סקר מקדים לקניה קבוצתית של NEXUS 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקר מקדים לקניה קבוצתית של NEXUS 4


filmnoir

Recommended Posts

מכשירי NEXUS 4 16GB עולים בארה"ב 350$. כולל משלוח והמקבילה שם למע"מ זה יוצא עדיין פחות מ400$.

פה בארץ, כרגע המחיר הנמוך בZAP יושב על 2350 אם כי המחיר אכן תזזיתי למדי. כמה ריאלי יהיה להתקרב יותר לכ1600 ש"ח שהוא עולה בחו"ל?

כמה אנשים בכלל היו מעוניינים במכשיר כזה?

אני אישית הייתי מעוניין בשניים כאלו.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=837010

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא יקרה. רק להביא אותו לארץ עולה כ2050 ש"ח פלוס מינוס. גם החנויות רוצות להרוויח. איזה רווח תשאיר להם, 100 שקל? :screwy:

גם אם תעשה קבוצתית מB2U, אולי תחסוך 50 ש"ח. אולי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחיר שלו היה עד לפני כמה ימים הרבה יותר גבוה גם בZAP, הוא הולך ויורד כל יום.

לגבי כמה עולה להביא אותו לארץ. רשמית... אולי עולה 2050. אבל כולנו יודעים שהיבוא הרשמי של הדברים האלו לארץ מינימלי. לגבי להרוויח, אני לא יודע על איזה אחוז רווח החנויות האלו עובדות, אבל לפי מה שאתה אומר הן כרגע מוכרות אותם בשביל רווח של 300 ₪.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ לך לחכות שה S4 יגיע לארץ, הוא יגיע עם מעבד מתומן-ליבות (הדגם הבינלאומי) זה מטורף...

ועוד הרבה חידושים אחרים (חוץ מזה שהעיצוב של המכשיר נשאר מכוער יחסית) ^_^ .

המכשיר הוכרז רק היום / אתמול.. עד שיגיע לישראל יקח בטח חודשיים - שלושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אני לא קונה את זה!

מכס לסלולרים הוא 15 אחוז אם אני לא טועה. אז 600$ + 15% מכס + 17% מע"מ כפול שער הדולר שם אותנו עם מכשירים במחיר מינימלי של קצת פחות מ2900-3000 ₪.

המכשירים ירדו בחנויות למחירים של כ2200 ש"ח. ככה שבכמה מוכרת את המכשירים באמת לא מעניין אף אחד.

אני מסיק שהמכשירים שנמכרים פה (כמו שחישוב המחיר מעיד) לא מגיעים דרך צינור היבוא הרגיל. הם מוברחים, נקנו ב350$ בארה"ב או 350$ בתוספת מס מקומי, והוברחו לפה ככל הנראה בלי לשלם מכס או מע"מ.

לפי המיסוי שאני מכיר בארה"ב זה אומר שהם קנו את המכשירים שם בבין 1300 ל1500 ש"ח. וכרגע גובים עליהם בין 2200 ל2600 ₪. אם היה ערך מוסף לאחריות של החנויות הקטנות, ניחא, אבל אין. כך שאני מאמין שרשתות שונות שמופיעות בZAP כן יכולות להגיע למחיר הרבה יותר אטרקטיבי. גם במכירה של 1800 ₪ יש אחוז רווח סביר לחלוטין.

PROXY, לפי מה שאתה אומר החברות באמת מכניסות 50-150 ₪ על המכשירים האלו, אין מצב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פה בארץ, כרגע המחיר הנמוך בZAP יושב על 2350 אם כי המחיר אכן תזזיתי למדי. כמה ריאלי יהיה להתקרב יותר לכ1600 ש"ח שהוא עולה בחו"ל?

אם אתה יודע את עלויות המיסים בארץ (34.6% בחישוב הכללי) , אז איך אתה חושב שאפשר בכלל להביא את זה למחיר כזה?

אם החנות קונה במחיר שגוגל מוכרת, אז המחיר הוא לכל הפחות 1750 שח. וזה לפני עלויות הובלה, עלות החלפת מטען, (מגיע עם מטען לא ישראלי ולכן נזרק לפח ע"י מכון התקנים, והיבואן צריך לקנות מכיסו מטען תואם) וכמובן רווח שמכסה גם חובה לכבד אחריות.

אגב, הנקוס 4 גרסת 16GB כבר נמכר כאן ב 2099 ש"ח עד לפני כשבוע-שבועיים. גרסת ה 8GB נמכרת עדיין ב 1860 ש"ח. לדעתי אלו המחירים המינמאלים פלוס מינוס שיהיה ניתן להשיגם, אולי 50 שח פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מחשב מחיר קניה בגוגל לפי 350$ בתוספת מיסים לארץ ומגיע מ350$ ל1750.

