AvlK פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 lol יש מצב.., עד עכשיו זה היה נראה שהם זורקים החוצה כמה שיותר מהר העיקר לצאת ידי חובה, סיפקנו מה שהתחייבנו מה אתם רוצים? לא עובד טוב? זה בעיה אצלכם.וכן קצת הגזמתי עם העניין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gman_il פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 זה חמור מאוד , מה שקרה היום.לעכב DLC ביום של השחרור? מה קורה שם ב- DICE?אם הם לא נתנו תאריך חדש , לדעתי זה מעיד על תקלה די חמורה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hadarK פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 ההתנהלות שלהם זו תקלה חמורה, לא לעניין ואני מקווה שיחטפו בראש ומס' המכירות יהיה נמוך כשיוציאו את הכותר החדש שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idanmal פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 חברה תמתינו בסבלנות לא קרה כלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hadarK פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 אין לי בעיה שהיו משחררים את זה עוד חודש, הבעיה שיום לפני תאריך השחרור הם דוחים את ה DLC. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 כע, קצת fishy העניין הזה. אבל מצד שני זה ממש לא נורא כשאתה לא מצפה מ DICE לכלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guylederer0 פורסם 2014 במרץ 25 Share פורסם 2014 במרץ 25 הם הבינו שהם יפסידו מכירות בגלל ההרחבה של Diablo 3 שיצאה באותו תאריך ...D:בנתיים משחק בה ... שמעו התגעגעתי לדיאבלו ...! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--Shadow-- פורסם 2014 במרץ 31 מחבר Share פורסם 2014 במרץ 31 NAVAL STRIKE שוחרר היום גם ל-PCUPDATE 3/31: Battlefield 4 Naval Strike is starting to roll out for Premium members on PC today. We look forward to seeing you on the Battlefield! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
d30DK פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 אצלי זה סיים להוריד ולהתקין את הNS, כ-5 ג'יגה ועכשיו מוריד עדכון נוסף של חצי ג'יגה.תענוג. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gman_il פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 מישהו כבר שיחק / ניסה להתחבר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IlanF פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 מוריד עכשיו עוד עדכון בנוסף להרחבה, אני אכנס לשחק עוד איזה שעתיים או משהו כזה אם מישהו רוצה לארגן איזה משחק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yakir4u פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 שיחקתי עכשיו carrier assault משחקר ממש מהיר שלוש משחקים ביחד לקח 25-30 דק' בערך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guylederer0 פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 משחק ... נחמד נותן טעם חדש אבל עדיין זה לא משהו ואוו ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ISR Soldier פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 March 31 PC Game Update Notes GENERAL FIXES -General stability improvements -Fix for a crash that could occur when players were customizing vehicles. -Fix for an issue in the Rush game mode where end-of-round screen would always indicate that there were 60 minutes left of the game. -Fix for an issue where the splash damage for IFV shells, Helicopter rockets, and Mortar rounds was unable to destroy deployed equipment. -Fix for an issue that could cause the quad bike to explode when it hit indestructible objects. -Fix for an issue that would cause sniper rifles to display too much bloom when aiming in snowy conditions, especially the outside areas of Operation Locker. -Fix for an issue where the ECM would sometimes fail to jam incoming missiles. -Shortened the take-off distances for jets to match the length of the runways in Second Assault maps. -Fix for going above ceiling exploits in Operation Metro. -Fix for a new MAV riding exploit. -Fix for kill camera jittering/strobing sometimes if colliding with other world objects or terrain. -Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surfaces “NETCODE” -Fix for an issue where the kill camera would display the incorrect killer. -Fix for an issue where the kill card won’t show up when playing on servers which have the kill camera turned off. -Fixed an issue where other soldiers would appear to fire in the wrong direction when turning quickly. -Fix for weapons firing twice, or not at all in some instances. -Fix for an issue where explosions didn’t do any damage to infantry and vehicles that were outside of the combat area. -Fix for an issue where late-joining players wouldn’t correctly experience Levolution events on Paracel Storm and Flood Zone. -Fix for an issue that could cause packet loss. PROGRESSION -Added Gold Battlepacks as rewards for Class Service Stars, allowing players that have reached the max Rank to continue earning new Battlepacks.