פורסם 2014 במרץ 211 שנים אני לא חושב שהמטרה של DICE הייתה לייצור משחק ריאליסטי אבל גם לא בידיוני (סגנון קרייזיס) אלא משהו באמצע.אז המסוק תקיפה לדוגמה היה אפשר לעשות אותו עם שליטה יותר נוחה.
פורסם 2014 במרץ 211 שנים עוד לפני שיצא המשחק DICE אמרו שהם יעשו את BF4 טיפה יותר ריאליסטי ... המטרה שלהם לשלב משחקיות וראליסטיות ביחד ... לדעתי זה שיפור טוב ודי מתבקש מBF3 ... הייתה בו יותר מידי משחקיות ... אני אוהב את השיפור הזה שנותן הרבה ... הכל עניין של טעם אין לי בעיה עם כל המשחקיות של BF4 היא מעולה ... הבעיה היא הבאגים והאיזונים ... מקווה שיסדרו את זה ואם לא אז כנראה שנעבור למשהו אחר בנתיים אני מושבטת ולא יכול לשחק עד שיסדרו לי את הזיכרונות ( כרגע עם 2 גיגה )
פורסם 2014 במרץ 211 שנים יצאו להפסקת תה.נראה לי שיש לי מזל שלא שיחקתי ב-BF3, ככה אני לא מודע לבעיות הקודמות....בכלל, אחרי 6 שנים לחזור למולטיפלייר זה כאילו להתחיל מאפס.יחסית המשחק עובד לי מצוין, עם זאת באמת יש באגים שקשורים למשחק עצמו וכאלה להתחברות לשרתים שזה לפעמים מחרפן.
פורסם 2014 במרץ 211 שנים BF4 לא אמור להיות מבוסס על BF3 עם שיפורים במנוע הרס, גרפי וכו'?או שהם התחילו מאפס ולכן יש המון באגים?
פורסם 2014 במרץ 411 שנים ה- attack heli פשוט על הפנים במשחק הזה !כל כך אהבתי לשחק איתו ב- BF3 ובמשחק הנוכחי הרסו אותו.הוא בקושי זז, מאוד קשה לעשות איתו תנועה חדה ימינה או שמאלה בשביל לברוח מטיל והגרוע מכול שאם פוגע בוא טיל אחד הוא נוטה לצד וזהו הוא פשוט גמור ואי אפשר להוציא אותו מזה.אני חושב שדווקא שיפרו את השליטה במסוק תקיפה בbf4 מאוד, חוץ מהמסוק הסיני שהוא כבד ואיטי ואני תמיד מחליף קבוצה בגללו.. בכללי קשה מאוד מאוד לשחק במסוק תקיפה בbf4 במיוחד בגלל שלכל מתלהב יש עכשיו את הactive radars וכל השמיים מלאים בזה ככה שאני נאבק ממש ממש להישאר מעל 10 דקות רצופות באוויר, הAA ברוב הפעמים מנצח גם אם הצוות שבמסוק מיומן ופועל בשיתוף פעולה עם Tv Missile... שלא נדבר על המטוסים ועל מוהנדסים למיניהם עם איגלות וטנקים שגם יורים עליך סתם לנסות את מזלם ואתה מקבל בממוצע כל דקת משחק 3 טילים שנורים לכיוונך...אני חושב שכדי לאזן את המשחק dice צריכים לקצר את זמן הטעינה/חידוש של ה ecm/flares ולהעיף את הactive radars מהמשחק לצמיתות...הרבה אנשים שאוהבים את המסוקי תקיפה כמוני פשוט לא נהנים כמו שצריך כי ברגע שאני עולה לאוויר אני בנחיתות... מקווה שיטפלו בזה..
פורסם 2014 במרץ 411 שנים חברה שיחקתי עכשיו ראונד ב BF3..אני לא יכול לחזור ל 4..באמתהמשחק זז מהר ובצורה ממש חלקה, שמים וארץ.חבל ש 4 במצב כזה..הם שיפרו שם הרבה דברים..רק אם היה עובד כמו 3 הוא היה מושלם.הבאסה שאין כל כך הרבה שרתים מלאים ב 3 נערך 2014 במרץ 411 שנים על-ידי ew89
פורסם 2014 במרץ 411 שנים לכל מי שלא שם לבAddressing “Netcode” in Battlefield 4http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/addressing-netcode-in-bf4/נקווה שזה לא משהו פקטיבי ... אבל עושה רושם שיש טיפול ראוי בנטקוד
פורסם 2014 במרץ 411 שנים אני מבקש, ב-"נטקוד".לא יודע כמה ההודעה הזו מעודדת, חלק גדול מהבעיה זה הטיקרייט הנמוך, בשביל שלא תרגיש בזה הם יצרו כל מיני מערכות שמדמות תנועה חלקה (הכל תחת LAG COMP). הם יצרו הרבה מערכות שפועלות ברובן ללא קשר לחיבור רשת ותפקידן להשלים את הרווחים בין הדגימות. היתרון המאוד גדול זה שהם הורידו את השימוש ברוחב פס בצורה מאוד קיצונית אבל יש לזה גם הרבה חסרונות:1. יותר מערכות=יותר באגים.2. מערכות כאלה מבוססות ברובן על הסתברות ולכן אינן מדוייקות גם אם תביא אותן לצורה הטובה ביותר.3. DICE לא מצטיינים בסידור באגים, כל עדכון הם יסדרו משהו אחד וידפקו משהו אחר עד שהם יגיעו לאיזון שיספק את כולם (יכול להיות עוד כמה חודשים)/עד ש EA ידרשו מהם להפסיק לבזבז כוח עבודה על תיקונים.
פורסם 2014 במרץ 411 שנים ^והגרפיקה גם שמים וארץ.אני מוכן לוותר על הגרפיקה לטובת המשחקיות..והגרפיקה ב 3 בסדר גמור ככה שלפי דעתי כרגע אין מה להשוות..(חוץ מכל מיני שיפורים מבורכים שהוסיפו ב 4) נערך 2014 במרץ 411 שנים על-ידי ew89
פורסם 2014 במרץ 411 שנים +1הגרפיקה זניחה מול הביצועים.למרות שיש שיפור במשחקיות, אבל יש עוד דרך ארוכה לBF4 ביחס לBF3.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.