עבור לתוכן

שילוח מוצרים לארץ דרך Buy2USA

Featured Replies

פורסם

אני מעדכן את ההודעה הראשונה בנושא למקרה שמישהו יקרא:

לאחר שיחה עם מנהלת שירות הלקוחות, כל הנושאים הובהרו, הובנו ומטופלים לשביעות רצוני המלאה :)

לסיכום: השירות טוב, התמורה למחיר מצוינת, ובסופו של יום - כן הייתי ממליץ להשתמש בשירותים שלהם.

תודה, ובהצלחה!


שלום!

רציתי לספר פה על הנסיון (השלילי) שלי בשילוח דרך BUY2USA.

הזמנתי משהו כמו 10 חבילות דרך אמזון, ועוד כ 6 מחנויות אחרות וביצעתי איחוד ב BUY2USA.

החבילות הגיעו עם 3 בעיות:

  • בחבילה אחת שקע מתאם אמריקני-אירופי שבור.
  • כל האריזות הגיעו פתוחות וכמה קרועות (למשל אריזות פלסטיק שאפשר לפתוח יפה בהחלקת קרטון מאחורה).
  • אף חשבונית מקורית לא הגיעה עם המשלוח, והיו חבילות שהגיעו מאמזון עם חשבוניות בוודאות.

הם מתנערים מכל אחריות ואומרים שלא פותחים ולא מחטטים באריזות חוץ מכדי למצוא קבלות, ושככה זה הגיע שבור מהספק - נגיד.

לגבי אריזות ביקשו תמונות להמשך הטיפול (כשאבוא הביתה) - ומתווכחת איתי כשאני אומר שאין מצב שאמזון שלחו 10 חבילות פתוחות.

לגבי חשבוניות נראה לי שתשלח, נמשיך עם זה אחרי בירור נקודה 2.

לסיכום, מטרת הפוסט הזה היא:

  • לתת ביקורת שלילית לשילוח דרך BUY2USA ולהזהיר אנשים ששוקלים לשלוח דרכם.
  • לשאול לעצה של מי שהתנסו כבר בשילוח במיוחד דרכם, האם כל החבילות במשלוח תמיד מגיעות קרועות, פתוחות, ללא קבלות? מה ניתן לעשות בכללי?

פורסם

לא קרה לי מעולם. הזמנתי עשרות חבילות דרך BUY2USA ׁ(תריסר מהן מאמזון), כולן היו במצב טוב. יצא לי פעמיים לאחד חבילות מאמזון - גם הם הגיעו בסדר.

פורסם
  • מחבר

לא קרה לי מעולם. הזמנתי עשרות חבילות דרך BUY2USA ׁ(תריסר מהן מאמזון), כולן היו במצב טוב. יצא לי פעמיים לאחד חבילות מאמזון - גם הם הגיעו בסדר.

עם החשבוניות המקוריות, וכל האריזות היו סגורות?? אם כך, מה אתה מציע לי לעשות בנושא?

פורסם

עד כמה שזכור לי, לא נתקלתי בחשבוניות מאמאזון. אני חושב שהם פשוט לא שולחים.

בנוגע לאריזות הקרועות, זה אולי מעצבן אבל די קטנוני. תבקש פיצוי על המתאם השבור - אם שילמת על ביטוח משלוח כמובן.

גם לי היו בעיות פה ושם עם BUY2USA, אבל עם קצת וויכוח ועמידה על מה שמגיע לי, הכל הסתדר - אם מתעלמים מזה, הם נורא מקצועיים ומהירים לדעתי. המחירים גם נמוכים, אני סה"כ מרוצה, בזכותם נפתחו לי אופציות למשלוח מוצרים בזול / שלא היה לי אפשרות לשלוח בכלל.

פורסם
  • מחבר

עד כמה שזכור לי, לא נתקלתי בחשבוניות מאמאזון. אני חושב שהם פשוט לא שולחים.

בנוגע לאריזות הקרועות, זה אולי מעצבן אבל די קטנוני. תבקש פיצוי על המתאם השבור - אם שילמת על ביטוח משלוח כמובן.

גם לי היו בעיות פה ושם עם BUY2USA, אבל עם קצת וויכוח ועמידה על מה שמגיע לי, הכל הסתדר - אם מתעלמים מזה, הם נורא מקצועיים ומהירים לדעתי. המחירים גם נמוכים, אני סה"כ מרוצה, בזכותם נפתחו לי אופציות למשלוח מוצרים בזול / שלא היה לי אפשרות לשלוח בכלל.

הפעלת את הביטוח מתישהו? באתר שלהם כתוב שהשתתפות עצמית היא 50 דולר! כאשר כל המוצר עצמו (לא רק המתאם) שווה כחצי מזה...

למה הם לא שולחים את הקבלות? באיזו זכות? במיוחד שלא אמרו שלא ישלחו.

למה זה קטנוני? הרי חלק מחווית הקנייה הוא שלב ה Unpackaging, ואם הכל קרוע ופתוח כבר, זה פוגם בחווית הקנייה...

פורסם

קודם כל אתה צריך להבין ששירות איחוד חבילות לא בא יד ביד עם "חווית Unpackacging", והאמת שאותי זה אפילו לא מעניין - קניתי מוצר, אני רוצה להשתמש בו, ולא לצלם את עצמי פותח אותו מעלה ליוטיוב (ההגזמה בכוונה).

לעולם לא הפעלתי את הביטוח (ממילא הוא מגיע חינם במשלוח אווירי..), איפה כתוב שההשתתפות העצמית היא $50? בהחלט מופרך..

אני לא יודע למה אמאזון לא שלחו לי קבלות (אני מדבר על הזמנות שהן Fulfilled by Amazon), אולי פשוט הם "ירוקים" כי ממילא אתה מקבל קבלה במייל.

אילו מוצרים הזמנת? אתה בטוח שהם לא נמכרו לך ע"י צד ג'? כי במקרה כזה אמאזון רק מתפקדים בתור מתווך (כמו eBay) ותצטרך לדבר ישירות עם המוכר.

פורסם

הזמנתי כ10 חבילות מאמזון ומעולם לא קיבלתי חשבונית.

פורסם

היי Bauer,

צר לנו לקרוא את הרגשתך ואנחנו מבטיחים לך שזאת אינה גישתנו ואנחנו עושים תמיד את מרב המאמצים כדי שתקלות כפי שתיארת לא יקרו.

אנחנו רוצים לבדוק לעומק את הנושא שהעלית פה בדיון ועל מנת לבדוק זאת נשמח אם תיצור קשר עם שירות הלקוחות במייל support@buy2usa.co.il, נא פרט במייל את מספרי החבילות ואת כל התהליך כדי שנוכל לתת לך מענה מהיר וראוי.

תודה,

צוות BUY2USA.

פורסם
  • מחבר

קודם כל אתה צריך להבין ששירות איחוד חבילות לא בא יד ביד עם "חווית Unpackacging", והאמת שאותי זה אפילו לא מעניין - קניתי מוצר, אני רוצה להשתמש בו, ולא לצלם את עצמי פותח אותו מעלה ליוטיוב (ההגזמה בכוונה).

לעולם לא הפעלתי את הביטוח (ממילא הוא מגיע חינם במשלוח אווירי..), איפה כתוב שההשתתפות העצמית היא $50? בהחלט מופרך..

אני לא יודע למה אמאזון לא שלחו לי קבלות (אני מדבר על הזמנות שהן Fulfilled by Amazon), אולי פשוט הם "ירוקים" כי ממילא אתה מקבל קבלה במייל.

אילו מוצרים הזמנת? אתה בטוח שהם לא נמכרו לך ע"י צד ג'? כי במקרה כזה אמאזון רק מתפקדים בתור מתווך (כמו eBay) ותצטרך לדבר ישירות עם המוכר.

http://usa.buy2.co.il/BUY2USA/FAQ#PackageInsurance

סעיף 5... אני שלחתי בשילוח ימי כי לא מיהרתי והאריזה הייתה ענקית.

זה לא רק העניין של UNPACKAGING - כאשר החבילות מגיעות סגורות, הסיכוי לבלאי או משהו לא תקין נמוך משמעותית מחבילות פתוחות, שאין לך מושג מה עבר עליהן בדרך.

אני יודע בוודאות שחלק מהחבילות נשלחו עם קבלות כי הם אוטומטית חישבו את ערך החבילה - היו מוצרים שלא הייתי צריך להעלות את החשבונית שלהם מהמיילים שלי.

איך אני יכול לדעת מה מהמוצרים זה צד ג'? באמזון זה כ"כ שקוף, שלא רואים את זה...

ולקינוח, התמונות:

20130213_121527.jpg​​נחתך בתמונה להלן מעל המדבקות של חברת השילוח (זו מדבקה שלכם אני מאמין).

20130213_121649.jpg​קופסאת שרינק קרועה - בטוח לא חיפשתם קבלות ככה, במיוחד שאפשר לפתוח מאחור מבלי לקרוע את כל הקופסה!​

20130213_122057.jpg​גם זה רואים שהיה חתום על ידי USPS, ונראה יותר כמו שיטה ישראלית עם סכין יפנית, ואז סילוטייפ מלמעלה.​

20130213_121708.jpg​​

20130213_121620.jpg​​

20130213_122024.jpg​חתוך עם סכין יפנית, ואז הודבק מבחוץ (בתמונה הבאה).​

20130213_121914.jpg​​

20130213_121906.jpg​​

20130213_121746.jpg​גם זה נשלח פתוח על ידי אמאזון, לפי טענתך בטלפון??​

20130213_122124.jpg​​

20130213_121402.jpg​​

20130213_121514.jpg

בנוסף אציין שחלק מהמוצרים הקטנים היו מעורבבים באריזות שונות, ולא באריזתם המקורית - היום בערב אני מתכוון לעשות בדיקה אחד אחת לוודא שלא חסר משהו (אמור להיות 16 חבילות).

פורסם
  • מחבר

היי Bauer,

צר לנו לקרוא את הרגשתך ואנחנו מבטיחים לך שזאת אינה גישתנו ואנחנו עושים תמיד את מרב המאמצים כדי שתקלות כפי שתיארת לא יקרו.

אנחנו רוצים לבדוק לעומק את הנושא שהעלית פה בדיון ועל מנת לבדוק זאת נשמח אם תיצור קשר עם שירות הלקוחות במייל support@buy2usa.co.il, נא פרט במייל את מספרי החבילות ואת כל התהליך כדי שנוכל לתת לך מענה מהיר וראוי.

תודה,

צוות BUY2USA.

היי! שלחתי את הפירוט המלא במייל הזה בדיוק (כאשר לא טרחו לי לענות למייל הראשון עד שהתקשרתי מיוזמתי למוקד).

אציין גם שהשיחה היום עם הנציגה הייתה ממש לא נעימה, הנציגה הייתה חסרת סבלנות מוחלטת, ונתנה תחושה מגעילה בכל השיחה בטון שלה.

פורסם

תוכל בבקשה לשלוח את המייל ל- info@buy2usa.co.il

תודה!

פורסם

למה הם לא שולחים את הקבלות? באיזו זכות?

בזכות הזאת:

2013-02-13_1447.png

פורסם

לא הבנתי מזה כלום, איך זה קשור לשאלה?

הם לא שולחים לך חשבונית מודפסת עם החבילה כי חבל על יערות הגשם בעולם (אתה יודע כמה הזמנות הם מוציאים ביום??).

הם שולחים לך חשבונית באימייל (אם אני לא טועה) ומאפשרים לך תמיד לצפות בה ולהדפיס אותה דרך החשבון שלך באתר.

פורסם
  • מחבר

הם לא שולחים לך חשבונית מודפסת עם החבילה כי חבל על יערות הגשם בעולם (אתה יודע כמה הזמנות הם מוציאים ביום??).

הם שולחים לך חשבונית באימייל (אם אני לא טועה) ומאפשרים לך תמיד לצפות בה ולהדפיס אותה דרך החשבון שלך באתר.

אם זה היה אמת, הייתי בין הראשונים לוותר, אבל כפי שאמרתי, אני יודע שחלק מהחבילות הגיעו עם חשבונית!! (כי נעשה חישוב שווי חבילה ללא שהעליתי לאתר את החשבונית).

אז זה ממש לא עזר ליערות הגשם, אלא מהווה אינדיקטור לכך שהחבילות לא טופלו כהלכה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים