עבור לתוכן

האם ניתן לראות את חוזה ההתקשרות *לפני* שנרשמים לשרות של סלולר ו/או אינטרנט?

Featured Replies

פורסם

מברור קצר נראה לי שלא ממש.

[מצאתי כבר את של גולן טלקום, הוט מובייל ויו-פון]

[חסר לי עוד את 012מובייל ורמי לוי תקשורת]

אני שוקל להעביר מספר ישן למדי אצל אורנ'ג לאחת מחברות החדשות שנותנות שירותי סלולר (012מובייל, רמי לוי, גולן, ..)

העיניין הוא שאני לא מצליח למצוא את חוזה ההתקשרות שלהם.

ממה שאני מבין הם רוצים שאני קודם כל ארשם לשירות (ואתן את כל הפרטים שלי כולל אמצעי התשלום)

ורק לאחר שאני כבר הסכמתי לעיסקה הם מוכנים לשלוח לי את החוזה.

לי זה נשמע מאוד תמוהה ויש בהחלט סיכויי שלא הבנתי נכון.

מה דעתכם חברים?

האם הבנתי נכון?

----

להלן שיחה בצ'אט של אתר 012מובייל עם נציג שרות:

אני: שלום

אני: אני מעוניין לראות את חוזה ההתקשרות **לפני** שאני רוכש את השירות שלכם.

אני: או במילים אחרות, אני מוכן לחתום רק על חוזה עשויי מנייר ורק מול נציג אנושי.

אני: איך והיכן ניתן לעשות זאת?

רועי: עלייך קודם להרשם אלינו באתר לאחר מכן בתהליך ההרשמה תוכל לקבוע שליחות סים והשליח יגיע אלייך עם חוזה

אני: מה? לא ניתן לראות את החוזה לפני שנרשמים?

רועי: הרי אתה נרשם לתכנית מסויימת ואז אפשר לשלוח לך את החוזה לפי התכנית שנרשמת עם כל פרטי התכנית

אני: אני רוצה לראות את החוזה של תוכנית basic לפני שאני נרשם לתוכנית basic

אני: האם ניתן לראות את החוזה בסניפי אופיס דיפו?

רועי: תיכנס בבקשה לאתר שלנו תחת מידע כללי -- טפסים -- ישנם כל החוזים של כל התכניות

רועי: האתר 012mobile.co.il

אני: אני רואה רק "תנאי התכניות". זה לא חוזה! תוכל לשלוח לי לינק ישיר לחוזה.

רועי: אני כבר בודק עבורך

אני: תודה

רועי: קובי אני מודה לך על ההמתנה , לא ניתן לשלוח אלייך חוזה במידה ואתה לא לקוח שלנו אלא רק בעת הרישום אלינו --

אני: חבל מאוד.

אני: תודה בכל אופן

רועי: תודה לך

רועי: אוכל לעזור במשהו נוסף ?

אני: ולגבי אופיס דיפו? לא ניתן לראות את החוזה שם?

רועי: גם לא רק אם אתה לקוח שלנו

אני: טוב. לא ממש מבין את ההיגיון בזה אבל תודה על הניסיון לעזור.

אני: שיהיה לנו אחלה יום :)

רועי: תודה רבה המשך יום מצויין (:

[ערכתי כדי לסלק שורות ריקות מיותרות. משום מה על כל enter נוצרות שתי שורות ריקות]

פורסם

באתר של גולן טלקום יש חוזה אחד והוא נגיש לכולם (בדף הראשי של האתר, תחת "הסכם התקשורת").

פורסם
  • מחבר

מצאתי. תודה רבה. זה בערך מה שאני מחפש.