* WEAPONS / GADGET TWEAKS -Increased the damage of the normal buckshot against targets with Body Armor. -Reduced the vertical recoil of the M4 and M16A4 to give these burst fire weapons a tighter burst accuracy in their mid- to long range role. -Reduced the side-to-side and first shot recoil of the G36C. This weapon now has the lowest side-to-side recoil of the carbines, giving it a clear controllable low rate of fire role, especially when compared to the AK5C, Type-95B-1 and the AKU-12. -Tweaked the detonation time of the 40mm LVG so it bounces less before going off. The maximum damage has however been reduced to 80 like the RGO. -Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3. -Increased the time it takes to get new 40mm round from ammo boxes. The time is longer for HE and LVG grenades and shorter for utility grenades like SMK and FLASH. GRENADE TWEAKS -Increased the time it takes to get new RGO IMPACT, V40 MINI, M84 FLASHBANG and M18 SMOKE grenades from ammo boxes. Since the player now carries more of these grenades, the resupply delay needed to be longer to prevent grenade spamming. VEHICLE TWEAKS -Significantly improved the suppression from mounted vehicle weapons, including miniguns, HMGs, LMGs, and all shells types for all armored vehicles. AIRCRAFT TWEAKS -Further reduced the repair rate for the Scout Helicopters and the Transport Helicopters. -Significantly increased the damage of Transport Helicopter miniguns. -Changed the flight ceilings on Gulf of Oman, Caspian Border and Operation Firestorm to better match the height of the structures in those levels. -Adjusted the damage of the 25mm and 30mm cannons for both Stealth Jets and Mobile AA to be equal in Damage Per Second to the 20mm default weapons. These weapons were clearly poorer choices in all circumstances, and their different rates of fire are intended to be the player's choice factor for these weapon systems. -Increased the splash damage and the range at which the JDAM bombs can achieve max splash damage. The JDAM's power was not properly balanced with its difficulty to use. The JDAM remains a primarily anti-vehicle weapon, though this change will increase the effectiveness against all targets. -Increased the accuracy and direct hit damage of the AC130 40mm cannons. 40mm cannons can now be used to fire pinpoint shots in 2-3 round bursts, enabling them to provide accurate fire on infantry and vehicle targets. Their velocity has also been marginally increased to aid their accuracy. -Increased the splash damage and range of the AC130 25mm cannons. These cannons now do approximately 50% more damage, in a slightly increased area of impact. The increased damage as well as increased suppression effects will allow the 25mm cannon to fill its role as an area of effect weapon against infantry. MANTLE -Mantle now requires Catalyst 14.2 or later drivers. -Fixed multiple crashes. -Fixed memory leak when switching between windowed and full screen. -Optimized memory management which can reduce amount of performance stalls when video memory is overcommitted. -Improved performance when vsync is used. -Fixed bug with offset mouse cursor when using full screen and horizontal Windows taskbar. -Multi-GPU: Added initial support for frame pacing for smoother frame rate in full screen mode, enabled by default. Can be disabled in console / User.cfg with “RenderDevice.FramePacingMethod 0”. -Multi-GPU: Fixed black screen when starting on machine with multiple GPUs where the weakest GPU has the display attached to it. -Multi-GPU: Fixed intermittent crash when switching between windowed and full screen mode when having multiple GPUsDIRECTX -Fixed bug with borderless window not covering entire screen when starting up *Temporarily disabled, as the team is working on addressing an issue related to it. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
d30DK פורסם 2014 במרץ 31 Share פורסם 2014 במרץ 31 בכלל לא וואו. שיחקתי בשתי מפות. שמו בשרת 3200 TICKETS, יותר מדי לטעמי... נראית הרחבה לא משהו. אולי צריך להתרגל אבל ממש לא מה שציפיתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.