פורסם 2013 במרץ 312 שנים עשו לעצמכם טובה וקנו ארונות במקום אחרלמי שיש כח שיקרא את הסיפור שלירכשתי בתאריך ה20 בדצמבר 2012 ארון מחברת קומפורט נט באינטרנט.המוביל בשם מקסים קבע איתי מספר פעמים וביטל. בסוף הגיע אך לא בשעה היעודה אלא באיחור של 3 שעות.הרכיב ארון ואמר שבטעות הדלתות לא מתאימות ויביא דלתות חדשות תוך כמה ימים.חיכינו חודש וכלום לא קרה ובסוף דיברנו איתו כמה פעמים והוא ניסה להתחמק.בסוף השתכנע לבוא ושוב קבע איתנו כמה פעמים ולא הגיע בתואנות שהיה תאונה וכיו"ב.בסוף כשהגיע, שוב באיחור כמה שעות מהשעה היעודה הביא דלתות לא מתאימות.ושוב, נדרשנו לרוץ אחרי מקסים שיסכים לקבוע איתנו שובבסוף הגיע וסידר דלתות מתאימות בגודל אם כי הגוון היה קצת שונה. כבר לא היה אכפת לנו מהגוון.התלוננו באוזניו על כל המקרה. ושאלנו מי מנהל החברההוא ענה שנזכה לפיצוי כלשהו על כל עגמת הנפש והצהיר שהוא הבעלים הבלעדי של החברה ואין מישהו אחר לפנות אליו.מאז לא שמענו ממנו , כשהתקשרנו הוא התחמק.בסוף הצלחנו להשיגו הוא אמר שהוא כבר לא עובד בחברה ושיצא מייל של החברה בעניין פיצוי עבורנו והוא "יגיד לנו עוד כמה דקות מה כתוב כשיפתח את המחשב" ואז שוב התחמק ולא ענה .התקשרנו לחנות ואמרו לנו שנדבר עם המנהל בשם חיים. רק שהוא לא נמצא. כך המשכתי לנסות להשיג את אותו חיים משך כחודש. התקשרתי בכל שעות היום ותמיד הוא לא נמצא ותמיד אמרו להשאיר טלפון הבטיחו שיחזור אלי כך כל יום.בסופו של דבר אמרתי לעובדת החנות שאין לי ברירה אלא להגיש תלונה כי אי אפשר אפילו לדבר עם אותו חיים. היא אמרה שאין איך לעזר לי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.