שאלות והתייעצות לגבי קירור המים Corsair H100i - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלות והתייעצות לגבי קירור המים Corsair H100i


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

אז ככה , אני רוצה להחליף את האוויר של המעבד שלי (למי שמעניין , הוא במפרט בצד ימין) , לקירור מים . אף פעם , באף מהמחשבים שלי לא עבדתי עם מים , אז אני חושב שהגיע הזמן להתנסות :D .

קצת בדקתי את קירורי המים שקיימים כיום בארץ , ואת האמת , דיי נדלקתי על הקירור של Corsair , דגם H100i , ובכלל אני אוהב את החברה הזאת , לדעתי הם בונים חומרה טובה עבור המחשבים , קצת יקרים אבל לי זה אף פעם לא הפריעה ;D . (ב-KSP הקירור הנ''ל עולה 625 ש''ח עם אחריות ל-5 שנים , שזה דיי לא רע לדעתי) .

אז השאלה הראשונה שרציתי לשאול אותכם , המבינים בעניין , האם הקירור הזה , בקטגוריה הזאת , מצדיק את המחיר שלו , או שבאותו המחיר ישנם קירורים יותר טובים ? , אם כן , כמובן שאני אשמח לדעת .

אם במידה ועל סמך המלצותיכם אני אחליט לרכוש הקירור הנ''ל , אז השאלה הבאה היא לגבי המאווררים של הרדיאטור שאיתם מגיע הקירור :

כמו שהבנתי מקריאה פה ושם , המאווררים האלו הם דיי זולים ולא ממש איכותיים , אז האם הייתם ממליצים לי , בעת רכישת הקירור הזה , ישר לרכוש גם זוג מאווררים חדשים ויותר איכותיים עבור הרדיאטור של הקירור הזה ?

אם כן , אז תמליצו לי בבקשה על מאווררים שיותר טובים ואיכותיים עבור הרדיאטור , כי כמו שהבנתי , אלה מאווררים שיוצרים לחץ סטטי על\בתוך הרדיאטור .

במידה ותמליצו לי על מאווררים יותר איכותיים , אז רק ארצה לדעת , האם ישנם גם מאווררים כאלו איכותיים ובעלי תאורת לד ? .

והשאלה האחרונה , (אני יודע שחלק מהאנשים אולי יגידו שאני צריך לשאול אותה רק אחרי שאני ארכוש את הקירור החדש , אבל אני מעדיף כבר עכשיו לשאול אותה בכדי לחסוך בפתיחת נושאים חדשים שוב) , זה בנוגע לסירקולציית האוויר במארז שלי .

המארז שברשותי , ושבתוכו יהיה הקירור החדש , הוא - Graphite Series 600 TW ; שבתוכו יש מאוורר אחד של 200 מ''מ בקידמת המארז עם פילטר אשר יונק אוויר , מאוורר אחד של 120 מ''מ מאחורי המארז בלי פילטר אשר פולט אוויר החוצה , ולמעלה במארז כרגע ישנו גם כן מאוורר אחד של 200 מ''מ אשר גם הוא ללא פילטר וגם הוא פולט אוויר כלפי מעלה אל מתוך המארז .

השאלה היא , במידה ואני רוכש מים , אשר עם רדיאטור ושני מאווררי 120 מ''מ איתו , כשאת כל המכלול הזה אני כמובן הולך למקם למעלה במארז (כי שם יש לי מקום יעודי לקירורי מים , יותר נכון לרדיאטורים עם המאווררים שלהם - עד שני מאווררי 120 מ''מ) , איך בדיוק כדאי לי להתקין את שני המאווררים האלו למעלה ? , בצורה שיפלטו אוויר החוצה או להיפך , שיינקו אוויר פנימה ? , רק יש לקחת בחשבון שאם אני מתקין אותם בצורת היניקה פנימה , אז הרי ואין לי שם למעלה במארז פילטר בפתח הזה , אז מפה נובע שהמחשב שלי דיי מהר יתמלא בהרבה מאוד אבק , תקנו אותי אם אני טועה .

בקיצור , אני יודע שדיי חפרתי בנושא הזה , אבל עוד פעם , זה המים הראשון שלי אז רציתי בנושא הזה לסגור את כל השאלות הקשורות לקירור החדש + הקירור של המארז .

אשמח מאוד לתגובות והמלצות שלכם , וכמובן , תודה מראש לכל מי שיחליט להשתתף בנושא הזה :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי היה ניסיון עם h100 הדגם קודם ובשבילי הוא עשה את העבודה , ראיתי המון בעיות ברשת שלאנשים היה איתו (משאבה מרעישה...)

לי בכל אופן לא הייתה שום בעיה והוא עבד מצויין.

בהנחה שהדגם החדש אמור להיות טוב יותר אז אני מאמין שתהיה מרוצה.

לגבי ההתקנה ללא ספק עדיף שהמאווררים יוציאו את האוויר מחוץ למארז במצבי מאמץ רציניים הרדיאטור מתחמם וכך גם הרוח שעוברת דרכו כך שאתה לא רוצה אותה בתוך המארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן , לגבי זה אתה צודק , לא רק שהמאווררים של הרדיאטור יכניסו לי אבק לתוך המחשב אז גם את החום של הרדיאטור , לא בא בחשבון , צריך חד משמעי להתקין אותם שיפלטו את האוויר החוצה (למעלה) .

ומה בנוגע למאווררים עצמם ? , האם יש טעם ישר לקנות יותר איכותיים ? , אם כן איזה , והאם ישנם כאלו עם לדים או שלא , או שבכלל להשאיר את המקוריים שבאים עם הקירור הזה ?

אשמח לתגובות בקשר לעניין , וגם לעוד תגובות לגבי הקירור הזה בכללי , תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב h100 המאוורריםשהגיעו איתו היו מעולים , לחץ סטטי יפה (שזה מה שצריך כשיש רדיאטור עם fpi גבוה) ויחסית שקטים ב 50% ,

בהנחה שהדגם החדש יציג לפחות את אותם הביצועים (אני מאמין שיותר אבל במקרה הגרוע) אז אני מאמין שהמאווררים הסטנדרטיים יספקו אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...