מפרט מחשב AMD 8350 לאוורקלוק - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט מחשב AMD 8350 לאוורקלוק


X7-007

Recommended Posts

אני מחפש להחליף את ה Q6600 במחשב חדש, השאלה אם בכלל כדאי לחכות ל HASWELL ואם בכלל המחירים שלהם יהיו ראלים, נמאס לי להוציא כסף על מעבד ולוח אם כל שנה עם אינטל, הם דפוקים בראש, מחליפים SOCKETS כמו שמחליפים SOCKS (גרביים).

אז בעיקרון מה שאני צריך זה רק כמה דברים, ולשיפור הביצועים אולי אולי אני אקנה 7970 נוסף, יש כבר אחד מהמכירה קבוצתית, אני אולי אקנה את של GIGABYTE.

http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=9489

או ב KSP בתקווה שיהיה במלאי

AMD FX Eight-Core FX-8350 Socket AM3+ 4.0GHz

קירור אני רוצה משהו איכותי שאני יוכל לעשות אוורקלוק טוב ושקט אלא אם יש משהו יותר טוב.

http://ksp.co.il/?uin=17974

לא מצאתי ממש את ההבדלים בין

Asus SABERTOOTH 990FX R2 AM3, 990FX, DDR3 1866, CrossFireX, SLI, 4xPCI-E

Asus SABERTOOTH 990FX AM3, 990FX, DDR3 1866, CrossFireX, SLI, 1394a, GBL

אבל אני מניח שאני אקח את היותר יקר.

16GB לא בטוח איזה חברה, אבל אני מעדיף G.SKILL.

http://ksp.co.il/?select=.1038..392..796..127..518..166.&list=1&sort=3&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

אם כבר אז בסופו של דבר אז ARES כי אני מעדיף פרופיל נמוך.

G.Skill 2x8GB DDR3 1333Mhz Ares Dual Channel CL9-9-9

או שעדיף 1600MHZ

G.Skill Ripjaws-X 2x8GB DDR3 1600Mhz PC3-12800 Kit CL9-9-9

כל השאר יש לי ממערכת קודמת

ThermalTake 850 Watt ToughPower

אמור לצאת 3100 ש"ח ובסופו של דבר אם אני רוצה Crossfire אז עוד 1800.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא פירטת דבר לגבי השימושים, אבל אתה מדבר על זוג 7970 אז אני מניח שמדובר במערכת לגיימינג, אז השאלה היא למה

אתה זקוק למעבד עם 8 ליבות מוחלשות שהעקב אכילס שלו הוא גיימינג ומעבד כמו ה-3570 משאיר אותו הרחק מאחור למטרות

אלה.

אף אחד לא מבטיח לך שתרצה לקנות את המערכת הבאה שלך הסוקט ישאר אותו הדבר. גם אם תיהיה תמיכה לאחור

אתה תאבד את הפיצרים העדכניים שהלוחות של שנים הבאות יציעו.

אם תסתכל על התמונה הגדולה והאמיתית, אם תרצה לשדרג בעוד כמה שנים את המעבד אני מניח (שזה המון זמן) אז

רוב הסיכויים שתשדרג גם את הלוח.

אני אומר לך משהו בפן האישי, אני גם שידרגתי את המערכת שלי לא ממזמן, חשבתי בכובד ראש לקנות את ה-8350 שעל הנייר אמור

להיות וואו, אבל ככל שחקרתי וחקרתי וקראתי אין סוף ביקורות המסקנה הייתה ברורה, הוא פשוט לא מספק את הסחורה, חם יותר,

צורך יותר חשמל, חלש מאוד פר ליבה, אכזבה גדולה כמעבד גיימינג ומשתווה למעבדים תקציביים בהרבה מבית אינטל.

לחכות ל- זו אפשרות אבל לא חובה, תכל'ס מדובר בעיקר על שיפור ניכר בליבה הגרפית שזה הדבר האחרון שאמור

לעניין אותך שאתה עם 7970 או זוג אז בכלל. לדעתי המעבד האולטימטיבי כיום ל-OC וגיימינג הוא ה-3570K.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכללי כשאנחנו מדברים על גיימינג אז אנחנו מגיעים למסקנה שכל המשחקים כבר משתמשים ביותר ליבות, ליבה אמיתית יותר טובה מ HT של אינטל.