הנה של גולן טלקום:

https://www.golantelecom.co.il/gui_lib/document_templates/contract_agreement.pdf

בנתיים מצאתי גם את של יו-פון, כאן:

http://www.youphone.co.il/docs/hoveret_hitkashrut_d.pdf

וגם את של הוט מובייל:

הסכם התקשרות - https://www.hotmobile.co.il/Documents/....pdf

תנאים כלליים - https://www.hotmobile.co.il/Documents/....pdf

עוד לא מצאתי את של רמי לוי מובייל וגם לא את של 012מובייל.

אני מבין שבסה"כ החוזים האלה הם אחידים פחות או יותר ולווא דווקא מותאמים אישית לכל לקוח בנפרד (למעט המסלולים כמובן)

כך שאם אפשר אשמח אם מישהו ישלח לי העתק של חוזה כזה אצל רמי לוי ו012.

בנוסף,

גם לא ברור לי מהאתרים של כל החברות הנ"ל

איך אני מוצא ונפגש עם נציג אנושי כדי לחתום על החוזה?

[עריכה: ניסיתי לסדר את הלינקים הארוכים של הוט מובייל]

פורסם

נציג אנושי?

למה שתיגש לחתום מול נציג אנושי? :lol:

פורסם
  • מחבר

לעובד פלאפון:

כן, ברור לי שאין זה מהאינטרס שלך שהלקוחות יהיו מיודעים ומודעים לזכויות שלהם ולחובות שלכם כלפיהם ו/או שבכלל יהיה איזשהו מקום למשא ומתן בנושא.

בהחלט הרבה יותר קל ופשוט להתנהל בצורה אחידה וחד צדדית מול הלקוחות דרך מדיום כמו האינטרנט או הטלפון שבכוונה מנטרל כל סממן אנושי מהמעורבים

מה שעוזר להנציח את המצב שנציג החברה מצד אחד לא רואה את הלקוח כאדם וגם הלקוח מהצד השני לא רואה את האדם מאחורי נציג החברה.

גם מהיבט החוק ישנם יתרונות (וגם חסרונות) לעיסקאות שנעשות פנים מול פנים.

אבל בוא נעזוב את הפילוסופיה בצד,

האם תוכל לעזור לי להבין איך אני נפגש עם נציג רשמי של החברות הסלולר ה low cost החדשות האלו?

או שאולי זאת בדיוק הסיבה שהן יכולות להציע מחירים כאלה זולים זה כי אין להן את ההוצאות של מרכזי השרות האנושים כמו אצל החברות הוותיקות?

פורסם

נציג אנושי?

Satan.jpg

למה שתיגש לחתום מול נציג אנושי? :lol:

פורסם

היום יש נציג אנושי לכל חברה, אפילו לגולן.

012 - המשווקים הם הנקודה האדומה ואופיס דיפוט

יו פון - כמעט כל סניף של מגה.

גולן - רשת חנויות באג

הום סלולר -- הום סנטר.

הוטמובייל - נקודות מכירה ושירות של הוט.

נראה לי שכיסיתי את כולם לא?

פורסם
  • מחבר

תודה רבה על הרשימה. נראה לי שמנית את כולם.

אבל ממה שהבנתי מהנציג של 012 בצאט ולאחר מכן משיחה טלפונית עם סניף אופיס קרוב לביתי נאמר לי שהם רק המשווקים,

כלומר, זה לא שיש עמדה עצמאית בתוך אופיס דיפו שממומנת *כולה* על ידי 012מובייל והנציגים שם מקבלים משכורת *רק* מ 012מובייל,

כך שיוצא שהם רק מוכרים את המוצר של 012מובייל ולא נציגים רשמיים ועל כן אין להם יכולת או סמכות מעשית לנהל איתי דיון על חוזה ההתקשרות.

אבל בהחלט תודה על הרשימה.

אתחיל לעשות טלפונים בשבוע הבא.

[עריכה: אוף עם האנטרים הכפולים]

פורסם

012+גולן משווקים השאר יש להם נציגים אנושיים.

פורסם
  • מחבר

מצויין. תודה.

