פורסם 2013 בפברואר 1712 שנים שלוםלפני כשבוע וחצי קניתי מחשב הרכבתי אותו בעצמי הכל עבד מעולה כמו שצריך לפני בערך משהו כמו 4-5 שעות אני מדליק את המחשב ואין תצוגההוצאתי את הכרטיס מסך [Gigabyte GTX670 2GB שמתי אותו על לוח אם אחר גם לא הראה תצוגההחלפתי למסך אחר כבל אחר גם לא אראה תצוגה(בכרטיס מסך החדש עובדים המאווררים אבל משום מה אין תצוגה אתו)1]כך שהגעתי למסקנה שהכרטיס מסך לא עובדאני פונה אליכם אולי נתקלתם בבעיה כזאת אולי אתם יכולים לעזור לי או שאני יקח את הכרטיס ישר לחנות
פורסם 2013 בפברואר 1712 שנים אם הכרטיס חדש ואתה לא מקבל איתו תצוגה במחשבים שונים עם מסכים שונים, אין לך מה להסתבך - בשביל זה יש אחריות.
פורסם 2013 בפברואר 1712 שנים מחבר שלום שוב הלכתי היום בצהריים לחנות KSP הסברתי לטכנאי שאני לא רואה תצוגה הוא בדק וזה מה שהוא רשם בדף התשובה שלו: physical damage on the bottom side of the card near first DVI-PORT. looks like a liquid ran over the whole Graphic card.fan's of graphic card run on full speed in test computer and no picture on screen. והביא לי לחתום על זה שאני מצהיר כי הוסבר לי במידה וימצא נזק פיזי בציוד מחשב שלם שנמסר לבדיקה במעבדה לא תחול אחריות על ציוד זה. וזהו והוא לקח את הכרטיס ואמר שהוא יתקשר אליי. אני מבואס מאוד בסך הכל מחשב חדש מה שעשיתי בסך הכל חיברתי את הכרטיס מסך ל pci e וזהו עבד שבוע וחצי מעולה ובאופן פתאומי הכרטיס מסך הפסיד לעבוד מה נראה לכם אני יקבל אחריות?אם לא הלך 1700 שקל
פורסם 2013 בפברואר 1712 שנים מחבר היה נזק פיזי לכרטיס?בצד האחורי של הכרטיס היו כמה סימני רטיבות לא יודע בדיוק מזה הטכנאי בתשובה שלו ציין את זה כ- looks like a liquid ran over the whole graphic cardובקשר לנזק פיזי לפי מה שהוא הראה לי דרך הזכוכית מגדלת היה משהו פגום שם איזה חלק קטן מאוד שרק דרך הגדלה של התמונה דרך האייפון היה ניתן לראותתסתכל בתמונה שהעלאתי http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phpm6ZdB9.jpgורק אחד לא כולם היו פגומיםאני לא יודע בוודאות אם זה היה זה ספציפית אבל בהחלט משהו דומה לזה
פורסם 2013 בפברואר 1712 שנים אסכם זאת במשפט."נזקים" פיזיים לרוב קיימים, כשהם שם הם יהיו שעירים לעזאזל של כל תקלה.
פורסם 2013 בפברואר 1712 שנים בגלל זה חשוב לקנות לאו דווקא ממי שמוכר לך ב-30 ש"ח פחות אלא ממישהו שיעזור לך שמקרה של תקלה ויגבה אותך מול היבואן במידת הצורך במקום לעשות CT לכרטיס כדי למצוא נזקים ו"לבטל אחריות" (בהנחה כמובן שבאמת זה לא נגרם בגללך ... רטיבות? WTF?). KSP לא ידועים בגישה כזו בלשון המעטה ויש חנויות אחרות שדווקא כן - ראה פורום "צרכנות".
פורסם 2013 בפברואר 1812 שנים גם אם אכן מדובר ברטיבות ממקור כלשהו, מאוד לא סביר שטיפה אחת על גב הכרטיס כאשר המחשב כבוי תגרום לתקלה כזו.
פורסם 2013 בפברואר 1812 שנים לטווח הרחוק כן כי אז יש קורוזיה זה די דומה בכל המכשירי חשמל, צריך לנגב באותו רגע.שהחזרתי להם את הספק שנדפק לי הוא בדק אותו עם פנס לא היה לו מה לרשום חוץ ממה שאמרתי "ריח שרוף מהספק".וכן החליפו לי אותו לכן אני תמיד גם אני משתמש בפנס אפילו באור יום מלא עדיין לו רואים טוב את תכולת המארז,כמובן את הפרטים הקטנים במקרה הזה הוא גילה את זה עם זכוכית מגדלת.תהיה חכם ואם יגידו לך שהגיע לשם מים תגיד איך הגיעו מים לכרטיס מסך מאחורה????
פורסם 2013 בפברואר 1812 שנים בגלל דברים כאלה אני חושב שאסור לקנות בKSP. במקרה והם יחליטו לא להחליף לך אני מציע שתיצור קשר עם GB דרך האתר שלהם ותתאר הכל כולל ההתנהלות של KSP אני גם מציע שלא תקנה משם יותר נ.ב פגם פיסי קיים בכל כרטיס שיוצא מפס הייצור , האם זה נזק או סתם פגם קוסמטי אף אחד לא יכול לדעת. הנה כרטיס חדש שהגיע לביקורת בTPU http://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/GeForce_GTX_670_Windforce/images/back_full.jpg אני בטוח שגם שם תוכל למצוא פגמים מסויימים
פורסם 2013 בפברואר 1812 שנים יש להם תקנון כמו לכל חברה חובה עליהם לבדוק אם הכרטיס נפגע מנזק פיזי.ואם זאת היתה חברה שלי תאמין לי שהחוקים האלו לא היו משתנים, למה אתה מכיר חברה שלא בודקת נזקים?
פורסם 2013 בפברואר 1812 שנים לפי התאור שלך נראה כי הטכנאי ידע שיש בעיה עם הכרטיסמי בודק כרטיס בהקפדההוא צריך לקחת אותו ולהעביר אותו הלאה לבדיקה של היבואן
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.