חצי מהמשחקים או מהתוכנות Benchmark נוטות יותר לטובת INTEL תמיד, אם זה שקר אופטמיזיציה או פשוט כשזה מזהה זה לא מפעיל כל מיני פעולות שאמורות לספק את הסחורה. כבר דיברו על זה, וההבדל היחידי שראיתי הגדול הוא ה PHSYX ללא קשר של NVIDIA ב 3DMARK11 נראה לי או 13 לא זוכר כבר, ש 3770K קיבל יותר 2000-2800 נקודות. כל השאר חוץ מהזיכרון שכמובן יותר מהיר באינטל בגלל TRIPLE זיכרון שלא כל כך מפריע לי כי יש לזה השפעה של 20% על משחקים ואם בכלל.

ההבדלים המעוטים ברוב הדברים הם במשחקים אם זה הבדל של כמה FPS אם לאחת וכמה 10-20FPS גג, הראציונליות פה זה שאנחנו כבר מקבלים 80FPS, למה יפריע לי לקבל 10-20 פחות כאילו יש אנשים אומרים חייב לקבל את המקסימום. אבל בשביל מה אם ההבדל הוא לא מורגש. אני סומך על כי הכרטיסים שלהם קורעים את NVIDIA כבר הרבה זמן מבחינת טכנולוגיה וכרגע גם דרייברים. אם ה 5870M במחשב נייד שובר כמעט כל כרטיס מסך של נוידיה חוץ מ 670M שכמעט מתחרה איתו והרבה יותר יקר ויותר טוב מה 660M אפילו. ודבר שני הכרטיסי המסך הבייתים 7970 מפרק את הצורה של 680GTX מבחינת כל דבר אפשרי חוץ ממשחקים ספציפים ממש או משחקים שתומכים PHSYX או פשוט הבדל של דרייברים. על הדף 7970 הוא יותר חזק מבחינת נתונים שמאפשרים לו לעשות את זה, אז אנחנו מגיעים למסקנה שהמעבד יעשה את אותו דבר. אינטל אוהבים לעשות TICK TOCK להוציא SOCKETS חדשים עם כל מיני דברים מעניינים אבל בסופו של דבר מתמחרים את זה כמו בית, בדומה ל NVIDIA. אני לא רואה הבדל בין NVIDIA ל INTEL כשהם יותר יקרים ולא עושים שום מבצע או הנחות ובסופו של דבר נחותים טכנולוגית, בדומה למעבדים או כרטיסי מסך ש מוציאים ושוב, 8 ליבות פר ליבה מוחלשת לא נראה לי ישנה. אני לא יודע איפה בדקת, אבל יש אנשים שם לא INTEL FANS וממליצים של אחרי שהבינו את היכולות שלו אם זה מבחינת GAMING או מבחינת STREAMING. בסופו של דבר המחיר יותר נמוך ויש דברים אחרים שאפשר לקנות במקום מעבד ולוח אם שעולים 1000 ש"ח יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AMD קורעים את NV מבחינת ... מאיפה ההנפצה הזו?

אף אחד לא קורע אף אחד, יש יתרונות לזה ויתרונות לשני.

אני לא אמרתי מילה על 3770K שמיותר לגיימינג בדיוק כמו שה-8350 מיותר, רק שפה אתה מקבל מעבד מוחלש, חם, וצרכני יותר.

אני ממש לא הולך להיכנס לוויכוח על העניין ולא מנסה לשכנע אף אחד תעשה מה שאתה רוצה זו בחירה שלך.

בשורה התחתונה, כל עוד אנחנו מדברים על מערכת לגיימינג, ה-3570 חזק יותר ועולה בערך אותו הדבר, ככה שאתה מקבל פחות

ובמיוחד בגיימינג. זה לא משנה אם אתה מקבל עם 7970 80 פריימים או 3000.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AMD קורעים את NV מבחינת דרייברים... מאיפה ההנפצה הזו?

אף אחד לא קורע אף אחד, יש יתרונות לזה ויתרונות לשני.

אני לא אמרתי מילה על 3770K שמיותר לגיימינג בדיוק כמו שה-8350 מיותר, רק שפה אתה מקבל מעבד מוחלש, חם, וצרכני יותר.

אני ממש לא הולך להיכנס לוויכוח על העניין ולא מנסה לשכנע אף אחד תעשה מה שאתה רוצה זו בחירה שלך.

בשורה התחתונה, כל עוד אנחנו מדברים על מערכת לגיימינג, ה-3570 חזק יותר ועולה בערך אותו הדבר, ככה שאתה מקבל פחות

ובמיוחד בגיימינג. זה לא משנה אם אתה מקבל עם 7970 80 פריימים או 3000.

השיפור הנוסף הוא INSTRUCTIONS נוספים של FMA4-XOP, שבאינטל אין אותם, רק ב HASWELL, ב זה מגיע כבר, מקסימום אני אוכל לשדרג את המעבד + לוח בזול אם אצטרך ולא יוציא בוחטה עכשיו ואצטרך לשדרג בקרוב. נכון אני עם ה Q6600 כי הוא מספיק כמעט לחצי מהדברים עד עכשיו ועדיין לכמות נכבדת של משחקים חדשים, אבל לא שידרגתי בגלל חוסר התאימות של אינטל עם 7000 מעבדים ודגמים שכל אחד מהם דורש SOCKET אחר. שוב חסין לעתיד או 20% ביצועים, אני רוצה גם מעבד עם HT ככה שה 3570K ממש לא יספק את הסחורה. וכן היום צריך יותר מ 4 ליבות שכל אחד מהם טנק, למה, כי לפעמים אתה באמצע משחק אבל בא לך לעשות להפסיק ולראות סרט שסיימת להוריד עם 100MB תוך 20 דקות אז אתה ALT +TAB והמשחק עדיין לוקח 20-40% CPU USAGE ואם אתה מפעיל את הסרט 1080P עם SVP ככה שיהיה לך ניצול 100% והסרט ילגלג לאיטו. היום MULTI TASKING זה חובה, מערכת 3570K זאת MID RANGE. ושוב לא חובה להוציא HIGH RANGE 7K.

למה ה 3990K הוא המעבד הכי הכי טוב בעולם ? לא הוא סתם יקר.

ואני בדיוק במצב הזה כרגע עם DEAD SPACE 3 ובא לי לראות WRECK IT . או 1000 מצבים שונים אם זה World of warcraft שאמור לעבוד תמיד אבל לוקח 40% עם ה Q6600 ואין מצב לראות סרט כ ש WOW רץ. HT או 8 ליבות ימזערו או יעלימו את הבעיה הזאת לחלוטין בעוד ש 3570 יהיה סיכוי שלא 50% 50%

שוב אני לא מתכווח, אני טוען טענה חלקה שמסבירה עניין GAMING זה MULTITASKING לא משנה מה אתה עושה זה ברמה הכי גבוהה. ו 3570 שאתה ממליץ לא מאפשר את הדברים האלו בהשוואה ש 3770 כן, אבל 3770 שווה בערכו קרוב ל 500 ש"ח יותר ויכלול גם לוח אם יקר יותר של עוד כמה מאוד שקלים. ואנחנו מדברים על גם שבקרוב יגיע ויציע מגוון חדש של דברים שאותם כן ישתלם לקנות, מה שאני מחפש זה או שידרוג מהיר להנות כרגע עד שדברים התחלפו באופן רציני בסכום נמוך, או לא לשדרג עד ש יגיע ולראות את המחירים. שחיטה זה לא מילה, כי בסוף קונים, אבל ההנאה זה מה שחשוב. כמו שפתאום IQPC מוכרים עכשיו את 7970 עם מאווררים יותר טוב בדיוק באותו מחיר כמו ה קצת מבאס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכללי כשאנחנו מדברים על גיימינג אז אנחנו מגיעים למסקנה שכל המשחקים כבר משתמשים ביותר ליבות, ליבה אמיתית יותר טובה מ HT של אינטל.

הליבות זה לא פאקטור לחוזק המעבד, אלא הטכנולוגיה והיעילות שלו. מן הסתם שיש כיום לרוב המוחלט של המשחקים תמיכה בריבוי ליבות, אבל אין זה אומר שמעבד עם פחות ליבות יתפקד פחות טוב עם מעבד הכולל יותר ליבות, בעיקר אם תשווה ליבה פר ליבה כשהראשון מוביל.

עובד שמשחקים כבדים כמעט ולא מוגבלים ע"י מעבדים שעולים סביב ה-300 ש"ח כמו פנטיום G2020.

ליבה אמיתית לאו דווקא טובה יותר מליבה לוגית, זה תלוי על איך שאתה מסתכל על זה. יותר ליבות פיזיות=צריכת חשמל ופליטת חום גבוהים יותר ובחלק מהפעמים הדבר חוסך כסף בייצור ומתאים לאנשים מסויימים שאינם זקוקים לכח עיבוד רב, אך התוכנה שברשותם משתמשת בליבה (פיזית או לוגית) פר משימה, כמו אבודי פרימייר בגרסאות האחרונות לדוגמא.

חצי מהמשחקים או מהתוכנות Benchmark נוטות יותר לטובת INTEL תמיד, אם זה שקר אופטמיזיציה או פשוט כשזה מזהה זה לא מפעיל כל מיני פעולות שאמורות לספק את הסחורה. כבר דיברו על זה, וההבדל היחידי שראיתי הגדול הוא ה PHSYX ללא קשר של NVIDIA ב 3DMARK11 נראה לי או 13 לא זוכר כבר, ש 3770K קיבל יותר 2000-2800 נקודות. כל השאר חוץ מהזיכרון שכמובן יותר מהיר באינטל בגלל TRIPLE זיכרון שלא כל כך מפריע לי כי יש לזה השפעה של 20% על משחקים ואם בכלל

בנצ'מרק זאת תוכנה, ולכל תוכנה יש את האופטימיזציות שלה. לכן, בעוד תוכנה אחת תראה לך שמעבד X חזק יותר, תוכנה אחרת תראה לך שדווקא מעבד Y חזק יותר. לכן, את המעבד אתה לא קובע עפ"י בצ'מרקים אלא על פי שימושיך והתוכנות שבהן תעסוק. דוגמא פשוטה: אם אתה רוצה מחשב שיריץ לך משחקים בקטנה ויתוך לך out-of-the-box בתמיכות שונות כמו תלת-מימד, אתה תקח מעבד מסדרת VISION של . אם אתה רוצה מחשב לתוכנות חישוב כאלו ואחרות, אתה כנראה תעדיף לקחת אינטל מסדרת G עד i3 למשל.

אני מבקש ממך להפסיק לזרוק כאן שטויות- אין בעיה שתשאל ע"מ לקבל עובדות, אבל לא להנפיץ. לא יודע איך הגעת לזיכרון משולש ועל אופן ההשפעה של 20 אחוז בגיימינג, וגם לא יודע מה קשור פיזיקס.

ההבדלים המעוטים ברוב הדברים הם במשחקים אם זה הבדל של כמה FPS אם לאחת וכמה 10-20FPS גג, הראציונליות פה זה שאנחנו כבר מקבלים 80FPS, למה יפריע לי לקבל 10-20 פחות כאילו יש אנשים אומרים חייב לקבל את המקסימום. אבל בשביל מה אם ההבדל הוא לא מורגש.

לא משנה מה יגידו לך ואיזה בנצ'מרקים אתה תראה- במעבדים זולים יחסית אתה מקבל צוואר בקבוק קטן יחסית וזה רק במשחקים כבדים ו/או הכוללים מנוע לא עבר אופטימיזציה כמו שצריך. במעבדים יקרים יותר, קרי 600 ש"ח צפונה, אתה לא תראה שום הבדל- בין אם זה אינטל ובין אם זה .

אני סומך על כי הכרטיסים שלהם קורעים את NVIDIA כבר הרבה זמן מבחינת טכנולוגיה וכרגע גם דרייברים. אם ה 5870M במחשב נייד שובר כמעט כל כרטיס מסך של נוידיה חוץ מ 670M שכמעט מתחרה איתו והרבה יותר יקר ויותר טוב מה 660M אפילו. ודבר שני הכרטיסי המסך הבייתים 7970 מפרק את הצורה של 680GTX מבחינת כל דבר אפשרי חוץ ממשחקים ספציפים ממש או משחקים שתומכים PHSYX או פשוט הבדל של דרייברים.

יכול להיות שזאת דעתך, עובדתית זה לא ממש נכון. לי יש נייד עם HD5470 והדרייברים שלו מסריחים- אינספור קריסות ולא נוחים בכלל בכללי (למען הסר ספק, אין לי שום בעיה במחשב או בכרטיס). מבחינתי, כל דבר שקשור לדרייברים, אלו של אנוידיה עדיפים בכמה רמות לדעתי. את כל הטענות החד-צדדיות האלה אני יכול להגיד גם על הצד השני ולא חסר.

אינטל אוהבים לעשות TICK TOCK להוציא SOCKETS חדשים עם כל מיני דברים מעניינים אבל בסופו של דבר מתמחרים את זה כמו בית, בדומה ל NVIDIA.

טיק-טוק זאת שיטת עבודה חכמה מאוד, מסודרת והגיונית. איך הגעתי למחירים גבוהים אני לא יודע. כלומר כן, הם גבוהים, אך לא גבוהים מ-AMD. לדוגמא, אם אתה קונה עכשיו מעבד כלשהו של אינטל ואינך עושה אוברקלוק (שזה רוב המוחלט של האנשים), אתה יכול לקחת בסביבות ה-300 ש"ח לוח המבוסס ערכת שבבים B75 שכבר כולל פיצ'רים כמו USB3 ו-SATA 6Gb/s. אם אתה קונה מעבד AMD במחיר דומה, לרוב לוחות אם יקרים ב-100-150 ש"ח יכללו את הפיצ'רים הללו, כאשר לוחות אם באותו המחיר (300~ ש"ח) יתמכו אך ורק בחיבורים בסיסיים. עניין הסוקטים כיום פחות רלוונטי, גם הסיכוי שאתה תחליף מעבד בשנים הבאות הוא קטן, בעיקר אם אתה קונה עכשיו מעבד חזק, וגם כי אתה תחפש בנרות לוחות עם תמיכה בסוקט הנכון.

אני לא רואה הבדל בין NVIDIA ל INTEL כשהם יותר יקרים ולא עושים שום מבצע או הנחות ובסופו של דבר נחותים טכנולוגית, בדומה למעבדים או כרטיסי מסך ש AMD מוציאים ושוב, 8 ליבות פר ליבה מוחלשת לא נראה לי ישנה. אני לא יודע איפה בדקת, אבל יש אנשים שם לא INTEL FANS וממליצים של AMD אחרי שהבינו את היכולות שלו אם זה מבחינת GAMING או מבחינת STREAMING. בסופו של דבר המחיר יותר נמוך ויש דברים אחרים שאפשר לקנות במקום מעבד ולוח אם שעולים 1000 ש"ח יותר.

לא הבנתי כלום ממש שרשמת פה. לידיעתך, AMD מיחזרו לא פעם ולא פעמיים חומרה (HD5770-HD6770 מישהו? והם גם עושים את אותו הדבר בסדרות הניידות הנוכחיות שלהן) בדומה לחברות אחרות, אז אנא ממך. לא יודע מה הקשר בדיוק לסטרינמינג, אבל לסדרת ה-VISION שכביכול מיועדת למחשבי מדיה ו-, נחותה יותר מאשר מעבד בסיסי כמו G630 באחת התוכנות הכי טובות שיש למדיה סנטר- XBMC, כאשר יש גליצ'ים והאטות בתפריטים, ואני גם מדבר מנסיון במקרה הזה.

אז כמו שאמרתי, כל דבר שאתה אומר על חברה אחת, אני יכול לומר גם על חברה אחרת, מעבר לעובדה שחלק מהטענות שלך לא קשורות ולא נכונות.

אתה רוצה ללכת על מערכת מבוססת AMD? סבבה, מישהו עצר אותך? אחלה חברה, אחלה .

ענה בבקשה על השאלון שנמצא בחוקי הפורום (בסטיקי) ונעזור לך. בכללי, אין צורך לקחת לוח-אם וזכרונות כה יקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו עד הסוף, סוף נקודה.

זה צורת מחשבה, אין פה עדיפות לשום דבר. בכל זאת אני צריך להצדיק את הנקודה שאנשים אחרים אולי גם יבינו ויגידו פה ואז נראה. בנתיים אתם חושבים רק על הצד השני בלי שבדקתם.

אנחנו גם יודעים שבשביל להיות תמיד הכי למעלה צריך גם לשקר, שיקרו במעבדים שלהם הרבה, וגם ממשיכים לשקר.

AMD לא בדיוק שיקרו אלא אך ורק ATI, אז בוא לא נגיע למסקנה שהמעבדים שלהם גם קשורים לכל דבר שנוסף.

5470 זה כרטיס מעפן מההתחלה, אבל שוב לא מכלילים פה כרטיסים, אני נתקלתי בכרטיסים דפוקים או בבעיות מוזרות גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה צורת מחשבה, אין פה עדיפות לשום דבר. בכל זאת אני צריך להצדיק את הנקודה שאנשים אחרים אולי גם יבינו ויגידו פה ואז נראה. בנתיים אתם חושבים רק על הצד השני בלי שבדקתם.

על מה לכל הרוחות אתה מדבר? לכל תוכנה יש את האופטימיזציות והפיצ'רים השונים שלה. הוא השתמש כאן בסוני ווגאס- אם אני אתן לך עכשיו תוכנה שתומכת ב-quick sync, המעבד של אינטל ישאיר אבק גם לרינדור שיתבצע על מעבדי ואפילו על רינדורים שיתבצעו ע"י מעבדי (כרטיס אנוידיה).

בתור עורך גרפי (תלת מימד בעיקר), אני מכיר את כל ההשוואות האלה בעל-פה ויש מספיק סיבות למה כן במקרים מסויימים עדיף לשלם כמה מאות שקלים עבור מעבד כמו i7-3770. האם יש קשר לזה שהוא לא משתלם? לא. אם הייתה לי אפשרות לבחור ב-i7-3770 או ב-FX-8350 עבור עיסוקי, ככל הנראה שהייתי הולך על האפשרות השניה, אך הדבר תקף אך ורק לתוכנות בהן אני עוסק. כנראה שלגרפיקאים אחרים ה-i7 היה עדיף.

אין לי שום בעיה לבוא ולשים פה השוואות כמו זו למשל, שבה המעבדים מושווים עם מספר רב של תוכנות שונות, עם תמיכות שונות. למטבע יש 2 צדדים, אתה לא יכול להגיד "AMD יותר טובים, נקודה!" בדיוק כמו שאני לא יכול להגיד ההפך.

אנחנו גם יודעים שבשביל להיות תמיד הכי למעלה צריך גם לשקר, שיקרו במעבדים שלהם הרבה, וגם ממשיכים לשקר.

AMD לא בדיוק שיקרו אלא אך ורק ATI, אז בוא לא נגיע למסקנה שהמעבדים שלהם גם קשורים לכל דבר שנוסף.

5470 זה כרטיס מעפן מההתחלה, אבל שוב לא מכלילים פה כרטיסים, אני נתקלתי בכרטיסים דפוקים או בבעיות מוזרות גם.

לשקר? HD5470 כרטיס חרא? מספיק לזרוק שטויות באויר.

אתה רוצה מסיבה כלשהי לעשות דיון נגד אינטל? תפאדל, אבל לא פה. פתחת דיון בפורום - תעשה את זה שם.

הדיון הזה מיועד לבניית מחשב. אתה רוצה אחד? אחלה, תמלא את הטופס, אחרת הדיון ינעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...