אני אצטרך לפנות מספר שעות ולעשות סיבוב באזור התעשייה על מנת לוודא את זה אישית

היות ובטלפון לא תמיד יש להם זמן וסבלנות וגם לי לא קל להסביר את כוונותי.

רק חבל לגבי גולן טלקום. הם היו הסיבה שבכלל התחלתי לגלגל את הרעיון לשינויי מלכתחילה.

לא נורא. שאלו יהיו הצרות כמו שאומרים.

פורסם

היי icy,

אשמח לבדוק עבורך את הנושא ולסייע. אנא שלח פרטים לכתובת המייל שלנו talk2us@012.net ואצור איתך קשר בהקדם.

ליאור

פורסם

לדעתי עסקה טלפונית אפשר לבטל על פי חוק תוך 14 יום או משהו כזה.

תקבל את החוזה, תקרא, ואם לא מתאים לך, תבטל...

פורסם

חשוב שתדע:

יצא לי לנסות לקבל שירות מ012 בקו שברשותי. אז יצא.

ניסיתי להתקשר בטלפון אך הגעתי לזמן המתנה של 45 דקות וניתקתי את השיחה מרוב יאוש, ניסיונות נוספים נגמרו בניתוק השיחה לאחר 30-20 דקות.

ניסיתי שיעזרו לי בצאט שבאתר. הנציגה אמרה שיחזור אלי נציג בקרוב, עברו 3 ימים מאז.

שלחתי מייל לשירות לקוחות בו נאמר שיחזרו אלי תוך 72 שעות. עברו 82 שעות ללא שום התייחסות.

רק במזל נפלתי על נציג נורמלי בצ'אט שסידר לי את הבעיה תוך 10 דקות, אבל שוב אני מרגיש בר מזל.

כבר היתי קרוב לנתק את הקו מרוב ייאוש.

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובות.

לנציג 012 Smile:

הייתי מעדיף להמשיך לנהל את הדיון כאן בשרשור הזה.

אני אנסה להבהיר איזה מידע אני מחפש.

1) הייתי רוצה לקבל לידיי לעיון את כל המיסמכים והחוזים שעליהם אני מתבקש לחתום על מנת לרכוש את מוצריכם.

את המיסמכים והחוזים אני דורש לקבל לעיון לפני שאני מבצע את הרכישה בפועל ולא בדיעבד לאחר שהרכישה כבר התבצעה

- מסמך שמתאר את תנאי ההתקשרות הכלליים

- מסמך/ים שמתאר/ים את התנאים של השרותים שאתם מציעים (התוכניות והמסלולים השונים)

- מסמך הרשאה לחיוב חשבון באמצעות כרטיס אשראי

- מסמך הרשאה לחיוב חשבון בנק

- וכל מסמך או חוזה רלוונטים נוספים

2) האם יש לכם משרדים/חנויות/מרכזים/עמדות פיזיות שבהן ניתן לקבל שרות רישמי מנציג אנושי ?

3) לגבי הפסקת התקשרות:

- מה הפרוצדורה לקבלת מסמך שמעיד שהניתוק התקשרות הינו מוחלט וסופי ושאין לכם שום דרישות נוספות ממני?

- כיצד אני מקבל חזרה לידי את מסמך ההרשאה לחיוב חשבון שלי?

כל שלושת הנקודות חשובות באותה מידה ואשמח אם תוכל להתייחס לכולן.

ל kdani:

עד כמה שאני מבין, זה לא כל כך פשוט לבטל כאשר מדובר ברכישת שרות שכולל נתינת הרשאה לחיוב חשבון.

את החוזה התקשרות יתכן ובאמת ניתן לבטל בקלות יחסית לפי חוק עסקת מכר מרחוק

אבל בגלל שההרשאה לחיוב חשבון נשארת את מוכר השרות,

עלול להווצר מצב שאין לי דרך ברורה כיצד לבטל ו/או לקבל חזרה את המסמך החשוב הזה חזרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים