הזה הן לא גורפות, מסיבה כלשהי. זה הכרטיס של סנדיסק שהבאתי אליו קישור בפוסט השני, כן?

בנוגע ללמה מחו"ל ולא מהארץ, מהסיבה הפשוטה שלא מצאתי את הכרטיס הזה באף חנות באזור רחובות\ראשל"צ, וגם לא בחנות ישראלית מקוונת. הייתה לי כוונה לקנות את הכרטיס הספציפי הזה של , ולא רציתי להתפשר. בנוסף, אני משרת בצבא ויוצא הביתה פעם בשבועיים, אז עשיתי את ההזמנה ביום שני כשרק הגעתי לבסיס (כי רק אז התחדש המלאי של הכרטיס ב-MyMemory), וקיבלתי אותו כשיצאתי הביתה. שילמתי 30 ש"ח פחות על הכרטיס שרציתי, ולא 30 ש"ח יותר על הכרטיס של סנדיסק שלא רציתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק. ובכל זאת, העדפתי לוותר על קלילות מימוש אחריות לטובת כ-30 ש"ח, וקניית המוצר הספציפי שרציתי, שהוא מעט טוב יותר מהאלטרנטיבות בארץ.

סה"כ, אני מאוד מרוצה מהמוצר עד כה ומהשירות של החנות. ממש רציתי את הכרטיס הספציפי הזה של ודי סלדתי מהכרטיס של סנדיסק. חברות אחרות פחות באות בחשבון בשבילי (בעיקר בגלל חוו"דים שקראתי באינטרנט). כל מה שנשאר לי הוא לקוות שהכרטיס לא יתקלקל בשנה הקרובה, והוא עשה את שלו. מדובר בכסף קטן אחרי הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לציין לטובה את MyMemory שמימוש האחריות שלהם היא בכלל לא סיפור.

דרך האתר תוך שניה אתה מדפיס פתק מוכן של כתובת המשלוח, שם את מה שהזמנת ואתה רוצה לממש את האחריות במעטפה בחזרה, משלם שקלים בודדים למשלוח והם לא עושים בעיות שולחים לך כרטיס חדש.

לפחות ככה זה היה עם הסנדיסק 32 ג'יגה HC-1 שהזמנתי והתברר שהוא לא היה תקין ולא ניתן היה לאכסן עליו דברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...