זה לא מה שאני אומר. אני אומר שהם לא קונים ומייבאים כמו שאתה חושב, אלא רוכשים דרך בארה"ב ומבריחים את המכשירים, כלומר עלות המכשירים עבורם היא 350$ + אולי מס מקומי מה שלפי שער דולר של 3.7 מביא את מחיר המכשיר בשביל החנויות ל1450 ₪.

אם המכשירים היו עולים להם 1750 ש"ח היית צודק, אבל ממש לא נראה לי שזו הסיטואציה. אני מאמין שמדובר במכשירים מוברחים.

איך שלא נסתכל על זה, אחריות על ניזוק פיזי אין, ואחריות נורמאלית גם ככה חנויות בארץ בדרך כלל לא באמת נותנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה אומר זה בעצם לעשות קנייה קבוצתית אצל מבריחים, אשר יחשפו את עצמם פה ע"י המחיר הלא הגיוני, בשביל שיהיה להם את האופציה להרויח 200 ש"ח במקום ה 700 ש"ח (לכן הם מסתכנים). :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, מה שאני אומר זה שאם אתה קונה מכשיר ב1450 ש"ח ואולי אפילו מזדכה על המס המקומי בארה"ב ובמקרה הזה קונה את המכשירים בכ1300 ₪. אז שאם תמכור אותם בארץ בכמות גדולה, של מכירה קבוצתית ב 1800 ₪, אתה עושה בין 350 ל500 ₪ על מכשיר, ובהתאם לכמות זה יכול להיות לא רע לשני הצדדים. כמובן שהמע"מ לוקח פה את האחוז שלו, ובכל זאת.

KALEN, לפי מה שאתה אומר, נשמע שהם מרוויחים שקל תשעים על מכשיר, ואם זה היה ככה, המחיר היה מתקבע וזהו, אבל כמו שאפשר לראות המחירים צנחו ביותר מ150 ₪ תוך שבועיים בערך וסביר שימשיכו לרדת.

מבחינתך ההוכחה שמה שאני אומר תהיה הגיונית רק כאשר מה? נראה את המכשירים האלו נמכרים ב1800 ש"ח כמו שזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט קראתי מה שאמרת. תכלס, כן, אני אומר לעשות קנייה קבוצתית אצל מבריחים. אבל הם לא יחשפו את עצמם פה עם הודאה של "אנחנו מבריחים" בדיוק באותה צורה שזה לא מה שרשום באתרים שלהם.

הדרך החוקית ה"נכונה" כמו שאתה אמרת היא לקנות את המכשיר בכ600$ מLG, וזה אומר מחיר קניה למשווקים בארץ של 2900-3000 ₪ מה שאומר מחיר מכשיר גבוה בהרבה לצרכנים ממה שאנחנו רואים בשוק. המסקנה, הם לא רוכשים את המכשירים בצורה כזו, לא ב600$ וגם לא ב500$ שהיו מניבים מחיר קנייה של 500$ + 34% מס שהם קרוב ל2500 ₪ וכאמור אנחנו רואים מחירים נמוכים יותר מזה כבר בארץ, ולא נשכח שזה כולל כבר אחוזי רווח של החנויות המשווקות.

ההנחה שלי היא המסלול שהמכשירים האלו עושים הוא כזה:

1. נקנים על ידי אנשים שונים מגוגל או ישירות מגוגל בכמות.

2. מזוכים על המס בשדה התעופה בהחזר.

3. מגיעים לפה במזוודות דרך המסלול הירוק של המכס.

4. נמכרים בחנויות אחרי שהם עלו למוכרים שלהם כ1300 ש"ח.

ב1800 כולל מע"מ זה אומר 1538 ש"ח ללא מע"מ מינוס 1300 ש"ח עלות, זה 238 ש"ח רווח. ומדובר בקצת מעל ל18% רווח. בעבור כמות סבירה של מכשירים זה לא מעט כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, כל מה כתבת זה נכון, רק שכחת פרט אחד קטן. מדובר במבריחים שעוברים על החוק. וכאשר נתפסים, הם נענשים בקנסות ענק ובעונשי מאסר.

אם מישהו מוכר ב 1800 ש"ח מכשיר חדש מהקופסה, זה אומר או שהוא פושט רגל שנתקע עם מלאי ומשום מה לא מצליח למצוא מחיר טוב יותר למכשיר מאוד מבוקש. או, ויותר סביר, הוא לא שילם מס קניה ואולי לא מתכנן לשלם אף מע"מ.

זה דבר אחד לעשות את זה בחדרי חדרים ובשיטת חבר מביא חבר. זה דבר אחר לעשות את באינטרנט ובפורום שפתוח לכולם - זה להזמין את רשויות המס אליך הביתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...