עבור לתוכן

מילה טובה על השירות של לוגיטק

Featured Replies

פורסם

יש הרבה סיפורי בלהה בפורום על בעיות במימוש אחריות ושירות לקוחות לוקה בחסר. החלטתי לכתוב את התנסותי האישית כדי לתת במה לחברות שנותנות שירות טוב ומעבר .

לפני 4 וחצי שנים קניתי עכבר vx revolution מבאג בבלאק פריידי. אחרי כשנה התגלתה תקלה כלשהי, ניגשתי לבאג והחליפו לי במקום לעכבר חדש מהמדף. חזרתי הביתה וגיליתי בעיה עם הגלילה, חזרתי לבאג שם והראו לי שמדובר בשבר. שוב החליפו בעכבר חדש מהמדף.

כעבור שנתיים ועשרה חודשים מהקניה כפתור הback על העכבר הפסיק להגיב לסירוגין. היות ולא מצאתי את חשבונית הקנייה שלחתי מייל ללוגיטק העולמית. כעבור שלושה ימים הגיע שליח ups והביא לי עכבר מרתון חדש בקופסה. בשט"מ היו כתובות התחנות שהוא עבר מטורקיה לארץ והמיסים. למותר לציין שלא שילמתי גרוש, לא על המשלוח ולא על המיסים. בנוסף, העכבר הישן( השמיש)נותר אצלי.

לפני שבועיים העכבר התחליפי התחיל לעשות בעיות. שנייה לפני שהלכתי לחנות לקנות חדש. החלטתי לנסות לשלוח שוב מייל ללוגיטק העולמית ולראות מה הם יגיבו. הפלא ופלא - כעבור שבוע מפנייתי הגיע אלי עכבר חדש עם שליח עד הבית! חמש וחצי שנים אחרי קנית העכבר המקורי!!!

סיפור נוסף - קניתי בבלאק פריידי(אחר) את מקלדת הwave המקוללת. לאחר שנשבר לי מהבעיות שהיא עשתה שלחתי שוב מייל ללוגיטק העולמית. היות שלא הייתה להם מקלדת תחליפית בעברית שאלו אותי מה אני רוצה כתחליף. קיבלתי עכבר mx revolution שמחירו בארץ עמד על 500+ על מקלדת שעלתה לי 150 שח. כמובן שהם השאירו אצלי את המקלדת.

מקניית עכבר אחד ומקלדת אחת קיבלתי 4 עכברים ומקלדת בשווי כולל של פי כמה וכמה מהמוצרים המקוריים.

יש לציין שבפניותי תיארתי את כל הפרטים בלי לנסות "להחליק" את האמת. בנוסף כל הפניות נעשו מאותו שם משתמש כך שהם יכלו לראות את היסטוריית ההחלפות. כל זה לא פגם כלל בשירות הלקוחות שלהם. אני מקווה שחברות בארץ ישכילו להתייחס ככה ללקוחות שלהם. אני אישית מתכונן להמליץ על מוצרי לוגיטק למכרי.

  • תגובות 41
  • צפיות 11.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כל הכבוד להם! :xyxthumbs:

מדהים לראות איזה הבדל בין הסטנדרטים בארץ לאלו בחו"ל....

פורסם

מצד שני לי הם סירבו להחליף עכבר שהתקלקל, בגלל שהוא נקנה ממוכר ב- eBay, ולדבריהם האחריות היא רק לקונה הראשון...

פורסם

אני קניתי ממוכר באייבי עכבר mx revolution והוא התחיל לעשות לי בעיות עם אחד הלחצנים שלחתי אליהם מייל ונתנו לי 50 אחוז הנחה על עכבר performance mouse mx שהוא הדגם החדש שלו.

השירות שלהם הוא ממש טוב!! לא חושב שיש חברה בארץ עם סטנדרטים כאלה...

פורסם

מסכים.

מצד עשירי, מטרידה האיכות הנמוכה שאתה מתאר של המוצרים עצמם.

פורסם

על מה אתה מדבר איכות, ראיתי כמעט לכל חברה שיש לך מוצרי HIGH-END עכברים ומקלדות כאחד סובלים מידיי פעם מתקלות משימוש קיצוני. לי למשל יש עכבר של לוג'יטק MX 1100 כבר כמה שנים טובות עדיין הכל שמיש ועובד.

פורסם

מצטרף, יש לי את ה-MX518 והוא פועל ללא דופי (נקנה ב-2005), כמו גם מקלדת בסיסית שלהם שברשותי מעל 5 שנים.

כיף לשמוע על חוויות שירות חיוביות בארץ (לצערי עדין לא זכיתי לאחת כזו בכל הקשור לאלקטרוניקה, לכשהיתי צריך שירות).

פורסם

אין על השירות של לוגי :xyxthumbs:

יש להם שירות באמת טוב ..

פורסם

מעניין שהם שלחו לך חדש ב UPS כי זה פעם ראשונה שאני שומע על כזה דבר. לאיזה מייל שלחת? אני ניסיתי ליצור איתם קשר גם כן, על הגה G25 שהיה לי שהתקלקל (סידרתי אותו לבד בסוף) והם שלחו אותי לכל הרוחות, רצה לזרוק לי קופון הנחה לחנות האמריקאית שאני אפילו לא יכול לשלם בה כי חייבים כרטיס שהונפק בארה"ב.

פורסם

דיברתי ספציפית על ביש המזל של מי שפתח את הנושא.

החוויות שלי:

- מערכת Z-5500 שחוץ מפיוז שנשרף פעמיים (אבל זה בסדר, כי הוא עולה שקל ואמור לשמור על המערכת), הכל דופק איתה טפו טפו כבר 5 שנים בערך.

- מקלדת סולארית מאוד יקרה שקיבלתי תקולה והוחלפה לחדשה ומאז כשנה הכל בסדר (שירות של KSP).

- עכבר PERFORMANCE MX שמלבד היותו זולל סוללות הכל בסדר איתו כבר כמה חודשים.

- סט MX5500 שהמעבר של הגלגלת של העכבר ממצב של גלילה חופשית לגלילה מבוקרת נדפק אחרי יומיים ותקוע על מוד אקראי, לא משנה מה עושים. זה מעצבן אבל אין לי כוח לעבור את הטראראם של לשלוח אותו ולחכות לאחד אחר.

- MX518 שהיה לי כמה שנים והיה בסדר.

פורסם

היו לי עכברים של רייזר ות'רמלטייק ומקלדת של רייזר. המוצרים שלהם אולי מגניבים ומעוצבים, אבל בתכלס, איכות החיים של לוג'יטק והאחריות הארוכה מנצחת בגדול.

פורסם

'זרקו' לי פעמיים G35 חדשות לאחר שהקיימות שזכיתי בהם התקלקלו. בפעם הראשונה לא היו יותר מדי ברורים מעבר למספרים מזהיים של הדגם וקבלה שאמרתי שאין כי זכיתי בהם, בפעם השנייה רצו קצת מעבר וזהו. בשני הפעמים המוצרים נשלחו דרך משלוח אקספרס שהגיע יום למחרת

פורסם

אבל למה זה צריך להתקלקל פעמיים? (בלי קשר לאחריות המעולה שמסתבר שהם נותנים)

אולי משהו במוצרים שלהם לא כזה איכותי...

פורסם

לי קרה שאבד לי חלק קטן מהמקלדת dinovo ושלחתי מייל ליבואן בארץ, ולא חזרו ולא כלום.

ממש מבאס שיש הבדל כזה בין הארץ לבין חול, פשוט חוסר מקצועיות...

שלחתי ללוג'יטק בחול וענו לי תוך שעה!! וכמובן ששלחו לי את החלק...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים